اخبار رمز ارزها: تاثیر اخبار ارز دیجیتال بر زندگی

دستکاری اخبار و تأثیر رمز ارزها یا ارز دیجیتال بر زندگی

دستکاری اخبار و تأثیر رمز ارزها یا ارز دیجیتال بر زندگی

اگر تا به حال در هردو بازار خرسی و گاوی سابقه ی مشارکت داشته باشید، احتمالا مشاهده کرده اید هنگامی که مسئله ی به روزرسانی سکه هایی مطرح می شود که در طول روند صعودی هستند، تیم های توسعه چقدر فعال تر عمل می کنند و هنگام روندهای نزولی چقدر بی تحرک می مانند. این تصادفی نیست که بهترین اخبار در طول زمانهای رشد صعودی مخصوصا برای ارزش های پایین تر مطرح می شوند چون تیمها سعی می کنند تا حد امکان از تمایل مثبت سود به دست آورند و قیمت ها افزایش می یابند.

دستکاری اخبار و تأثیر رمز ارزها یا ارز دیجیتال  بر زندگی

با این حال، دستکاری واقعی کار خود تیم ها نیست بلکه کار علاقه مندان به سکه است. از آنجایی که با یک بازار با نقدینگی پایین سروکار داریم، گاهی اوقات یک توییت اگر به اندازه کافی قابل توجه باشد می تواند بازار خاصی را بالا و پایین کند. با توجه به اخبار، ما با یک شایعه براساس قانون «شایعه را بخرید و اخبار را بفروشید») یا FUD (براساس قانون «آن یک FUD ساده است، به آن توجه نکنید» که اغلب از معامله گرهای رمزارزها شنیده می شود) سروکار داریم. حدس زدن منشأ اصلی بیشتر این شایعات که در حال پخش شدن در سطح جامعه هستند، دشوار است ولی چه این کار از نهنگ ها سر زده باشد و چه از افراد تصادفی که سعی دارند قیمت را بالا ببرند، نتایج اغلب بسیار مشابه اند.

مقاله پیشنهادی: بورس چیست؟

چارت ایران : اخیرا دراگون چین (۱۲۶) DRGN (با ارزش بازاری ۲۶۰ میلیون) مورد توجه عموم قرار گرفته بود چون شایعه ای در خصوص این موضوع وجود داشت که به زودی به بیت رکس که یکی از قابل توجه ترین مبادلات در بازار رمزارزها است، اضافه می شود. منبع آن یک توییت از حسابی ناشناس بود که به سرعت توسط تمام افراد سرشناس در توییتر نیز بازنشر شد که نتیجه ی آن، جهش بیش از ۱۵ درصدی قیمت بود اگرچه زیاد نیست اما وجود دارد. همان طور که بعدا معلوم شد، شایعه واقعیت نداشت و لیست کردن آن طور که برنامه ریزی شده بود اتفاق نیفتاد.)

مقاله پیشنهادی:  ساخت کیف پول مجازی در صرافی های آنلاین بیت کوین

نوکلیوس ویژن با نماد معاملاتی NCASH که پیش تر به آن اشاره کردیم نیز نمونه ی خوبی از آن هایی است که تأثیر زیادی روی قیمت ها دارند. این قضیه با اکانت توییتری آغاز شد که گفت وگوهایش را با برندهای بزرگ لباس به اشتراک می گذاشت که در آنها، داشتن اشتراکات با توکن nCash را تکذیب کرد و این مسئله به سرعت در کل دنیای رمزنگاری پخش شد. با وجود اینکه هرگز تأیید نشد که اسکرین شات های مفروض قانونی باشند و احتمالا قبل از اینکه افراد دیگری خودشان شروع به تأیید معاملات کنند، قیمت ها افت شدیدی را تجربه کردند. اهمیتی ندارد که شراکت در ابتدای امر واقعی بود یا نه، آن تک اسکرین شات کافی بود تا روی قیمت سکه ای با ارزش بازاری بیش از ۱۵۰ میلیون تأثیر بگذارد.)

معامله ارز دیجیتال
دستکاری اخبار و تأثیر رمز ارزها یا ارز دیجیتال بر زندگی

مقاله پیشنهادی: اخبار فارکس

همان طور که می توانید ببینید، حتی یک پروفایل یا اسکرین شات کوچک می توان تأثیری داشته باشد که منجر به میلیون ها افزایش یا کاهش ارزش کلی بازار یک سکه شود. از آنجایی که تأیید کردن اینکه چه کسی اغلب پشت آن شایعات ایستاده سخت است، چه این شایعات یک عملیات طراحی شده باشند و چه یک اتفاق تصادفی، یک چیز را به ما نشان میدهد؛ دستکاری بازار براساس دروغ به شدت ساده است و در صورت لزوم به سرعت قابل انجام است. خارج از مدیریت ریسک مناسب که در فصل قبل پوشش دادیم، هیچ دفاع واقعی از آن وجود ندارد، زیرا این ماهیت بازارهای در حال ظهور است. چیزی که می توانید از این موضوع یاد بگیرید این است که هر آنچه که می بینید جوهره ی واقعی پشتش را ندارد بنابراین اگر بدانید که زمان توقف ضررها و حرکت به سمت موقعیت دیگر رسیده است، همواره تأیید صحت اخباری که در حال خواندن آن هستید ارزشمند است.

تأثیر بر زندگی

تأثیری که رمزارزها بر زندگی های شخصی می گذارد به طرز شگفت انگیزی بحث نادری میان مبادله کنندگان است، حتی اگر بسیاری از آنها از زمانی که در طول هفته روی رمزارزها می گذارند، شکایت کنند. از آنجایی که رمزارزها اصطلاحا هرگز نمی خوابند (چون بازار، ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز فعالیت دارد) همواره اتفاقی در حال رخ دادن است و نمایان شدن فرصتها هرگز متوقف نمی شود. داشتن ذهن واقع بین به عنوان معامله گر تقریبا با داشتن سبک زندگی سالم همبسته است.

مقاله پیشنهادی:  پیدا کردن خروج ها و کسب سود از بازار بیت کوین

همان قدر که به شوخی هایی که در توییتر درباره ی اینکه معامله گرهای رمزارزها هیچ وقت از زیرزمین های خود خارج نمی شوند، علاقه مندیم؛ اینکه بسیاری از معامله گرها در واقعیت عادت های وحشتناکی دارند، چندان دور از واقعیت نیست. احتمال زیادی وجود دارد که اگر از قبل معامله گر بوده باشید، روزهای معاملاتی را تجربه کرده اید. روزهایی که ساعت ۲ بعد از ظهر بعد از تماشای نمودارها شروع به خوردن صبحانه کرده اید. همان طور که تجربه کرده ایم که رمزارزها چگونه می توانند هنگامی که برای خودتان مرزهای واضحی تعیین نکرده باشید برایتان هزینه ایجاد کنند، اینها نکاتی هستند که برای هر فرد جدیدی در این بازار توصیه می کنیم.

مقاله پیشنهادی: فارکس چیست؟

انجام معامله در بیت کوین و پیداکردن ورودها و انباشت کردن

– وقت خیلی زیادی را جلوی کامپیوتر نگذرانید.

– تحقیق خود را به صورت روزانه انجام دهید و نمودارها را بررسی کنید ولی استراحت های طولانی تر به شما این امکان را خواهد داد که هر زمان که دوباره سراغ آن ها می روید، دیدگاه جدیدی داشته باشید. – برنامه ی روزانه ی منظمی داشته باشید.

– حتی اگر بازار رمزارزها در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز فعال باشد، به این معنا نیست که شما هم باید همین طور عمل کنید. اجازه ندهید اقدام ثابتی شما را درگیر کند و از این واقعیت بهره ببرید که میتوانید هر طور که تمایل دارید برنامه ی روزانه ی خود را برای دسترسی مستمر به بازار تنظیم کنید. |

– مراقب بدن خود باشید.

– تمرین کنید، غذای سالم بخورید و زیاد بخوابید. هنگامی که بحث مبادله کردن مطرح است، وضعیت فیزیکی اهمیت دارد چون گذراندن ساعات زیاد جلوی نمودار برای بدن شما و در نتیجه ذهنتان نیز هزینه هایی به دنبال خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی:  قطع کردن ضررها و معامله بیش از حد در ارز دیجیتال

– مراقب ذهن خود باشید. |

– مدیتیشن کرده و سعی کنید خود را آرام کنید

مقاله پیشنهادی: بیل گیتس کیست؟

به هر شکلی که ترجیح می دهید، چه از کتاب استفاده کنید و چه بازی). بازی کردن با مقدار قابل توجهی ارز می تواند استرس زیادی ایجاد کند که در طول دوره های زیاد می تواند مانع توانایی تصمیم گیری شما باشد. احساسات خود را سالم نگه دارید چون در غیر این صورت، در شرایطی قرار خواهید گرفت که حرکات عجولانه از شما سر می زند که ممکن است پس از انجام معامله پشیمان شوید.

دستکاری اخبار و تأثیر رمز ارزها یا ارز دیجیتال  بر زندگی

– سعی کنید معاملات را از زمان شخصی خود جدا کنید.

– از آنجایی که بازار برای افرادی که درگیر آن هستند به شدت هیجان انگیز است، در اغلب موارد اینکه خارج از ساعات مبادلات خود به آن اشاره نکنید، دشوار است. شما نمی خواهید زندگی شخصی خود را وارد آن کنید، چون اغلب در طول زمان و هنگامی که از معاملات دست می کشید تا استراحت کنید، ممکن است حلقه ی دوستانتان، شما را به یاد آن بیندازند. بهتر است هیچ شغلی هرگز روی زندگی شخصی تأثیر نگذارد.

مقاله پیشنهادی: وارن بافت کیست؟

– ممکن است فکر کنید این کاملا واضح و بدیهی است، ولی اگر فقط یک بار پیش از این در بازار مبادله کرده باشید، درک نمی کنید که در طول دوره ای بسیار کوتاه، چقدر اعتیادآور می شود. به دست آوردن مقدار زیادی ارز، اغلب هرذهن منطقی را کور می کند که ممکن است منجر به تصمیمات بدی شود؛ تصمیماتی همچون انجام معامله بیش از حد یا از دست دادن دید مناسب هنگامی که دقیقا زمان کسب سود است. همان طور که در فصل قبل گفتیم استراتژی قوی، تأثیر احساسات را در طول مبادله حداقل می کند، ولی هیچ کس از آغاز این طور نیست. به همین دلیل بهتر است مبادله کننده ی مسئولیت پذیر، همواره اطمینان حاصل کند انگیزه ای که به خوبی به آن فکر شده است در پس تمامی تصمیماتش قرار دارد.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا