رموز موفقیت دکتر بیل ویلیام معامله گر اسطوره ای

دکتر بیل ویلیام
رموز موفقیت دکتر بیل ویلیام معامله گر اسطوره ای
رموز موفقیت دکتر بیل ویلیام معامله گر اسطوره ای

ازجمله بزرگان آموزش تحلیل تکنیکال و اسطوره های معامله گری، می توان به جرات دکتر بیل میلیام را نام برد. ایشان کتابهای مفیدی در این زمینه تالیف کرده اند. اندیکاتور تمساح در متاتریدر، یکی از مهمترین اندیکاتورهای ابداعی دکتر بیل ویلیام است. در این مقاله به بررسی اقدامات دکتر بیل ویلیام و رموز موفقیت او در معامله گری می پردازیم.

ترند تریدر چیست؟

ترند تریدر ، به تریدری می گویند که استراتژی ترید در آن به این صورت است که پس از شناسایی انتهای روندها، از ابتدای روند جدید با بازار همراه می شود. ترند تریدر پس از همراهی با بازار، به کمک ابزاری که در اختیار دارد، وضعیت را تحلیل می کنید و تا حد امکان، در روند باقی می ماند.

دکتر ویلیام بعنوان ترند تریدر

دکتر بیل ویلیام قطعا یک ترند تریدر است. او تا حدامکان در یک روند، پوزیشن خود را باز نگه می دارد. در سابقه او پوزیشنی وجود دارد که پس از دو سال بسته شده است! این پوزیشن در سود اول بیش از ۴۰٪ و در سال دوم بیش از ۵۰٪ به او سودرسانی کرد.

دکتر بیل ویلیام سابقه آموزش چند دهه به افراد برای فعالیت بعنوان تریدر را دارد. او معتقد است، تعداد بیش از حد ترید یکی از بزرگترین مشکلات افراد است.

او بزرگترین موفقیت خود را مربوط به این امر می داند که تلاش کرده بصورت درازمدت در یک روند باقی بماند و شکل گیری آن را تشخیص دهد. سپس، تا جایی که امکان داشته، پوزیشن خود را در این روند باز نگه دارد. بنابراین خود را یک ترند تریدر می داند.  

رموز موفقیت دکتر بیل ویلیام معامله گر اسطوره ای
رموز موفقیت دکتر بیل ویلیام معامله گر اسطوره ای

داشتن تایم فریم مناسب

مقاله پیشنهادی:  ورود به سایت کارگزاری آگاه با صد در 100 نکات!

تایم فریم دکتر بیل ویلیام بصورت روزانه است. به گفته او، زمانی دچار اعتیاد به معامله گری داشت و حدود ۱۲ سال عادت داشت هر لحظه چارت را بررسی کنید و حتی غذای خود را درمقابل چارت می خورد و اگر همسرش غذایی برای او نمی آورد، غذا نمی خورد. تا اینکه متوجه شد اگر زمان کمتری را صرف بررسی مداوم چارت کند، نتایج بهتری را بدست می آورد.

تاثیر اخبار اقتصادی در معامله گری

دکتر بیل ویلیام به اخبار و تحلیل های اقتصادی توجه ندارد. او فقط و فقط به چارت توجه می کند و براساس آن تحلیل می کند. او تلاش می کند در طول روز فرصتهای ترید را بررسی کند و ببینید کدام یک بهترین فرصت است و بهترین پتانسیل ترید را به ارمغان می آورد.

داشتن نظم کاری

به اعتقاد دکتر بیل ویلیام، باید روش مشخصی برای ترید و تحلیل در بازار داشته باشید و دقیقا براساس آن اقدام کنید. اکثر تریدرها سیستمی را انتخاب می کنند اما از قواعد آن بطور دقیق پیروی نمی کنند و همین امر باعث شکست آنها می شود. مهم قدرت سیستم تریدینگ شما نیست، مهم این است که با دیدن چند ضرری که در آن تجربه کرده اید مدام آن را تغییر ندهید و به آن پایبند باشید. 

داشتن یک ذهن و تفکر منظم

پیروی از تئوری کاری مشکل است. زمانی که وضعیتی را تحلیل می کنید و وارد بازار می شوید از آینده بی خبر هستید. اما نکته کلیدی رسیدن به موفقیت این است که دقیقا به روش تحلیلی خود پایبند باشید. اعتقاد و باور به روش و پیروی درازمدت از آن باعث رسیدن به موفقیت شما می شود.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی

امیدواریم از تجربیات و آموزه های دکتر بیل ویلیام در معامله گری و بورس در بازارهای مالی بخوبی استفاده کنید و به موفقیت های بزرگی برسید.همچنین چیشنهاد میکنیم مطلب جس لیورمور یا خرس وال استریت هم بخوانید.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا