انجام معامله در بیت کوین و پیداکردن ورودها و انباشت کردن

انجام معامله در بیت کوین و پیداکردن ورودها و انباشت کردن

انجام معامله در بیت کوین و پیداکردن ورودها و انباشت کردن

انجام معامله

ما در نهایت به احتمالا با اهمیت ترین بخش این کتاب رسیدیم. در معامله هیچ جنبه ای مهم تر از یک ورود خوب نیست و چیزهای زیادی نیستند که به اندازه ی فروش مشکلات فروانی را ایجاد کنند. در این فصل، به سراغ پیداکردن بهترین تنظیمات برای انجام یک معامله و خروج از آن خواهیم رفت. به منظور جلوگیری از تکرار نظریه ی قبلی، از عبارت های بسیار و دانشی که از فصل های قبل به همراه دارید، استفاده خواهیم کرد؛ بنابراین مطمئن شوید که آنها را به دقت و کامل خوانده اید.

پیداکردن ورودها و انباشت کردن

داشتن یک ورود خوب نه تنها به دلیل اینکه به شما اجازه میدهد که سود خود را افزایش دهید، بلکه به خاطر اینکه احتمال ضرر کردن را حداقل می کند، ضروری است. تعریف یک موقعیت خوب به این بستگی دارد که برای یک مبادله ی خاص به چه بازه ی زمانی نگاه می کنیم. از دیدگاه کوتاه مدت، برای یک نقطه ی صحیح به TA روی می آوریم، درحالی که بهتر است تعاملات طولانی مدت با FA نیز تأیید شوند. هنگامی که روش های زیر را می خوانید، به خاطر داشته باشید که هیچکس دقیقا در ارزان ترین نقاط اقدام به خرید نکرده است و در گران ترین نقاط نیز لزوما موفق به فروش نمی شود.

سعی نکنید بی نقص باشید چون ممکن است موقعیت خوبی را از دست دهید و همواره در نظر داشته باشید که برخی از افراد، درباره ی فروش در بالاترین نقطه با سود زیاد اغراق می کنند. وقتی این موضوع را درک کردید، می توانید ورود خوبی را پیدا کنید:

کوتاه مدت در حمایت های افقی قوی یا بر مبنای الگوی گاوی خرید کنید. این اقدام اساسا به معنای واردشدن در جایی است که انتظار دارید قیمت قبل از اینکه آماده ی حرکت بیشتر باشد، جهش داشته باشد. ما در فصل TA ورودهای بهینه را با الگوها، ابریا تودهی ایچیموکو، نوارهای بولینگر یا EMAها توضیح دادیم، بنابراین اگر آنها را به خاطر ندارید لطفا به آن بخش ها بازگردید. بهتر است ورودها با برخی شاخص های دیگر

حجم پایین دامپ، واگراییهای پررونق) و نیز با تنظیمات توقف ضرر که در زیر حمایت قرار دارد تأیید شوند .

مقاله پیشنهادی:  قراردادهای هوشمند در ارز دیجیتال چیست؟ و نقش ارز دیجیتال در صنعت خودرو و بانک ها

شایعات را بخرید. در بخش آخر این فصل، حوادث بازار معاملات را بیان خواهیم کرد، بنابراین در این بخش، به طور مختصر مفهوم کلی را توصیف می کنیم. هنگامی که اتفاق مهمی در حال رخ دادن است اعلام لیست شدن در یک صرافی یا شروع یک پروژه همکاری)، قیمتها تمایل دارند که به شکل مثبت به آن واکنش نشان دهند. معمولا جهشی بزرگتر در شروع پخش شایعه وجود دارد و روند صعودی تا انجام اعلان رسمی ادامه می یابد. اگر بتوانید ورود آبرومندانه ای را رقم بزنید، این اتفاق به عنوان فرصتی عالی برای نوسان کوتاه مدت عمل می کند، با وجود اینکه این رشد به آرامی ارزشگذاری می شود. را بخرید. رمزارزها هنوز هم صنعت بسیار FUD جدیدی هستند به طوری که شرکتهای دخیل اغلب در برآورده کردن توقعات سرمایه گذار با مشکلاتی مواجه هستند.

به همین دلیل، اغلب سوء تفاهم هایی وجود دارد که ممکن است بسیار سریع بزرگ شوند که تقریبا اثر لحظه ای منفی روی قیمت ها دارند. بسته به اینکه نگرانی ها چقدر جدی هستند، این مسئله اغلب به عنوان فرصت عالی خرید عمل می کند. در بسیاری از موارد، گزارش ها و افرادی که شاکی هستند، در واقعیتها غلو می کنند و دوامی در آنها وجود ندارد. با این حال، این مسئله جلوی افراد را نمی گیرد که موقعیت های خود را نفروشند، بنابراین اگر بتوانید ثابت کنید که آن چیزی جز FUD نیست، فرصت سود سریعی پیش روی خود دارید (مثالی از آن می تواند یک Haven با ارزش پایین باشد که به پامپ و دامپ سکه ها متهم شده بود چون یک گروه از مشخصه های معروف سعی کردند قیمت آن را کنترل کنند.

تلاش ها ناموفق بود و هرگز موفق نشدند وارد سکه شوند ولی از آنجایی که پروژه با کلاهبرداری همراه بود، طی چند روز بعد به میزان قابل توجهی افت داشت. چیز اساسی ای پیرامون خود سکه تغییر نکرد و به همین دلیل بود که با وجود شهرت بد، بازیابی شد و برای افرادی که خرید کرده بودند، پاداش به همراه داشت).طولانی مدت از دید طولانی مدت، بهترین خریدها در کمترین مقدارهای یک بازه ی زمانی طولانی و بعد از اصلاح چرخه ی بازاری قبلی انجام می شوند.

بهتر است خریدها بعد از اینکه سرمایه گذاری مشهود شد (فروش شتاب گرفته و هنگامی که قیمت ها دیگر در حال کم شدن نبودند، انجام شوند. این اصطلاحا یک ناحیه ی انباشته سازی یا تجمیع است که در آن افراد عادی صبر خود را از دست می دهند و موقعیت های خود را از ترس ضرر می فروشند، درحالی که ارز هوشمند برای روندهای صعودی آتی خریداری می شود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین
تحلیل تکنیکال بیت کوین

قیمتها تمایل دارند به نواحی تجمیع قبلی خود بازگردند. در اغلب موارد آنها آن قدر دقیق هستند که می توانید یک سفارش خرید را چند ماه زودتر انجام دهید و هنوز هم ورودی عالی داشته باشید. برای تأیید بیشتر، از پروفایل های حجمی و در برخی زمان ها از الگوهای بازگشتی محبوب استفاده کنید؛ در نوامبر یا دسامبر ۲۰۱۷، اغلب التها با دو برابر کردن مقدار کمینهی الگوهای Adam & Eve ، سیگنال پایان روند نزولی را از آنجایی که رمزارزها بسیار نوسانی هستند، موقعیت هایی وجود دارند که در آنها قیمت نسبت به پایین ترین مقدار واکنش نشان نمی دهد؛ ولی با کمی تثبیت یا حتی بدون وجود ثبات، سریع تغییر روند می دهند. اگر قصد ندارید منتظر تأیید روند صعودی باشید، بهتر است به دنبال ورود در بالاترین نقطه ای باشید که نزدیک ترین حالت به حمایت قوی افقی است، همانند حالتهایی که در مثال های زیر نشان داده شده است:

کامل واضح است که وقتی اقدام به خرید می کنید که پایه و اساس آن قاطع و مستحکم باشد (فصل اول). باید اثبات شود که پروژه توانایی تحویل دارد و بهتر است نقشه ی راه آن نشان دهنده ی کاتالیست های زیادی در آینده باشد که بتواند جرقه ی روندهای صعودی را بزند. صرف نظر از اینکه از دیدگاه TA ورود چقدر خوب است، لازم است اگر قصد سرمایه گذاری طولانی مدت دارید، اصولی قوی داشته باشید. هنگامی که هیچکس درباره ی آن صحبت نمی کند؛ بخرید. تفاوت بین دو برابر و ۱۰ برابر به این بستگی دارد که وقتی آن را خریده اید درباره ی آن «شنیده بودید یا به صورت تصادفی آن را پیدا کردید.

مقاله پیشنهادی:  پرچم های قرمز یا کلاهبرداری ها در ارز دیجیتال

همان طور که قبلا صحبت کردیم افشاشدن، چیزی است که قیمت ها را تکان می دهد و مکان بهتری برای ورود به جز وقتی که افشایی اتفاق نیفتاده است، وجود ندارد. پیدا کردن چنین سکه هایی مستلزم تحقیقی زیاد ولی لذت بخش است. در فرصت های کوچکی که افراد سخت کوش از قبل و هنگامی که برای اولین بار آن فرصتها را پیدا کرده و از آنها سود برده اند، باقی نمانید. زمانی برای جست و جوی الماس های پنهان صرف کنید؛ چون این یکی از راه های اصلی فراتر رفتن از بازار است. براساس احساسات چرخه های بازار، بهترین خریدها در حالت های افسردگی و عصبانیت انجام می شوند.

برای ما، بهترین شاخص زمانی است که توییتی درباره ی خرید آلت کوین ها ارسال و پیام های زیادی دریافت می کنیم که این ایده ی وحشتناکی بوده است و «آلت کوین ها مرده اند». البته این مسئله باید توسط TA نیز تأیید شود زیرا مطالب این چنینی قبل از سرمایه گذاری نیز شنیده می شوند. با این حال، اگر الگوی احساسی با تثبیت قیمت تطابق داشته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که با قیمت ارزان وارد بازار شوید. | با توجه به اینکه در اینجا از عبارت تجمیع استفاده کردیم، بهتر است بسیار مختصر توضیح دهیم که معنای آن چیست. به عبارت دیگر، تجمیع یا انباشت، فرایند ساختن یک موقعیت در یک دوره ی زمانی خاص است (تا زمانی که از داشته های خود خوشحال شویم). قانونی که بهتر است همواره هنگام خریدهای کوتاه مدت یا طولانی مدت از آن استفاده کنیم این است که همواره سعی کنید به جای خرید بازار، پیشنهاد خود را ارائه دهید.

مقاله پیشنهادی:  ایردراپ و فورک در بیت کوین چیست و چه کاربردی دارند

هنگامی که در حال انباشت کردن سکهای ارزان هستید، حتی چند درصد قیمت میتواند تفاوت زیادی در پامپ آتی ایجاد کند. به همین دلیل، همواره سعی کنید در بخش های ارزان ناحیه ی تثبیت پیشنهاد ارائه کنید و منتظر پر شدن باشید. انباشته سازی را با میانگین گیری رو به پایین اشتباه نگیرید؛ میانگین گیری رو به پایین فرایند بالابردن موقعیت خود به هنگامی است که از ناحیه ی خرید اولیه ی شما پایین تر می آید.

این کار انجام می شود تا قیمت خرید متوسط بهتری به دست آید و در صورتی که شیب، سیگنالی نباشد که نشان دهنده ی روند نزولی در آینده است، استراتژی مناسب و پایداری است. با این حال، بهتر است این کار تنها در صورتی انجام شود که خرید اولیه نیز با حمایت قوی انجام شده باشد؛ افراد زیادی از بالاترین تا پایین ترین نقطه میانگین گیری رو به پایین انجام می دهند، در حالی که بهتر است این استراتژی تنها در صورتی استفاده شود که تنظیم اولیه موفقیت آمیز نبوده باشد.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا