صرافی ها و بازارهای معامله در ارز دیجیتال یا رمزارزها

صرافی ها و بازارهای معامله در ارز دیجیتال یا رمزارزها

صرافی ها و بازارهای معامله در ارز دیجیتال یا رمزارزها

صرافی ها و بازارهای معامله

توصیف زیر از صرافی ها، وضعیت فعلی آنها آوریل ۲۰۱۸) را ارائه خواهد کرد تا بدانید که به سبب ذات پویای بازار، ممکن است این زیرفصل تا چند ماه آینده نسبت به اکنون، بی ربط باشد. جدای از این، هنوز دوست داریم یک دید منصفانه نسبت به تمام صرافی های بزرگ بازار و اینکه یک سرمایه گذار می تواند چه انتظاری از آنها داشته باشد، به شما بدهیم. یک نکته ی کوچک قبل از اینکه شروع کنیم: لیست زیر تنها صرافی هایی را ارائه می کند که به عقیده ی ما ارزش استفاده دارند و اغلب برای مبادله ی آلت کوین ها مورد توجه اند. علاوه بر مواردی که ما بیان می کنیم، چند مورد دیگر نیز وجود دارند ولی اگر در لیست ما قرار نگرفته اند، باید دلیلی برای آن وجود داشته باشد (احتمالا به سبب کیفیت پایین و بدون تفکیک پذیری قابل توجه در رقابت).

صرافی ها و بازارهای معامله در ارز دیجیتال یا رمزارزها
صرافی ها و بازارهای معامله در ارز دیجیتال یا رمزارزها

همچنین توصیه می کنیم خدمات بیرونی را در نمودار بیاورید (در ادامه بیشتر توضیح داده می شود)، چون وقتی بحث به انجام تحلیل تکنیکال می رسد، صرافی ها تمایل دارند احتمالات محدودی وجود داشته باشند. قبل از اینکه به شما بگوییم چه صرافی هایی ارزش استفاده دارند، می خواهیم ماهیت لینک های مرجع را توضیح دهیم. لینک های مرجع یک روش دعوت کردن دیگران به پلتفرم هستند (فرد A که در یک صرافی ثبت نام کرده است، از فرد B درخواست می کند و فرد B می تواند با آن لینک ثبت نام کند. این روی فرد B تاثیری نمی گذارد در حالی که فرد از آن تبادل پاداش کسب می کند. در بسیاری از صرافی ها مانند کوین بیس و بیت مکس، فردی که دعوت شده است نیز مقدار کمتری پاداش دریافت می کند. اگر دوست دارید از ما و کارمان حمایت کنید، لینک های مرجعمان را در زیر صرافی های خاص گنجانده ایم. ضمن عرض تشکر از شما، اجازه دهید به ادامه ی فصل بپردازیم.

مقاله پیشنهادی:  نقشه بازار ارز دیجیتال، ارائه و نقدینگی بازار در ارز دیجیتال

صرافی های بزرگ

بایننس: در حال حاضر (آوریل ۲۰۱۸)، معروف ترین صرافی با حجم معاملات شماره ی یک است. این صرافی در کمتر از یک سال رشد بسیار سریع را تجربه کرده و در حال حاضر پراستفاده ترین صرافی در بین مبادله کننده های آلت کوین است. بایننس تنوع نسبتا خوبی از سکه ها را ارائه می دهد و به دلیل استانداردهای سخت گیرانه ی لیست کردن (و هزینه ی زیاد)، معمولا پروژه های آن قابل اعتماد هستند (این مورد برای تمام شرکتهای مرتبط به رمزارزها ، صدق می کند.

صرافی ها و بازارهای معامله در ارز دیجیتال یا رمزارزها

چارت ایران : اخیرا بایننس متهم شده است که برای به دست آوردن سود قبل از اینکه سکه ها در لیست این صرافی قرار بگیرند، اقدام به خرید آنها کرده است. این اتفاق برای ارز بیت کوین رخ داد). سکه های لیست شده اغلب شامل آی سی اوهایی هستند که به تازگی منتشر شده اند به علاوه ی پروژه های اندکی که از سال های قبل ایجاد شده اند. مدیریت عالی که به هر تهدید یا حملهی بالقوه به صرافی واکنش نشان می دهد. با این حال به طول کلی بهتر است مانند هر صرافی رمزارز متمرکز دیگری، با احتیاط به صرافی های قدرتمند نزدیک شد. شناسه ی مرجع:

https://www.binance.com/en /register?ref=NAOKKUZY

بیت رکس: بزرگترین صرافی موجود قبل از دورانی بود که بیانس عرصه را در دست بگیرد. به دلیل تعطیل شدن مکرر سکهها (بدون هیچ توضیحی) موقعیت و بخش زیادی از شهرت خود را از دست داد و مدت طولانی ثبت نام خود را تعطیل کرد. در حال حاضر، مجددا با رابط کاربری جدیدی شروع به کار کرده است که نظرات ترکیبی پیرامون آن در جامعه وجود دارد. از آنجایی که بیت رکس در آمریکا مستقر است، به شدت با SEC ارتباط دارد؛ بنابراین، استانداردهای لیست کردن در آن یکی از سخت گیرانه ترین ها در بین تمام ارزهای رمزی است.

بیت رکس یک صرافی پایدار با حجم زیاد است ولی به دلیل تنوع کم سکه های لیست شده، از هواداران بزرگ آن نیستیم. بیشتر پروژه ها در بیت رکس سکه های خوش ساختی هستند که دچار کمبود تمایلی هستند که ارزهای جدید در حال ایجاد کردن هستند. بیت رکس مکانی عالی برای اعمال تحلیل تکنیکال است چون بیشتر سکه ها سابقه ی قیمتی غنی دارند ولی از نظر تحلیل بنیادی ، سایر صرافی ها پتانسیل قابل توجه تری دارند. اشاره ای قابل احترام: پولونیکس (۱۲۹) قبل از اینکه بیت رکس وارد عرصه شود، معروف ترین صرافی آلت کوین بود. در میانه ی توسعه ی جدی که فعلا ارزش اشاره ندارد، ما دنبال کردن کار انجام شده را پیشنهاد می کنیم چون Circle به آن دست یافت.|

مقاله پیشنهادی:  چگونه به بلاک چین دسترسی داشته باشیم؟

صرافی های متوسط

کوکوین: کوکوین در دوره ای که روند نزولی داشت (ژانویه – مارس ۲۰۱۸)، «قبرستان» نامیده می شد چون هر سکه ای که در آن لیست شده بود، نابود شد و صرافی بدون معاملهای بود. کوکوین یک صرافی جدید و نسبتا قابل قبول است که معمولا اولین پلتفرم بزرگتر که تمام آی سی اوهای برتر در آن لیست می شود. اصول بنیادی سکه هایی که فهرست شده اند، مستحکم هستند و میزان خوبی از نسبت ریسک به پاداش را فراهم می کنند چون بسیاری از آنها به آمدن در لیست صرافی های بسیار هدف دارتری ادامه خواهند داد که فرصت خوبی را برای ورود زودتر فراهم می آورند. شناسه ی مرجع:

https://www.kucoin.com/#/?r= НКелуу

بیباکس: برادر دوقلوی کوکوین برای سکه های چینی است. این صرافی نیز جدید و تا حدی رضایتبخش است که رابط کاربری خوبی دارد و هنوز در زیر رادار بررسی بسیاری افراد وضعیت آن نامشخص است؛ چون پروژه های لیست شده در آن معمولا هنوز در منظر دید عموم قرار نگرفته و شناخته شده نیستند. اکثریت سکهها در بیباکس از چین می آیند و جایگزین جذابی برای آی سی اوهای معروف ارائه می کنند چون اساسا پتانسیل مشابهی عرضه می نمایند ولی در معرض بازارهایی که جهانی تر باشند قرار نمی گیرند. محلی عالی برای تحقیق روی سکه هایی که در حالت عادی در صرافی های معمول شما قرار نمی گیرند. شناسه ی مرجع

https://www.bibox.com/signPage ?id=۱۱۳۶۱۹۸۱&lang=en

هوبی : ترکیب خوبی بین کوکین و بیباکس به حساب می آید، چون هر دوی ای سی اوهای جدید و بیشتر سکه های چینی را لیست می کند. با یک رابط کاربری قوی و توسعه ی پایدار، ممکن است نتواند به طور قابل توجهی دوام نیاورد ولی صرافی خوبی برای تحقیق روی «الماسها» است چون لیست شده های جدید، مکرر هستند و پلتفرم جزو پنج حجم برتر قرار دارد (آوریل ۲۰۱۸). | شناسه ی مرجع:

مقاله پیشنهادی:  انجام معامله در بیت کوین و پیداکردن ورودها و انباشت کردن

https://www.huobi.br.com/dede /topic/invited/?invite_code=apwbr

صرافی های کوچک

صرافی ها و بازارهای معامله در ارز دیجیتال یا رمزارزها

کریپتوپیا: صرافی کوچکتری که به داشتن حجم وسیعی از به اصطلاح «شیت کوین ها» معروف است. کریپتوپیا بهشتی است برای افرادی که به دنبال سکه هایی با گره ارشد (۱۳۱) ارزان و مقداری الماس بالقوه هستند، ولی به طور کلی بیشتر سکه ها در آن ارزشی کم و در حد صفر دارند. این صرافی اغلب برای استراتژی های پامپ یا دامپ استفاده می شود چون نقدینگی در بیشتر جفتهای تبادلاتی آن موجود نیست؛ بنابراین، اینکه پامپ روزانه ۳۰۰ یا ۴۰۰ درصدی مشاهده کنیم، اتفاق عجیبی در کریپتوپیا نیست. اگر فردی بتواند تمام سکه های بد را فیلتر کند، یافتن پروژه های ارزشمند محتمل است، بنابراین استفاده از آن را برای بازی هایی با ریسک بالا یا پاداش فراوان (بسته به موقعیت) پیشنهاد می کنیم. همچنین توصیه می کنیم احتیاط کنید؛ چون اخیرا گزارش هایی درخصوص کریپتوپیا وجود داشته است که بازپس دادن سرمایه صورت نگرفته است. شناسه ی مرجع:

https://www.cryptopia .co.nz/Register?referrer= Traderhandbook

کوین اکسچنج : صرافی دیگری، با ریسک های فراوان و نقدینگی بسیار که سکهها اغلب موارد هیچ ارزشی ندارند. معمولا استفاده از آن را توصیه نمی کنیم ولی در بازارهای پررونق و هنگامی که افراد به دنبال فرصتهای دیگر بعد از پامپ اولیه هستند، این تبادلات اغلب با کم ارزش شدن به پایان می رسند. این صرافی محلی برای مبادله ی معمولی نیست ولی با تحقیق گسترده، ممکن است استفاده از آن با پاداش همراه باشد چون این سکه ها پتانسیل این را دارند که در طول چند روز سودهای ده برابری را به ارمغان بیاورند.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا