کتاب PDF ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت امروزی برای بهینه کردن عملکرد آن

کتاب PDF ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت امروزی برای بهینه کردن عملکرد آن

ایچیموکو یکی از ایندیکاتورهای بسیار محبوب در میان معامله گران می باشد.

اکثر ما با تنظیمات پیش فرض ایچیموکو به معاملات در بازارهای مالی معتقد هستیم. اما در این پایان نامه که توسط خانم لیندا هافمن به زبان آلمانی می باشد برای علاقه مندان به زبان فارسی ترجمه شده است – نگاه دیگری به تنظیمات ایچیموکو و سیستم معاملاتی معرفی شده دارد.

در این کتاب خانم لیندا هافمن با طرح یک استراتژی به صورت مختصر و مفید نسبت به اثبات ادعای موفقیت سیستم اش با مثالهای بسیار زیاد می پردازد.

در ادامه بخش هایی از این کتاب را که از کتابهای محبوب در دانشگاه های خارج از کشور بوده و پایان نامه دکترای خانم لیندا هافمن در خصوص ایندیکاتور ایچیموکو می باشد-  آورده شده است.

 کتاب PDF ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت امروزی برای بهینه کردن عملکرد آن

تعریف مسئله

به ‌تازگی، راز چندین ساله تکنیک ژاپنی « Ichimoku Kinko Hyo» در رسانه‌ های غربی به‌ طور گسترده مطرح‌ شده است.

برای سرمایه‌ گذاران و معامله گران درک عمیق ‌تر مفاهیم پشت «نمودار ابری» می ‌تواند منافع بزرگی به همراه داشته باشد.

کار این تکنیک ایجاد برنامه ‌ای به زبان ساده برای Trade Station در Omega Research است، که آزمایش مهم ‌ترین بازارهای کلیدی در نمودار روزانه و تعیین اینکه آیا فناوری جدید سودآور است یا خیر را امکان ‌پذیر می ‌سازد.

این برنامه باید به شکل اصلی آن به کار گرفته شود و نیازی به‌اضافه کردن هیچ نوع مدیریت ریسک و مدیریت مالی دیگری وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی:  پکیج کامل آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی به زبان ساده

مقدمه

در طول زمان، استراتژی ‌های مختلفی برای تفسیر قیمت توسعه ‌یافته ‌اند، و تلاش‌ هایی برای استفاده از این تحلیل ‌ها به‌ منظور انجام پیش‌ بینی دوره‌ های آینده صورت گرفته است. در اینجا به این روش تحلیل تکنیکال (TA) می‌ گوییم، که فرض می ‌کند دوره قیمت سهام نوعی روندهای مشابه خود تشکیل می ‌دهد که در طول زمان تکرار می ‌شوند.

ابداع ‌کننده این روش تحلیل در جهان غرب، چارلز داو بود. او اولین نشریه بازار را با عنوان «نشریه شب مشتریان» منتشر کرد. در سال ۱۸۸۹ نام نشریه به وال ‌استریت ژورنال تغییر یافت. چارلز داو ۲۵۵ مقاله با موضوع مشاهدات خود در این نشریه به چاپ رساند. بعد از درگذشت چارلز داو این روش به نظریه داو معروف شد.

تحلیل تکنیکال

ظهور و شکل گیری در ژاپن و کاربرد امروزی آن

مدت کوتاهی پس از نبرد سکیگاهارا در سال ۱۶۰۰، تاریخ تحلیل تکنیکال در ژاپن باستان آغاز شد. ژنرال توکوگاوا ایه ‌یاسو ژاپن را متحد ساخت و حکومت خود را در توکیو، که در آن زمان ادو نامیده می ‌شد، تشکیل داد. دوران به ‌اصطلاح ادو از سال ۱۶۰۳ تا ۱۸۶۸ به طول انجامید و تا به امروز همچنان به ‌عنوان طولانی‌ترین دوره صلح شناخته می ‌شود. این دوران با انزوای ژاپن از جهان خارج، ثبات داخلی، و شکوفایی فرهنگی، و البته همچنین فئودالیسم و جامعه طبقاتی ارثی مشخص می‌ شد. منبع اصلی درآمد دولت برنج بود، که به‌عنوان مالیات توسط توکوگاوا ایه‌یاسو دریافت می ‌شد. برنج ‌ها انبار می ‌شدند و بعدا دوباره به فروش می ‌رسیدند. …

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی

نمودار شمع

چندین روش برای نمایش قیمت سهام با کمک TA وجود دارد. یکی از این گزینه‌ ها نمودار شمع است، که مانند IKH، ریشه ژاپنی دارد. این روش‌ ها در طول چندین نسل اصلاح و تعدیل شده‌ اند، تا به ‌صورتی که امروز می ‌شناسیم درآمده‌ اند.

نمودارهای شمع، ابزارهایی برای درک بیشتر احساسات و حالت‌ های مشارکت‌ کنندگان بازار هستند. هر شمع تکی یا گروهی، متشکل از دو تا حداکثر پنج شمع است، که احساسات و حالت ‌های مشارکت‌ کنندگان بازار را به ‌صورت واضح نشان می‌ دهد. …

سطوح حمایت و مقاومت

حمایت و مقاومت از مؤلفه ‌های محوری در تحلیل تکنیکال است. مقاومت زمانی آغاز می ‌شود که در یک روند صعودی قیمت نمی‌ تواند باقیمت بسته شدن از سطح معینی فراتر رود، یعنی مقاومت به‌عنوان مانعی برای قیمت بازار رفتار می ‌کند و می‌ تواند روند صعودی را متوقف کند. از طرف دیگر، حمایت زمانی آغاز می‌ شود که در روند نزولی قیمت بسته شدن نمی ‌تواند از سطح قیمت معینی کاهش بیشتری داشته باشد، یعنی قدرت خرید به‌ اندازه کافی برای متوقف کردن کاهش قیمت بزرگ است. هر دو این خطوط در شرایطی که نقاط عطف بیشتری وجود داشته باشد معنادارتر خواهند بود.

 کتاب PDF ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت امروزی برای بهینه کردن عملکرد آن

ویژگی‌ های خطوط مقاومت و حمایت در ادامه توضیح داده شده است…

توقف ها

به‌ منظور به حداقل رساندن یا اجتناب از زیان احتمالی، از حد ضررها استفاده می ‌شود، که ابزارهای بی‌ نهایت مهمی هنگام کار با نمودارهای تجزیه‌ و تحلیل هستند. دو نوع حد ضرر مختلف وجود دارد. تفاوت این دو در این است که یک نوع به‌ منظور محدود کردن زیان اعمال می‌ شود و دومی به‌ عنوان توقف تعقیبی (trailing stop) کسب سود. نوع اول به ‌منظور تأمین امنیت سرمایه پس از باز شدن موضع معاملاتی اعمال می ‌شود. این نوع حد ضرر زیان یا بر اساس حداکثر زیان مجاز و یا درصد معینی زیان بر روی قیمت ورود تعیین می‌ شود. در مقابل، با استراتژی توقف تعقیبی برداشت سود، سود در نهایت محدود می ‌شود. …

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با سید رسول حسینی

فهرست مطالب کتاب

تعریف مسئله

  1. مقدمه
  2. تحلیل تکنیکال

۲٫۱ ظهور و شکل گیری در ژاپن و کاربرد امروزی آن.

۲٫۲ ابزارها و مفاهیم.

۲٫۲٫۱ نمودار شمع..

۲٫۲٫۲ سطوح حمایت و مقاومت.

۳٫۲٫۲ توقف ها (حد ضررها).

  1. ایچیموکو کینکو هایو (Ichimoku Kinko Hyo

۳٫۱٫ توسعه و شکل‌گیری.

۳٫۲٫ ایجاد نمودار.

۳٫۳ چشم اندازهای پنج خط و ابر.

۴٫۳٫ نظریه زمان و موج..

۴٫۱٫ نمودارهای روزانه آزمایش‌ها.

۴٫۱٫۱٫ IKH نمودارهای روزانه آزمایش‌ها

۴٫۱٫۲ IKH با سیگنال‌های قوی و خنثی

۴٫۱٫۳٫ IKH با سیگنال های قوی.

۴٫۲٫ آزمون های مبتنی بر نمودارهای هفتگی

۴٫۳٫ آزمون های مبتنی بر نمودارهای ماهانه

  1. نتیجه‌گیری و چشم‌انداز

  • تعداد صفحه : 120
  • نویسنده : لیندا هافمن

شما میتوانید با پرداخت تنها 20/000 تومان این کتاب ارزشمند را دانلود کنید

مقالات مرتبط

2 نظر در “کتاب PDF ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت امروزی برای بهینه کردن عملکرد آن”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا