آی سی او ICO در ارز دیجیتال قسمت دوم

آی سی او ICO در ارز دیجیتال قسمت دوم

آی سی او ICO در ارز دیجیتال قسمت دوم

مدت دورهی قفل بودن

دوره ی قفل بودن مدت زمانی بین زمان های شرکت در آی سی او و دریافت توکن هاست که توسط تیم نگهداری شده اند. وقتی بحث به زمان بندی انتشار توکن میرسد، هرآی سی او مدل متفاوتی دارد. برخی این کار را مستقیما بعد از فروش زیاد در صرافی های غیرمتمرکز انجام میدهند (یا با چیزی که از قبل ایجاد شده باشد)، درحالی که بقیه چند هفته یا چند ماه توکنها را قفل می کنند تا در یک پلتفرم بزرگتر لیست شوند. اهمیت این زمان بندی در شرایط بازار نهفته است چون اغلب عامل مهمی برای قیمت توکن براساس لیست شدن است.

آی سی او ICO در ارز دیجیتال قسمت دوم

لیست کردن سریع تر در یک بازار گاوی که در آن سرمایه گذاران به دنبال بازگشت سریع سرمایه شان هستند، خوب کار می کند، بنابراین، با کیفیت ترین آی سی اوها با ارزشی برابر دو سوم ارزش اولیه خود، حتی چند روز بعد از اینکه فروش انبوه انجام شد، باز می شوند. از طرفی دیگر، در یک بازار نادر، این کار اساس یک ضرر فوری است چون تقاضای کمی در بازار است، مگر اینکه پروژه دارای هاردکپ بسیار کمی باشد که ممکن است تقاضای کم را با عرضه ی حتی پایین تر پاسخ دهد. قفل شدن های طولانی تر تا حد بسیار زیادی به وضعیت بازار بستگی دارند. معمولا، در شرایط صعودی، لیست کردن با تأخیر به توکن کمک می کند تا ارزش خود را بالا ببرد چون تیم به صورت پیوسته اخبار جدید تحویل می دهد و توسعه های جدید، تمایل به آن مواردی که از قلم افتاده اند را افزایش می دهد.

مقاله پیشنهادی:  قطع کردن ضررها و معامله بیش از حد در ارز دیجیتال

بعد از یک قفل شدن بسیار طولانی مدت، ون چین با چیزی حدود ده برابر قیمت اولیه ی آی سی او شروع کرد، با اینکه شرایط بازار مطلوب نبود. دوره ی قفل بودن با روند نزولی خود به عنوان یک زمان بندی اشتباه، (در بازار گاوی بخرید و توکن را در بازاری که فشار رو به پایین بر قیمتها دارد، منتشر کنید) نه تنها می تواند منجر به کاهش ارزش شود، بلکه هزینه ی فرصتی را نیز برای آن در بر دارد به این معنا که تبادلات دیگری را می شد در طول این مدت با آن ارز انجام داد. این مورد نادری است که یک سکه چند ماه بعد از اینکه در یک بازار گاوی بالای قیمت اولیه اش لیست نشد، منتشر شود ولی رایج ترین دوره بین دو هفته تا یک ماه است. در این زمان بندی، مطمئن شوید که شرایط بازار پایدار است چون در غیر این صورت، بسته به کیفیت آی سی او، نسبت خطر به پاداش معمولا مطلوب نیست

تبلیغ اغراق آمیز

چارت ایران : همان طور که قبل تر به نقش تبلیغات در سرمایه گذاری های کوتاه مدت اشاره کردیم، همان شرایط برای آی سی اوها نیز صادق است. بیشتر شناخته شدن برای به دست آوردن فروش زیاد و اینکه مردم احساس کنند یک فرصت را از دست داده اند، ضروری است. هدف اصلی سرمایه گذار این است که وارد فروش زیادی شود که نه تنها تقاضای زیادی دارد، بلکه عرضه ی محدودی نیز دارد. اگر این دو خواسته برآورده شوند، احتمالا به این معناست که خریدن خود آی سی او کار ساده ای نخواهد بود؛ معمولا شامل یک لیست سفید است که بسیار سریع بسته می شود و آی سی او در چند دقیقه ی اول فروخته می شود و اغلب سرمایه گذارانی که در لیست سفید هستند را بدون توکن هایشان رها می کند.

مقاله پیشنهادی:  اقدامات امنیتی برای محافظت بیت کوین بلاک چین و مقدمه استخراج آن
آی سی او ICO در ارز دیجیتال قسمت دوم

ما ثبت نام در فروش های زیاد چند سرمایه ای را حتی قبل از انجام تحقیق روی آنها توصیه می کنیم این کار در اغلب موارد فقط نیازمند داشتن ایمیل است چون ممکن است لیست در زمان بعدی که درباره ی آنها می شنویم، بسته شده باشد. ثبت نام برای یک فروش بزرگ یعنی شما باید در آن مشارکت کنید. در حالتی که فشار خرید کافی وجود ندارد، دلیلی برای سرمایه گذاری روی آی سی او نیست چون سکه ها به سادگی بعد از لیست کردن، اغلب با قیمت پایین تر قابل سرقت هستند.

فشار بیشتر روی ارائه

از آنجایی که آی سی اوها باید سرمایه گذاران خود را نسبت به پیشنهاد خود تطمیع کنند، برخورد اول حائز اهمیت است. بهتر است وب سایت، | شفاف و درک آن ساده باشد. ارائه ی تیم کامل و وب سایت شامل تمام جزئیات ضروری معیارهای آی سی او، نقشه ی راه، FAQ، پوشش رسانه ای و… باشد. کاغذ سفید به هم پیوسته باشد و روی جنبه های تجاری پروژه مانند طرح های بازاریابی، زمان بندی توسعه و تحلیل بازار تمرکز داشته باشد.

از کاغذهایی که با تعداد زیادی طرح و وعده شبیه سالاد کلمات هستند و هیچ پیکره و مدرکی دال بر این ندارند که ایده ها قابل انجام هستند، فاصله بگیرید. در ارائه روشی که تیم با آن در آی سی او با هم ارتباط برقرار می کنند را نیز می گنجانیم. آیا تیم به صورت دائم در دسترس است تا به سؤالات پاسخ دهد و اگر بله، آیا موفق اند؟ گروه تلگرامی بدون پیام های بیهوده که به خوبی سازماندهی شده باشد و درباره ی حرفه ای بودن تیم صحبت می کند. اینکه ببینیم آیا آنها روی پلتفرم های مختلف با سرمایه گذاران خود تعامل دارند توییتر، یوتیوب، ردیت) و آیا به کامنت ها و نظرات واکنش نشان میدهند (منشن های ICO Bench در کانال های رسانه های اجتماعی) اهمیت دارد.

مقاله پیشنهادی:  جامعه ی هواداران ، شراکت ها و مشاوران در ارز دیجیتال
آی سی او ICO در ارز دیجیتال قسمت دوم
آی سی او ICO در ارز دیجیتال قسمت دوم

نبود تعهد در شروع راه نه تنها مانع شانس آنها برای فروش آی سی او می شود، بلکه موفق به ساختن جامعه ای که برای رشد در آینده ضروری است نیز نمی شوند. به یاد داشته باشید که نگاه جزئی تری به اینکه بعد از اتمام فروش زیاد، ارتباطات چگونه تغییر می کند، داشته باشید. اکثریت آی سی اوها به محض اینکه بازاریابی دیگر ضرورتی نداشته باشد، آپلود کردن ویدئوها روی یوتیوب را متوقف کرده و مایل اند کمتر در کانالهای رسانه های اجتماعی فعال باشند. سعی کنید تیمی بیابید که کار سخت خود را به شکل به روزرسانی های منظم درباره ی پیشرفت و در عین حال داشتن ارتباط خوب با جامعه از طریق کانال های رسانه های اجتماعی ادامه دهند.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا