بروکر چیست؟ فیلم چگونه بروکر کلاهبردار فارکس را بشناسیم؟ از داوود استقامت

بروکر کلاهبردار داوود استقامت

یکی از نگرانی های بسیاری از افراد فعال در بازارهای مالی این است که چگونه بروکر کلاهبردار را بشناسیم. روزانه میلیون ها معامله در بازارهای مالی ازجمله فارکس انجام می شود. بنابراین افراد در هنگام فعالیت در این بJازارها باید نهایت دقت را بکار ببرند. در این مقاله چارت ایران نشان می دهیم چگونه باید یک بروکر معتبر را از میان بروکرهای فارکس کلاهبردار تشخیص داد.

 

بروکر چیست - فیلم چگونه بروکر کلاهبردار را بشناسیم از داوود استقامت

بروکر چیست؟

سازمان یا شرکتی که نقش واسطه میان بانک خریدار و سرمایه گذار در بازارهای مالی را ایفا می کند بروکر نام دارد. بروکر باید مجوز خرید و فروش های مجازی در قراردادهای CFD را داشته و آن را از بانک یا مراکز دیتا دریافت کرده باشد. واسطه ها در تمامی بازارهای دنیا فعالیت می کنند. باید اطلاعات لازم را در مورد بروکرها بدانید تا در دام یک بروکر کلاهبردار نیفتید.

در بازارهای مالی ازجمله فارکس، بروکرها نقش بسیار بزرگی ایفا می کنند. بروکر در این بازارها، خرید و فروش های افراد مختلف را انجام می دهد. بروکر، ارزی را خریداری می کند که شما قصد فروش آن را دارید. پس از خریداری ارز از شما، آن را با قیمت بالاتری به سایر خریداران خواهد فروخت.

درواقع تفاوت میان قیمت خرید و فروش ارز مبادله شده، همان کارمزد بروکر است. یک بروکر خوب ممکن است باعث موفقیت معامله گران شود. بنابراین باید در انتخاب بروکر نهایت دقت را داشته باشید.

 

بروکر چیست - فیلم چگونه بروکر کلاهبردار را بشناسیم از داوود استقامت

تشخیص بروکر کلاهبردار

در این قسمت ویژگی هایی را بررسی می کنیم که به کمک آنها می توانید بفهمید بروکر معتبر است یا کلاهبردار.

نظارت قانونی و اعتبارنامه

اگر یک بروکر دارای نهاد نظارتی معتبری داشته باشد هرگز نمی تواند کلاهبرداری کند. بنابراین در قدم اول ببینید آیا بروکر موردنظر شما دارای اعتبارنامه هست یا خیر.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

 

میزان کارمزد یا اسپرد بروکر کلاهبردار

در بازار فارکس تمامی معامله گران با کارمزدها تعامل دارند. در این بازار، تنها هزینه کارمزدها را پرداخت می کنید.  کارمزد ممکن است از اختلاف خرید و فروش یا بصورت مستقیم درمقابل هر معامله دریافت گردد. تفاوتی ندارد و ممکن است کارمزد بصورت اسپرد یا کارمزد مستقیم هر معامله باشد. مهم این است که کارمزد کمتری بپردازید. بنابراین به سراغ بروکر با کارمزد کمتر بروید.

شیوه برداشت و واریز

بروکر کلاهبردار، روش برداشت و واریز مشخص و مناسبی ندارد. بروکرهای معتبر معمولا دارای روش های واریز و برداشت مطمئنی هستند. از هر کشوری قصد واریز یا پرداخت را دارید، باید از روش های مناسبی استفاده کنید. متداول ترین روش ها برای واریز یا برداشت، درگاه های اینترنتی همچون ویزا کارد، مسترکارد، پی پال و نتلر محسوب می شوند.

پشتیبانی تمام وقت

یکی از نکات برای تشخیص بروکر معتبر از بروکر کلاهبردار، پشتیبانی 24 ساعته و قدرتمند است. در بازارهای مالی موقعیت های حساس بسیاری پیش می آید. درصورت عدم توجه و عدم پاسخگویی بموقع پشتیبان بروکر ممکن است کل حسابتان نابود شده و به یک باره سرمایه خود را از دست بدهید. ممکن است در زمان های غیراداری مثلا 12 شب مشکل فنی در سیستم ایجاد شود و بخواهید از بروکر کمک بگیرید. آنها باید بصورت 24 ساعته پاسخگوی مشکلات شما باشند. نیروهای پشتیبان بروکر باید بصورت 24 ساعته خواسشان به موفقیت شما باشد.

بروکر چیست - فیلم چگونه بروکر کلاهبردار را بشناسیم از داوود استقامت

 

  • چگونه بروکر کلاهبردار را بشناسیم؟ (داود استقامت): در این ویدیو اطلاعات جامعی در مورد بروکرهای بازارهای بین الملل به دست می آوریم .
  • دوستان گرامی با مشاهده این ویدیو میتوانید به شناخت درستی از بروکرهای واقعی و مارکت میکر ها دست پیدا کنید،
  • امیدوارم این ویدیو راهنمای شما دوستان در انتخابهایتان باشد و خواهشمندم تا انجا که میتوانید جهت جلوگیری از سواستفاده مارکت میکرها این ویدیو را باز نشر دهید
  • منظور از بروکرها  کارگزاریهایی است که در بازارهای مالی جهانی فعالیت دارند.

با عرض پوزش به دلیل اعتراض و نارضایتی تعداد زیادی از شرکت کنندگان ازکلاس های آقای استقامت ویدیو از سایت حذف شد.

ردیفعنوانلینک دانلودحجم
1 از صفر تا ذهن بیلیونر قسمت اولدانلود163 مگابایت

مقالات مرتبط

12 نظر در “بروکر چیست؟ فیلم چگونه بروکر کلاهبردار فارکس را بشناسیم؟ از داوود استقامت”

  1. شاگرد داود استقامت

    درود بر شما ، از شاگردان داود استقامت هستم .
    لابد تعجب کردید که چرا لقب استاد را در مورد ایشان بکار نبردم ! چرا که معتقد هستم ایشان لیاقت این لقب والا را ندارند . ایکاش مدیران سایتهایی اینچنینی که با هدف رسیدن پکیج های گران ، به صورت رایگان به دست جوانان کم بضاعت این خاک و بوم به منظور یاری ایشان در کسب درآمد بیشتر را دارند ، فیلمها و پکیج های هر کسی را در سایتهای ارزشمند شان ارائه می‌نمودند و در مورد این افراد کمی هم تحقیق می نمودند . من که سرمایه و وقت ارزشمندند را پای دوره بی ارزش ایشان گذاشتم ، امیدوارم جوان دیگری در دام خوش کلامی ایشان گرفتار نشوند .

  2. شاگرد داود استقامت

    لطفا در انتخاب فردی که قرار است ایشان را استاد خطاب نمایید دقت بیشتری کنید .

  3. با عرض سلام وخسته نباشید از سایت خوب شما بنده شخصا در دوره اقای استقامت رو گذروندم و این اقا متاسفانه به جز حرف زدن و وعده های خالی و پوچ کار دیگه ای بلد نیست همانطور که میدونید در ویدئو که معرفی دوره اش حرف از اموزش طراحی استراتیژی و مدیریت سرمایه و …‌ میزند که بعدا متوجه شدیم ی دونه استراتیژی بدرد نخور که از شخصی دست پا شکسته یاد گرفته و ی مدیریت سرمایه ای که فقط گفتن که در روز یا دو درصد سود کنید یا دو درصد ضرر اینم از مدیریت سرمایه این اقای کلاهبردار من از سایت خواهش میکنم که هرچی سریعتر ویدئو ای این اقا حذف گردد تا کسی دیگه ای در دام این اقا نیوفتد البته ما تقریبا ۷۰ نفر هستیم در اقدام بر شکایت از این داود استقامت هستیم و انشالله به نتیجه میرسیم

  4. شاگرد داوود استقامت

    سلام
    دوستان عزیزی که میخواهید در دوره های فارکس و یا ارز دیجیتال شرکت کنید ، دانش و توانایی داوود استقامت در حد یک استاد نیست و فقط مطالب پیش پا افتاده ای تدریس میکند که در بازار های مالی هیچ گونه کاربردی ندارد ، و فقط صرفا در حد آشنایی با بازارهای مالی است ، و هزینه ای هم که برای دوره هایش دریافت میکند اصلا با مطالبی که ارایه میکند همخوانی ندارد ، ارزش پکیچ های داوود استقامت نهایتا یک تا دو میلیون تومان است ، استقامت فقط صداش خوبه و فن بیان خوبی داره ، اما در هیچ یک از دوره هایش یک شاگرد سود ساز نتوانسته تربیت کنه ، خلاصه از ما گفتن بود داوود هزینه فقط دنبال اینه که پولتون رو ازتون بگیره ، در صفحه اینستا گرامش کامنت ها را بسته که هیچ کسی نتونه بهش بد وبیراه بگه، به مدیریت سایت هم پیشنهاد میکنم با تبلیغ داوود هزینه (استقامت ) اعتبار سایتش را پایین نیاره .

  5. سلام دوستان
    سایت محترم ایران چارت داوود استقامت یک کلاهبردار به تمام معنی است ، که کارش شده پکیج فروشی و حتی خودش هم ترید کردن بلد نیست در دوره اردیبهشت ماه که به ما تدریس میکرد سر کلاس گفت من اصلا ارز دیجیتال بلد نیستم و فیلمش هم هست لازمه تا بفرستم و یک جلسه آقای امین جلالی از همکلاسیهای ما ارز دیجیتال را تدریس کردند و داووود هم سر کلاسش شرکت کرد ، حال طی دو سه ماه چطوری شده استاد و خودش ارز دیجیتال شرکت میکنه نمی دونم ، دوستان کلاه سرتون نره ، داوود فقط تن صداش خوبه ولا غیر

  6. دانشجوی زیان دیده

    باسلام و خسته نباید
    فقط این رو عرض میکنم که همونطور که باید مراقب بروکرهای کلاهبردار بود باید مراقب استادنماهای کلاهبردار هم باشید که با ارائه چرندیات ملیونها تومان ازجیب جوانانی که در این شرایط اقتصادی به امید کسب درآمد از بازارهای مالی خارجی در کلاسهای
    انها شرکت میکنند کلاهبرداری میکنن و یکی از این استاد نماها همین آقای #داود استقامت هست.
    مراقب باشید

  7. سلام احتمالا بخاطر افشاگری در مورد بروکرها ی کلاه بردار مورد توبیخ هستند وگرنه ینده از اموزش های ایشان استفاده کرده و کاملا راضی هستم ضرر و زیان معامله گر به فاکتور های فراوان بستگی داره و نمی توان ان را به یک فایل آموزشی کهرایکان و در حد اشنایی هست ربط داد لطفا اموزش های ایشان را بخصوص در مورد بروکرهای کلاه بردار بگذارید

  8. علی اکبر محمدی

    دوستان عزیر سلام
    شما یا خوب یاد نگرفتید یا دونبال یک شبه پول دار شدن هستید من چند سالی هست تو بازارهای مالی هستم ومتاسفانه هنوز نتونستم در کلاس های استاد استقامت شرکت کنم اما چند ویدوئی که از ایشون دیدم کاملا استاد حرفه ای و با تجربه ای هستند مطالبی که بیان میکنن از تجربه بالای ایشون هست من از مطالب ایشون استفاده میکنم وکاملا برلی من پول ساز بوده
    از خداوند خواستار بهترینها برای ایشان هستم.

    1. خب دوست عزیز_ طرفدار این استاد قلابی، خب چرا نتونستی تو کلاسهاش شرکت کنی؟ کافیه مثل همه ما یه 30-40 میلیونی از جیبت بره که بفهمی دانشش در چه حدیه کلا وقت و پول مون رو تو فارکس با شیوه تدریس و استراتژی به دردنخور ایشون هدر دادیم. یه جوری تو تدریس بهت القا می کنه فکر می کنی روشش دیگه بهترینه، اما وقتی کلی ضرر تو فارکس به اضافه هزینه کلاس هاش رو بهش اضافه می کنی دلت می سوزه که چقد راحت میشه مردم رو تلکه کرد (بدون هیچ دغدغه و عذاب وجدانی)- اگه هم فکر می کنی ما بلد نبودیم کاری نداره یه 1200 دلاری بده به استقامت تا خوب حالیت بشه!

  9. دوستان،،داود استقامت ،خیلی خوب آموزش میده،،ترس،استرس،عجول بودن،اینها،چیزی نیستن که بشه باپول برطرفشون،کرد،تازمانی که باآگاهی کامل پارو ترس نزاری ،نمی تونی احساس لیاقت داشته باشی که بخواد پول دربیاری،بایدتوی ذهنت ترسو پاک کنی،بنده خدا چیزی جز حق نگفته،این راه تاوان داره زمانی که فکرکردی تاوانتو،تواین راه دادی یعنی درسو گرفتی،اون موقه هست که می فهمی ترس،استرس،اینها توی این بازار،یه جک اون موقه کامل درسو یاد گرفتی ،وآماده ای برای سود کردن

  10. استقامت پولتون ميخوره و حتي جوابتون نميده

    داوود استقامت با کلی وعده و وعید کلی پول میگیره برای آموزش ها اما بعد از مدتی متوجه میشی که چیز خاصی یاد نگرفتی و کلا به آخر که میرسه یکدفعه غیب میشه.نه جواب میده نه به قول هایی که داده عمل میکنه.خیلی چرب زبونه و قدرت بیان خوبی داره.گول اینارو نخورین.من از شاگردهاش بودم و بهتون پیشنهاد میکنم اصلا سراغش نرین و پولتون دور نریزین.آموزش های رایگان بخصوص آموزش های استاد گلشاهیان خیلی ارزشمند و کاربردی هستند.استقامت همون جلسات اول از شاگردهاش یک نظرسنجی هم میگیره در مورد کلاس ها! آخه کی نظرسنجی اول کلاس میگیره؟!مطمئنا خودش میدونه آخر کلاس چی میشه!پولتون دور نریزین…

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا