گروه ها و کانال های سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال در تلگرام!

گروه ها و کانال های سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال

گروه ها و کانال های سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال

آخرین چیزی که می خواهیم در این بخش بیان کنیم، گروه های پولی (گروه هایی که عضویت در آنها نیازمند پرداخت هزینه است) هستند. این یک پدیده ی رایج است که در طول یک بازار پررونق، مبادله کننده های زیادی وجود دارند که از ناکجاآباد ظاهر شده اند که گروههای سیگنالی پرداخت شده باز می کنند؛ جایی که در آن، شما ماهانه هزینه ای پرداخت می کنید و «راهنمای ماهری» به شما می گوید بخرید یا بفروشید که از نظر تئوری باید عملکردش در بازار از بقیه بهتر باشد.

گروه ها و کانال های سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال
گروه ها و کانال های سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال

ما درک می کنیم که تقاضای زیادی برای این نوع خدمت وجود دارد چون همه ی افراد خودشان زمان کافی برای یاد گرفتن مطالب مربوط به مبادله یا کار طولانی مدت با کامپیوتر ندارند. با این حال، از آنجایی که ما تا به امروز دو نمونه از بزرگترین فصل های آلت را تجربه کرده ایم، می توانیم با اطمینان بگوییم که اغلب این گروه ها ارزش خرج ارز ندارند. در طول مدتی که بازار انبوه در جریان است، از دست دادن ارز تقریبا غیرممکن است،

مقاله پیشنهادی: بورس چیست؟

چون حتی حدس های ناآگاهانه ۵۰ تا ۱۰۰ درصد سود میدهند (این اغراق نیست، بازار رمزارزها از نظر رشد در مدت فصل آلت، به شدت غیرمنطقی است). (ما عضو برخی از این گروه ها بوده ایم تا از درون ببینیم کارشان چگونه است. مبادله کننده های موفق اغلب با تصمیمات خود بر بازار فائق می آیند و منکر آن نخواهیم شد. با این حال، وقتی وقفه ای در بازار انبوه رخ می دهد و افراد باید از طریق اصلاحاتی راهنمایی شوند، اتفاقات

مقاله پیشنهادی:  شبکه ی لایتنینگ بیت کوین چیست و چگونه کار میکند

جالب می شوند. ما دیده ایم که این گروه ها باعث ۷۰درصد ضرر شده اند چون مالکان گروه قادر به ارائه ی تصمیمات سودزا در طول بازار نادر نبوده اند. این جدای از این واقعیت است که علاوه بر تصمیمات، اغلب اعضای گروه هرگز سعی نمی کنند به اعضا درباره ی مبادله مطالبی آموزش دهند و صرفا به دنبال سیگنال هایی برای دنباله روی از آن هستند.)

گروه ها و کانال های سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال

تعداد گروه هایی که ارزش عضوشدن دارند به اندازه ی تعداد انگشتان دست هستند، حداقل از سوی مبادله کننده هایی که در توییتر حاضر هستند (دربارهی سایر پلتفرم ها نظری نمیدهیم چون نمیدانیم آن گروهها چطور کار می کنند. اگر به خدمتی مانند این نیاز دارید چون زمانتان کم است، اطمینان حاصل کنید که با اعضای حاضرصحبت می کنید. تأییدیهی صادقانه به دست آورید که گروه در هردو حالت بازار پررونق و راکد، سود ایجاد می کند و همچنین آموزش هایی در خصوص اینکه چطور مبادله کنید، به همراه خواهد داشت. در غیر این صورت، بسیار توصیه می کنیم خودتان روش مبادله کردن را بیاموزید.

مقاله پیشنهادی: فارکس چیست؟

نه تنها به خاطر اینکه در ارزتان بابت هزینه صرفه جویی می شود، بلکه به این دلیل که محتوای رایگان زیادی برای اینکه خودتان یاد بگیرید، وجود دارد (مطالب بیشتر پیرامون این موضوع در ادامه این فصل ارائه خواهد شد). دانستن اینکه چطور مبادله کنید، نه تنها سود سریعی برای شما به همراه خواهد داشت بلکه به عنوان یک توانایی ارزشمند در آینده برایتان باقی خواهد ماند که می توانید از دانش خود برای سهامها نیز استفاده کنید. مبادله کردن نیازمند میزان زیادی خویشتن داری و صبر است که با دنبال کردن تصمیمات دیگران قابل دستیابی نیست، چون این دو مورد به شدت از تجربه ناشی شده و در یک مبادله مربوط به خود شخص هستند.

مقاله پیشنهادی:  مفاهیم بلاک چین

دستکاری بازار

از آنجایی که بازار ارزهای رمزنگاری شده در اغلب موارد در مقایسه با بازارهای معمولی، نقدینگی بسیار کمی دارد به شدت قابل دستکاری است. این موضوع به بهانه ای برای مبادله کننده ها تبدیل می شود به طوری که وقتی تنظیمی که ایجاد کرده اند خوب عمل نمی کند، اغلب مایل اند نهنگ ها را شماتت کنند که قیمتها را دستکاری کرده اند (که البته در اغلب موارد اشتباه از آنها است. با این حال، این مسئله را رد نمی کنیم که نهنگ های واقعی اغلب روی بازارهای خاص کنترل دارند؛ بنابراین ضروری است بدانیم چطور از اینکه در طرف اشتباه مبادله قرار بگیریم، جلوگیری کنیم.

گروه ها و کانال های سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال
گروه ها و کانال های سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال

عجیب است که هنگام نوشتن این فصل، دنیای رمزنگاری به عنوان یکی از بزرگترین نمایش های درام آشکار شده است، با گروهی از معامله گران معروف که قرار بوده سعی کنند یکی از بازارها را کنترل کنند. (Haven یا اگر بخواهیم دقیق تر باشیم HXV، یک سکه ی کوچک است که حدود یک میلیون ارزش بازاری دارد. برنامه این بود که تقریبا ۲۰ تا ۲۵ درصد کل عرضه ی OTC Over – The – Counter ، ( خارج از مبادلات) به منظور دستکاری کردن قیمت، خریده شود؛ درحالیکه تلاش می کنند آن را در صرافی های بزرگ دیگری لیست کرده تا پس از کسب سودهای کلان برای خالی کردن سهام، آن را دامپ کنند.

مقاله پیشنهادی: کارگزاری فارابی کجاست؟

این برنامه ناموفق بود چون آنها نتوانستند سازماندهی شوند و یکی از معامله گران ایده های آنها را برای عموم افشا کرد، ولی این موضوع نشان میدهد حتى شخصیت های پرارج و قرب چطور می توانند سعی کنند به صورت پشت پرده روی بازار تأثیر بگذارند.) همچنین یک بحث بی پایان پیرامون اینکه خود بیت کوین چقدر دستکاری می شود وجود دارد اخیرا نیز با نظریه ی توطئهی کارتل)، ولی از آنجایی که جواب خاصی برای این موضوع نداریم، صرفا روی آلت کوین ها و اینکه بازیگران بزرگتر در بازار چطور آنها را کنترل می کنند تمرکز خواهیم کرد.

مقاله پیشنهادی:  تاثیر ایده و نوآوری و تبلیغ پربازده و قابلیت پیاده سازی دربلاک چین

در این جا کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتالی را معرفی میکنیم که عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است ، ما این کانال را تایید یا رد نمیکنیم ، مسئولیت استفاده از آن به عهده خودتان است .

لینک کانال تلگرام :

https://t.me/joinchat/wzDHStZWKUtlZDk0

مقالات مرتبط

8 نظر در “گروه ها و کانال های سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال در تلگرام!”

  1. با سلام خدمت دوستانی که گفته بودن صرافی خوب معرفی کنید . صرافی نوبیتکس رو از سرچ گوگل پیدا کنید و با کد 136191 ثبت نام کنید . در حال حاضر ترون همچنان ارزش خرید بالایی داره . موفق باشید .

    1. اصلا با صرافی نوبیتکس و امثال اون که ایرانی هستن کار نکنین که بیچاره میشین
      نمونه اش صرافی کریپتولند که صاحبش رو گرفتن و پول ملت بدبخت رو هواست

      1. اولا به هر حال برای خرید یا فروش تتر باید از صرافی ایرانی استفاده کرد. دوما گلا صرافی محل خرید و فرکشه و نه نگهداری . ب ای نگهداری هیچ صرافی حتی خارجی هم مناسب نیست. سوما بین ایرانیها هم به هر حال صرافی هایی مثل نوبیتکس یا رمزینکس و اکسیر اصلا قابل مقایسه با کریپتولند و امثالهم نیستند

  2. سلام و عرض ادب خدمت هموطنهای عزیز ، اگه صرافی میخاین که با خاطری آسوده و راحت سرمایه گذاری کنین و صبح درخواست پول بدین قبل ۲ عصر بحسابتون واریز بشه و منظم تعداد ارزهای جدید اضافه بشه، کار باهاش ساده و آسون باشه و مهمتر از همه امنیت بالایی داشته باشه که با آرامش خاطر و بدون نگرانی میلیاردی توش واریز و برداشت کنین، پیشنهاد میدم رمزینکس رو بررسی فرمایید. کد معرف جهت تخفیف کارمزد ۱۴۶۰۹۸ را وارد کنین. در پناه حق صاحبالزمان عج سالم و پرسود باشید.

    1. اقا محسن منم با نظرتون موافقم.
      کارمزد این صرافی منصفانه است و خریدار مستقیم از فروشنده خرید یا فروشو انجام میده و مرتب هم ارزهای جدید پشتیبانی میکنه.
      پشتیبانی انلاین 24 ساعته داره و کاملا رسیدگی میکنن.

  3. 👇👇👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇👇

    67% 🅾️ 🇫 🇫

    ✅ وریفای از قاره آسیا ، اروپا ، آمریکا + Static IP ( آی پی ثابت از 24 کشور مختلف ) + شماره تلفن فیزیکی و مجازی
    تخفیف 67% تا دو هفته

    ⏱️ زمان تحویل زیر 24 ساعت ⏱️
    🛫 🚚 ارسال رایگان به سرتاسر کشور 🚚🛫

    آیدی تلگرام :
    iran_greenpay@

    👆👆👆👆👆👆👆

    مشاوره کاملأ رایگان واتس اپ :
    447472813100+
    ☝️☝️☝️☝️☝️☝️

  4. شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت ستایش با بکارگیری جدیدترین زبان برنامه نویسی و مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران عزیز قرار میگیرد.
    ‎برخی از امکانات این اسکریپت صرافی ارز دیجیتال به شرح زیر میباشد:
    ‎1-دارای پنل ادمین(جهت مدیریت کل)
    ‎2-دارای پنل کاربری(ایجاد توکن شخصی، ورود دو مرحله ای گوگل، احراز هویت، واریز و برداش به کیف پول اختصاصی، ترید، سوابق ترید و گزارش در آمد، لینک معرفی به دوستان و دریافت درامد معرفی)
    ‎3-دارای کیف پول های رمز ارز
    ‎4-اپلیکیشن اندروید و IOS
    ‎5-دارای وبلاگ برنامه نویسی شده با زبان لاراول(یک وب سایت کامل و داینامیک)
    ‎6-لندینگ پیج(جهت نمایش لحظه ای رمز ارز ها با استفاده از Vue)
    ‎7-متصل به شبکه نود BTC
    ‎8-متصل به شبکه نود ETH
    ‎9-اتصال سایر رمز ارزها به Coinpayments
    ‎10-خرید و فروش ارزهای دیجیتال(شارژ مستقیم وب مانی و خرید برفکت مانی و…)
    ‎11-تریدینگ
    12-سیستم معرفی به دوستان و دریافت هزینه معرفی
    13-چند زبانه و دارای سه زبان فعال فارسی، انگلیسی و عربی
    جهت مشاوره و طراحی سایت با شماره 09131057001 تماس بگیرید

  5. سلام و وقت بخیر
    کیف پول دارم و جهت برداشت نیاز به اتریوم است روی شبکه ERC20
    دنبال شریک هسستم برای برداشت که هزینه برداشت اتریوم است واربز کنه .
    تتر دارم جهت فروش یا معاوضه . قیمت توافقی ، USDT
    جهت اطلاع دوستانی که تمایل دارند.
    با تشکر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا