کتاب آموزش استراتژِی اسکالپ با پرایس اکشن در فارکس PDF

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن به عنوان یک تاکتیک در بازار فروش و بازارهای مالی است که برای معامله گری و انجام تحلیل استفاده می شود. این تکنیک برای معامله گرها این امکان را داده تا با استفاده از حرکت های حقیقی قیمت ها برای انجام معامله ها تصمیم نهایی بگیریند.  مخالف تریدرها که تحلیل خود را با استفاده از اندیکاتورهایی که معمولا از قیمت های فعلی بازار عقب تر هستند به تحلیل حرکت های قیمت اقدام می کنند  این مطلب به معنای بد بودن استفاده از اندیکاتورها جهت انجام تحلیل و معامله ها نمی باشد. به دلیل این که اندیکاتورها اکثر عقب تر از قیمت های در حال حاضر موجود در بازار هستند و با فرمول های خود تحلیل تکنیکال تمامی قیمت های معامله بازار را در گذشته انجام می دهند.

استراتژی اسکالپ در فارکس

 در صورت استفاده از بعضی تکنیک های معامله گری بر روی اطلاعات گذشته می توان حرکت های بعدی بازار را که احتمال رخ دادنشان ممکن است را تشخیص داد. پرایس اکشن همواره در حال تلاش است که با بررسی و تحلیل الگوهای قیمتی موجب ارائه ی هر چه بهتر نظم بازار می شود.

مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

 

کتاب آموزش استراتژِی اسکالپ با پرایس اکشن در فارکس PDF

در واقع می توان گفت که پرایس اکشن تریدرها می توانند جلوتر حرکت کنند و مهم ترین سوالی که برای آن ها اتفاق می افتد این می باشد که دلیل این اتفاق ها چه چیزی هستند نه این که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بنابراین بر طبق این موضوع می توانند تصمیمات خود را به نحو احسنت بگیرند. ابزارهای مهم  برای تحلیل بازار فروش با استفاده از روش های پرایس اکشن به شرح زیر است:

  • سویینگ ها
  • نمودارهای شمعی ژاپنی ( هارامی, اینگولفینگ, شوتینگ استار )
  • نمودارهای میله ای

مزایای استفاده از پرایس اکشن برای معامله گری ها

  • به صورت مجانی است و تریدرهای پرایس اکشن نیازی به سایر نرم افزارها ندارند.
  • از این روش می توان در اکثر بازارها مانند کالا و یا فارکس و یا سهام و آتی و در موقعیت های گوناگون استفاده کرد.
  • در صورت استفاده از هرگونه نرم افزار مانند ترید استیشن و نینجا تریدر و متاتریدر و غیره می توان تحلیل پرایس اکشن را انجام داد.
  • دارای سرعت زیادی است و در قیمت تاخیری وجود نداشته و اگر بخواهیم به صورت دقیق بگوییم  تمامی اطلاعات تاریخ گذشته هیچ گونه نقشی در انجام معامله ها ندارد.
  • با وجود این که یک روش همه جانبه می باشد و می توان همه چیز را با هم دیگر ترکیب کرد ولی احتمال وجود تداخل اطلاعات وجود ندارد
  • با وجود این همه مزیت هایی که این روش پرایس اکشن دارد ولی نیاز به صرف وقت و تمرین های زیادی برای فراگیری این روش دارد. و ذکر این موضوع نیز شایان به ذکر است که در این روش باید به نکته ی اصلی توجه داشت که برای یادگیری و فراگرفتن آن باید به صورت متداوم تمرین کرد.
  • فرد تحلیلگر در این روش به اندازه ی نسبی و رشد و حجم شمع ها و موقعیت آن نگاه می کنند.
  • در این مدل از بقیه ی ابزارها نیز مانند میانگین متحرک و دامنه معاملاتی و خط روند استفاده می شود
فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر
مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

اسکالپ در فارکس مستلزم ترید بر روی ارزها بر اساس مجموعه آنالیزهایی است که به صورت لحظه ای بر روی آنها انجام شود.هدف از اسکالپ عبارتست از باز کردن پوزیشن خرید و فروش بر روی ارزها و نگه داشتن پوزیشن های باز شده برای مدت کوتاه و سپس بستن آنها به منظور بدست آوردن سود های کوچک.

در ادامه کتاب آموزش استراتژِی اسکالپ با پرایس اکشن در فارکس به صورت یک فایل پی دی اف برای شما عزیزان قرار گرفته است.امیدواریم این کتاب مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

 

مقالات مرتبط

16 نظر در “کتاب آموزش استراتژِی اسکالپ با پرایس اکشن در فارکس PDF”

  1. من با این استراتژی پوزیشن میگیرم اما همه پوزیشنا استاپ میخوره
    اموزشی برای مدیریت پوزیشن قرار نمیدید؟؟؟

    1. سلام
      ایا پرداخت انجام دادید ؟
      در صورت پرداخت ۴ رقم اخر کارتتون رو از طریق فرم تماس با ما سایت ارسال کنید بررسی شود

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا