صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال یا رمز ارزها

رمز ارز صرافی

صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال یا رمز ارزها

صرافی های غیرمتمرکز

صرافی غیرمتمرکز اتریوم است IDEX

: IDEX که در آن کاربر روی کلیدهای خصوصی خود کنترل دارد. علاوه بر این تفاوت کوچک، خود صرافی اساسا مشابه سایر صرافی هاست چون رابط کاربری آن به شکل شگفت آوری خوب است (به عنوان مثال ما در گذشته تجربه ی بدی با اتردلتا داشتیم). مزیت اصلی صرافی های غیرمتمرکز، سرعتی است لیست کردن سکه های جدید است و هنگامی که معدن طلا IDEX ، بحث توکن ها پیش می آید به حساب می آید. اغلب، جدیدترین آی سی اوها هستند که به تازگی فروش زیاد خود را به پایان رسانده اند ولی پروژه های قدیمی تر مربوط به نیز به صورت منظم لیست می شوند.

ETH از آنجایی که این یک مبادله ی اتریوم است، تنها پروژه هایی که لیست می شوند، آنهایی هستند که روی شبکه ی اتریوم نیز کار می کنند. نئو نیز شبکه ی مربوط به خود را دارد که Switcheo . Network نامیده می شود که آن هم یک صرافی غیرمتمرکز است ولی برای توکنهای ۵-NEP (شبکه ی نئو). کریپتوبریج: کریپتوبریج یک صرافی غیرمتمرکز دیگر است که به دلیل برنامه ی انباشته کننده داشتن سکه های BCO و انباشته کردن آنها به شما بخشی از کل هزینه های تبادل را میدهد)، در ماه های اخیر بسیار محبوب شده است. این صرافی مانند IDEX نیست که استفاده از آن راحت باشد ولی بخشی از خصوصیت پروژه های PoW را دارد که ارزش باز کردن حساب را دارد. باوجود این، چنین صرافیای دچار کمبود قابل توجه حجم معاملات است ولی از آنجایی که DEXها تنها شروع به شناخته شده تر شدن کرده اند، تا زمانی که نقدینگی بیشتر پیدا نکرده، نباید زیاد طول بکشد.

ارز دیجیتال صرافی

سایر صرافی ها

کوین بیس: وقتی بحث خرید یا فروش بیت کوین مطرح می شود، پلتفرم شماره ی یک است که تعدادی رمزارز اصلی دیگر مانند اتریوم و لایت کوین را نیز نمایان می کند. کوین بیس در واقع یک پلتفرم برای خود صرافی نیست (بدون نمودار، تنها یک کلیک برای خرید یا فروش) و هزینه های آن نسبتا زیاد هستند ولی ارزش زیر نظر گرفتن را دارد چون در حال حاضر مدخل اصلی برای افرادی است که قصد دارند وارد مقوله ی رمزارزها شوند. هر سکه ای که آنجا لیست شده باشد، احتمالا افزایش قیمت زیادی را تجربه می کند و اخیرا پشتیبانی توکنهای ERC۲۰ را اضافه کرده است که روزانه شایعات زیادی را ایجاد می کند. اساسا مانند کوین بیس است ولی کمی :GDAX حرفه ای تر. در اینجا، دید پیشرفته تر و هزینه های به مراتب کمتر دارید (لازم است تا یک سفارش محدود ایجاد کنید و به جای 49.1 درصد در کوین بیس، ۰ . ۲۵ درصد (آوریل ۲۰۱۸) پرداخت کنید). افراد زیادی در این رابطه اطلاع ندارند چون مانند صفحه ی اصلی کوین بیس مرسوم نیست. برای کار کردن با GDAX، لازم است تا ارز FIAT را در حساب کوین بیس خود بگذارید و سپس ارز فیات را در وب سایت کوین بیس به GDAX انتقال دهید. سپس میتوانید با دسترسی کوین بیس خود، ثبت نام را انجام دهید. شناسی مرجع:

مقاله پیشنهادی:  انجام معامله در بیت کوین و پیداکردن ورودها و انباشت کردن

https://www.coinbase.com/join/ ۵۹۴۳۹.c۵a۵ee۷۵۰۷۸۰۸۳۹۹۱۲

بیت مکس: پلتفرم شماره یک برای معامله ی مارجین است (حتی تا ۱۰۰ برابر). به دلیل لینکهای مرجعی که در ازای هر فردی که با توصیه ی آنها عضو می شود، سودهای بیشتری ارائه می کند بسیار در بین مبادله کنندگان محبوب است. همان طور که در فصل های قبل اشاره کردیم، بازی کردن با قدرت نفوذ را توصیه نمی کنیم مگر اینکه در حوزه ی تحلیل فنی با تجربه باشید. درگیر شخصیت های توییتری برجسته که شما را به شروع معامله مارجین تشویق می کنند، نشوید چون معمولا تنها یک سوی این معامله سودآور است.| شناسه مرجع:

https://www.bitmex.com/register /SMIFsf

بیت فینیکس: یکی از شناخته شده ترین صرافی هاست که امکان معامله ی مارجین را نیز فراهم می کند. بیت فینیکس همچنین تنها مبادله با تنوع گسترده تر آلتهاست که جفتهای مبادلاتی شان بر حسب دلار آمریکا هستند. در حال حاضر (آوریل ۲۰۱۸)، مشکلات قانونی زیادی مربوط به حسابرسی و ارزشویی تدر و بیت فینیکس را محاصره کرده اند.

ابزار مهم

سایتهای Coinigy و TradingView یک ابزار لازم برای هر مبادله کننده در حوزه ی رمزارزها است. این ابزار یک سایت نمودار سازی است که ابزار و دقتی را به شما عرضه می کند که در هیچ صرافی در دسترس نیست. ما TradingView را به دلیل رابط کاربری جذاب تر، ترجیح میدهیم ولی Coinigy نیز تفاوت زیادی ندارد و با صرافی های بیشتری سازگاری دارد. در زیر به تفاوت های اصلی اشاره شده است: : رابط کاربری کمی بهتر، TradingView قابلیت استفاده از حداکثر سه شاخص، جامعه ای بزرگ از مبادله کنندگان برای به اشتراک گذاشتن ایده ها، تنها مبادلات بسیار .قابل توجه ؛ در ۳۰ روز اول استفاده از آن رایگان Coinigy است، همان مجموعه ابزار موجود در TradingView را دارد ولی امکان نمودار سازی برای صرافی های کوچک تر را نیز فراهم می کند (حتی صرافی های با نقدینگی اندک مانند کریپتوپیا ؛ اپلیکیشنی است که به Blockfolio / Delta – شما کمک می کند تا نمونه کار خود را ردیابی کنید. این اپلیکیشن نه تنها برای بررسی کردن موجودی حساب فعلی شما، بلکه برای قراردادن برخی هشدارها در نقاط قیمتی خاص مثلا هنگامی که یک صرافی گزینه ی توقف ضرر ندارد، هشدارها برای حداقل کردن ضررهای بالقوه ضروری هستند) نیز ضروری است. فقط ۵ دقیقه معتاد نشوید. به بررسی کردن آن در هر وب سایت

مقاله پیشنهادی:  بیت کوین تاک چیست - انجام تحقیق درباره صرافی ها

https : / / CoinMarkerCap . com

یک صفحه ی شروع برای هر مبادله کننده ای در حوزه ی ارزهای رمزنگاری شده است. پایگاه داده ای برای هر پروژه ی موجود (به جز پروژه های کوچک که هنوز لیست نشده اند)، اطلاعات اضافی پیرامون سرمایه ی کلی بازار، حجم معاملات، بزرگترین سود کننده ها و سکه های اضافه شده ی جدید. این سایت محلی است که در آن تحقیق خود را آغاز می کنید. وب سایت

https : / / CoinMarketCap . com

ابزاری عالی است نه فقط برای اینکه مبادله کننده هایی که سعی دارند برخی پامپها را از اخبار و رخدادها دریافت کنند، به نتیجه ی مطلوبی برسند. این سایت تمام توسعه های پیش رو برای سکه ها را با تاریخ دقیق و توصیف آن، لیست می کند. وب سایت مفیدی که می تواند به شما کمک کند تا ارزیابی کنید که سرمایه گذاری شما چطور در روزهایا هفته های انجام شود. وب سایت

https : / / bitcointalk . org

بزرگترین انجمن رمزارزهای موجود که از آغاز این بحث وجود داشته است. در حال حاضر، اندکی رها شده است چون اغلب افراد به توییتر و سایر رسانه های اجتماعی رفته اند ولی هنوز هم ابزاری عالی برای انجام تحقیق است. بهترین ارزش در رشته های بحث مربوط به سکه نیست

معامله ارز دیجیتال
صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال یا رمز ارزها

باوجود اینکه نکته های مفیدی نیز در آن مخفی هستند)، بلکه در [ANN] جدید که برای لیست کردن جدید سکه ها پست شده اند قرار دارد. همان طور که در فصل FA اشاره کردیم؛ این اولین فرصت برای گرفتن پروژه ای است که می توانید در کل دنیای رمزارزها پیدا کنید.

رسانه های اجتماعی

ما اغلب استفاده از توییتر و بعضا ردیت را پیشنهاد می کنیم ولی صرف نظر از اینکه انتخاب شما چیست، بهتر است کانالهای رسانه های اجتماعی ابزار روزمره ی شما برای مبادله باشند. مراقب ارتقا بخشی غیرصادقانه که پیش تر در این فصل درباره ی آن صحبت کردیم، باشید ولی منافع بسیار زیادی از دنبال کردن دیگر مبادله کنندگان نه برای سودبردن از آنها وجود دارد. برای خودتان یک گروه نمودار ساز قوی و سرمایه گذار که دوست دارید، تشکیل دهید چون نیازهای تحقیقاتی شما را بسیار برآورده خواهند کرد (برای لیستی از افرادی که باید دنبال کنید؛ زیرفصل قبلی منابع آموزش را ببینید). همچنین، روش جست وجوی تیکر را که در فصل تحلیل بنیادی درباره ی آن صحبت کردیم، فراموش نکنید. این روش، بهترین روش برای درک تمایل فعلی پیرامون سکه است.

مقاله پیشنهادی:  قراردادهای هوشمند در ارز دیجیتال چیست؟ و نقش ارز دیجیتال در صنعت خودرو و بانک ها

وب سایت های ICOBench و ICODrops

سایت هایی که تمام آی سی اوهای موجود و آینده را در خود دارند. تمام اطلاعات ضروری از جمله نقد و بررسیها، معیارهای آی سی او و کاغذهای سفید در یک جا گرد آمده است. ما همواره توصیه می کنیم که وارد لیست سفید آی سی اوهای هرچند ناشناس شوید. (اگر فرایند ثبت نام سریع باشد چون آنها بسیار سریع بسته می شوند و تحقیق درست و حسابی بعد قابل انجام است بدون اینکه فرصت سرمایه گذاری در یک فروش شلوغ و امیدبخش را از دست بدهید. وب سایت

https : / / coin ۳۶۰ . io

دیدی گسترده از کل بازار به شما میدهد که توسط دسته های مختلف انتخاب شما تقسیم شده است. این ابزار ساده به شما امکان تحلیل میدهد که در حال حاضر کدام بخش افزایش دارد یا کدام بخش زمانی که همه چیز رو به نزول است، خوب قیمت را نگه می دارد. وب سایت

https : / / etherscan . io

سایتی است که با استفاده از آن می توانید توزیع سکه و مقیاس ها مانند عرضه ی در حال گردش به علاوه ی Txns در شبکه ی اتریوم را بررسی کنید. برای سکه ها در بلاک چین های مختلف از سایت های اختصاصی استفاده کنید (به عنوان مثال برای بیت کوین از این سایت استفاده کنید:

https://blockchain.info

وب سایت

https : / / airdrops . io

یک محل برای تمام ایردراپهای پیش روی ضروری است. معمولا، ارزش زیادی ندارند ولی با شرکت کردن به طور منظم در آنها، راهی برای ایجاد یک منبع کوچک برای درآمد ثابت فراهم می شود. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است آنتولوژی (۱۳۵) بعدی رخ دهد (یک ایردراپ که بعد از چند هفته ارزش آن ۹۰۰۰ دلار بوده است (آوریل ۲۰۱۸)).

رمز ارز صرافی

منابعی برای یادگیری بیشتر

از آنجا که بازار رمزارزها هنوز هم محل نسبتا جدیدی به حساب می آید، یافتن اسباب آموزش خوب که بتواند به سرمایه گذاران جدید کمک کند دشوار است. هر چه دنیای رمزنگاری بیشتر رشد می کند افراد بیشتری تمایل پیدا می کنند تا محتوای آموزشی ارزشمند تولید کنند، بنابراین در ادامه منابع کوچکی ارائه می کنیم تا با آنها آشنا شوید. همانند همیشه، بهترین تجربیات و دانش از اشتباهات شما در طول معاملهها می آیند ولی این کتاب و محتواهای ارائه شده به شما کمک خواهند کرد تا تأثیرات آنها را به حداقل برسانید.

وب سایت ها

https://lopp.net/bitcoin.html

https://www.babypips.com /trading

https://www.investopedia.com/

https://medium.com/tag /Cryptocurrency

https://steemit.com/bitcoin /@joseph/wolong-the-game -ofdeception-unedited-version

https://t.me/cryptorangutang

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا