آموزش کسب درآمد از شبکه اجتماعی به شیوه فروش محصول

آموزش کسب درآمد از شبکه اجتماعی به شیوه فروش محصول

کسب درآمد از شبکه اجتماعی به شیوه فروش محصول

اصلی ترین و بهترین شیوه کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی، فروش یک محصول به اعضا است. البته کسب درآمد از شبکه های اجتماعی راه های دیگری نیز دارد که می توان به کسب درآمد از طریق تبلیغات و اشتراگ گذاری فایل های آپلودی نیز اشاره کرد. شما با خواندن کامل مطالب این فصل، با راه های دیگری که می توان از شبکه های اجتماعی پولدار شوید، آشنا خواهید شد.

آموزش کسب درآمد از شبکه اجتماعی به شیوه فروش محصول

به صورت کلی برای یک فروش، دو چیز نیاز است:

1. محصولی برای فروش

2. داشتن مشتری

چارت ایران : برای داشتن یک فروش، همین دو کافی است. در واقع اگر فکر می کنید برای داشتن یک فروش نیاز به مغازه یا هزاران مقدمات دیگر هست، باید بدانید سخت در اشتباهید. شما فقط و فقط به چیزی برای فروش و صد البته مشتری نیاز دارید. همین!

مراحل کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی عبارت است از:

1. در یک یا چند شبکه اجتماعی معرفی شده، عضو شوید و شروع به عضو گیری کنید. شما می توانید در زمان کوتاهی از طریق هر کدام از شبکه های اجتماعی تلگرام، ایناستاگرام، لینکدین و دیگر شیکه های اجتماعی، گروه هایی بالای چند هزار نفر را ایجاد کنید. برای این منظور لازم است، صفحه ایجاد شده توسط شما موضوعی جذاب و بدرد بخور داشته باشد. بهتر است این موضوع در زمینه ای باشد که به آن علاقه و یا در آن مهارت دارید.

مقاله پیشنهادی:  ارزیابی عملکرد بروکر آی اف سی در سال های اخیر

2. یک محصول برای فروش پیدا کنید. بالاترین سود دهی را زمانی خواهید داشت که محصول از خودتان بوده و این محصولات می توانند به شکل فیزیکی و یا الکترونیکی باشند. برای فروش محصولات فیزیکی می توانید از شرکت ها واسطه پستی استفاده کرده و یا اگر محصولی از خودتان نداشتید، می توانید از سایت های همکاری در فروش نیز بهره ببرید.

آموزش کسب درآمد از شبکه اجتماعی به شیوه فروش محصول
آموزش کسب درآمد از شبکه اجتماعی به شیوه فروش محصول

کسب درآمد با تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همان طور که در ابتدای فصل نیز ذکر شد، اگر شما بتوانید اعضای بسیاری در شبکه های اجتماعی پیدا کنید، تبدیل به فرد قدرتمندی خواهید شد. در دنیای امروز قدرت تبلیغاتی یعنی اینکه شما بتوانید پیامی را به صورت کاملا موثر به مخاطبان بسیاری برسانید. هر چه پیام شما کامل تر خوانده شود و به افراد بیشتری برسد، شما قدرتمند تر خواهید بود.

در حال حاضر افراد بسیاری هستند که با مهارت درستی که از فعالیت در شبکه های مجازی بدست آورده اند، قادرند هر کار غیر ممکنی را ممکن کنند. ایستگاه خبری سیاری را تصور کنید که هر خبری را در هر زمانی که خواست به افراد زیادی مخابره کند، بفرستد. شما می توانید تا یک ماه دیگر تبدیل به این ایستگاه خبری شوید.

دستورالعمل اجرایی

برای کسب درآمد از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی، باید مراحل زیر را انجا دهید.

آموزش کسب درآمد از شبکه اجتماعی به شیوه فروش محصول
آموزش کسب درآمد از شبکه اجتماعی به شیوه فروش محصول

1. سعی کنید به مدت یک یا دو ماه با تمام این شبکه ها کار کنید و نقاط مثبت همه آن ها را بشناسید.

2. یکی از شبکه های اجتماعی را با توجه به هدف خود شناسایی کرده و با ایجاد یک صفحه در آن ها اقدام به جذب دنبال کننده کنید.

مقاله پیشنهادی:  کدال چیست؟ کامل ترین آموزش سایت کدال بورس، کدال چارت فارسی (1401)

3. با اصناف مختلف مانند سینما، کلینیک ها و یا تولیدی ها صحبت کرده و در ازای تبلیغات و یا فروشی که حاصل از معرفی کردن آن ها در شبکه های اجتماعی توسط شما صورت میگیرد، قرار داد ببندید. البته بهتر است، سود شما درصدی از فروش باشد. اگر هم نشد می توانید فقط درآمد حاصل از تبلیغ را داشته باشید.

4. از بزرگترین مزیت های این مهارت، این است که شما هیچ محدودیتی برای مکان و یا زمان کار کردن نخواهید داشت. همچنین می توانید در یک ماه برای چندین صنف و محصول تبلیغ کنید.

5. اگر بتوانید برای یک صنف یا محصول خوب تبلیغات کنید، یقینا در قراردادهای بعدی به سراغ شما خواهد آمد. همچنین اگر یک مشتری در قرارداد خلف وعده کرد، شما می توانید این بار در جهت منفی برای وی تبلیغ کنید. فراموش نکنید با داشتن دنبال کنندگان زیاد در شبکه های اجتماعی، قدرت زیادی در دستان شما خواهد بود.

مقالات مرتبط

1 نظر در “آموزش کسب درآمد از شبکه اجتماعی به شیوه فروش محصول”

  1. هموطن عزیز من یک دانشجو هستم
    خیلی فرصت کار کردن بیرون منزل رو نداشتم
    ولی داخل خونه از طریق فضای مجازی دارم درآمد کسب می کنم🥰

    برای اطلاعات بیشتر تو تلگرام درخدمتم🌹
    @PariaSadeghi_GTNA

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا