فیلم آموزش مدیریت پول از دکتر داوود استقامت

فیلم آموزش مدیریت پول از دکتر داوود استقامت

آموزش مدیریت پول؛ 6 قانون ساده برای مدیریت پول و درآمدها

بسیاری از افراد تصور می کنند براحتی و بدون هیچ دانشی مدیریت پول را بطور کامل و بدون هیچ ایرادی انجام داد. اما اگر فقط یک ماه مخارج و درآمدهای خود را بررسی و یادداشت کنید، خواهید دید که تاکنون اشتباهات زیادی در این مورد داشته اید. زیرا آموزش مدیریت پول در هیچ جا نه در مدرسه، نه در دانشگاه و نه توسط والدین به ما ارائه نشده است. بنابراین بهتر است هرچه سریعتر دست به کار شده و در این زمینه آموزش ببینید. با دانستن 6 قانون ساده می توانید درآمدها و مخارج خود را مدیریت کنید.

فیلم آموزش مدیریت پول از دکتر داوود استقامت

آموزش مدیریت پول

امروز به دلیل بی ثباتی اقتصادی، بیش از هر زمان دیگر نیاز به آموزش مدیریت پول داریم. درآمدهای پایین، تورم، افزایش هزینه های زندگی و مخارج  پیش بینی نشده را می توان با مدیریت پول و پس انداز، تاحدی چاره اندیشی کرد.

این آموزش در نگاه اول کمی ترسناک و غریبانه به نظر می رسد. اما با کمی آگاهی درمورد قوانین مدیریت پول و بکارگیری صحیح این قوانین، خواهید دید اوضاع مالی شما بهبود پیدا می کند.

قانون اول: بررسی میزان درآمد

پیش از هرچیز باید ببینید درآمد شما چقدر است. درآمد شما باید متناسب با مخارج شما باشد. باید حداقل بتوانید از عهده مخارج زیر برآیید:

  • پرداخت بدهی ها
  • پرداخت حداقل هزینه های روزمره
  • پس انداز بخشی از درآمد برای وقایع پیش بینی نشده و آینده
مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش امواج الیوت با جری مک کان به زبان اصلی

اگر با درآمد خود نتوانید مخارج بالا را خرج یا پس انداز کنید، باید به فکر شغل دوم یا تغییر شغل خود باشید. البته در روند تغییر شغل یا ایجاد شغل دوم برای خود، بیش از حد آرمان گرا نباشید. همچنین خود را تحت فشارهای کمرشکن قرار ندهید. شاید بتوانید با تحلیل و بررسی دقیق تر هزینه های روزمره، مخارج خود را مدیریت کنید.

فیلم آموزش مدیریت پول از دکتر داوود استقامت

قانون دوم آموزش مدیریت پول: بودجه بندی

با دانستن دخل و خرج ها، در این مرحله می توانید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید. با برنامه ریزی می توانید بفهمید هر بخش از درآمد خود را در چه زمینه ای صرف کنید. با تصمیم گیری های عاقلانه و منطقی می توانید بهترین برنامه ریزی برای مدیریت پول خود را داشته باشید.

قانون سوم: هدف گذاری مالی

یکی از مهمترین مراحل آموزش مدیریت پول، هدف گذاری مالی است که به دیگر تصمیمات ما جهت می دهد. برای شروع هدف گذاری، اهداف 30 روزه تنظیم کرده و با رفتار مالی صحیح پیگیری کنید.

قانون چهارم: سرمایه گذاری

پس از انجام موفق مراحل قبلی، بهتر است به فکر افزایش پس انداز خود باشید. سرمایه گذاری سبب افزایش و کسب سود از پولتان می شود. زمان در این میان بسیارمهم است، بطوریکه هرچه زودتر پس انداز خود را سرمایه گذاری کنید، ارزش پول شما کاسته نشده و بلکه سود بیشتری بدست خواهید آورد.

فیلم آموزش مدیریت پول

قانون پنجم: بازنگری و اصلاح

در روند آموزش مدیریت پول و طی نمودن قوانین مختلف، مراحل مختلف را بارها بازنگری و تکرار کنید. این امر در یادگیری دقیق و پیشگیری از تکرار اشتباهات بسیار موثر است.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش پرایس اکشن توسط جیک به زبان فارسی

قانون ششم: از نبوغ خود کسب درآمد کنید

در کنار طی نمودن قوانین فوق، بهتر است به نبوغ خود و کسب درآمد از آن بیندیشید. برای رشد شخصی و استعدادهای طبیعی خود تفکر و برنامه ریزی کنید. تبدیل نمودن علاقه و نبوغ ذاتی خودتان و ارائه یک خدمت به دیگران، راحت ترین روش بدست آوردن استقلال و آزادی مالی و مدیریت پول است.

فیلم آموزش مدیریت پول از دکتر داوود استقامت

در ادامه مطالب آموزشی اقای استقامت مجموعه ای جدید با عنوان آموزش مدیریت پول از داود استقامت را بازنشر میکنیم.

آخرین بروز رسانی 21 فروردین 1399

با عرض پوزش به دلیل اعتراض و نارضایتی تعداد زیادی از شرکت کنندگان ازکلاس های آقای استقامت ویدیوها از سایت حذف شد.

ردیفعنوانلینک دانلودحجم
1 جلسه اول مدیریت پول ( آشنایی با مدیریت پول و اهمیت آن در بازارهای مالی)دانلود110 مگابایت
2 جلسه دوم مدیریت پول  (مدیریت پول در بحث اهرم و لوریج  /  هرم موفقیت مالی )دانلود74 مگابایت
3جلسه ضمیمه ( آیا فقط با مدیریت پول میتوان به سود رسید)دانلود92 مگابایت
4جلسه سوم مدیریت پول ( در ویدیو بطور کامل در خصوص موارد زیر اموزش داده شده است 1- میزان پول برای انجام هر معامله با توجه به کل سرمایه, 2- تعیین حداکثر ضرر در هر معامله 3- تعیین تعداد معاملاتی که در هر روز میتوان انجام داد 4- دوره معاملاتی 5- انواع ریسک های معاملاتی و اندازه گیری ریسک هر معامله )دانلود164 مگابایت
4جلسه چهارم پایانی مدیریت پول
در این ویدیو موارد زیر آموزش داده شده است
۱- چه پولی و چقدر پول برای شروع سرمایه گزاری کافی است
۲-ترس در معامله گری چگونه اثر میکند
۳-باورهای خود تخریبی چیست و چگونه عمل میکند
۴-قوانین نوشتن استراتژی معاملاتی
۵- باید ها و نباید های معامله گران حرفه ای
دانلود109 مگابایت

مقالات مرتبط

5 نظر در “فیلم آموزش مدیریت پول از دکتر داوود استقامت”

  1. شاگرد داود استقامت

    درود بر شما ، از شاگردان داود استقامت هستم .
    لابد تعجب کردید که چرا لقب استاد را در مورد ایشان بکار نبردم ! چرا که معتقد هستم ایشان لیاقت این لقب والا را ندارند . ایکاش مدیران سایتهایی اینچنینی که با هدف رسیدن پکیج های گران ، به صورت رایگان به دست جوانان کم بضاعت این خاک و بوم به منظور یاری ایشان در کسب درآمد بیشتر را دارند ، فیلمها و پکیج های هر کسی را در سایتهای ارزشمند شان ارائه می‌نمودند و در مورد این افراد کمی هم تحقیق می نمودند . من که سرمایه و وقت ارزشمندند را پای دوره بی ارزش ایشان گذاشتم ، امیدوارم جوان دیگری در دام خوش کلامی ایشان گرفتار نشوند .

    1. واقعا دلم برای ما ایرانی ها می سوزه که چه زود گول میخوریم و پس انداز چندسالمون رو بخاطر این اشخاص هدر میدیم شنیدم خیلی از شاگرداش دنبال شکایت ازش هستن کاش جایی بود ماها هم میرفتیم به اون شاکیان اضافه می شدیم

  2. سلام خسته نباشید
    ادمین گرامی لطفا لینک های دانلود رو فعال کنید ؛ اینکه بعضی ها و حتی اکثرا ضررده بودن دلیل نمیشه که دورشونو حذف کنید .
    این جمله معروف رو هرگز فراموش نکنید : 90 درصد معامله گران در 90 روز اول 90 درصد سرمایه شونو از دست میدن .
    و همچنین بیش از 90 درصد معامله گران جهان ضررده هستن و این بازار رو با ضرر ترک میکنن .

    اگه قرار بود هر کسی با دیدن چند تا فیلم تریدر سودده بشه که الان همه میلیاردر بودیم هر کسی عمارت و جزیره مخصوص خودشو داشت !

    تازه ایشون دوره شونو رایگان در اختیار جامعه معامله گری قرار داده و هیچ پولی از کسی نگرفته که . اگه کسی سود نکرد فقط چند روزی از عمرش تلف شده و اگه کسی سود کرد که بسیار عالی هست . این همه دوره پولی داریم که اصلا هزارتومنم نمی ارزه که علاوه بر وقت ؛ پول مردم هم تلف میشه .

    حداقل اگه نخواستید لینک ها رو فعال کنید ؛ لطفا به پیویم تو تلگرام بفرستید . ممنون میشم .
    @MrHassanKarimi

  3. پیج اینستا @chemistry_thesis

    با سلام
    من از آموزشهای ایشون خیلی چیزها یاد گرفتم
    لطفا تک بعدی به قضیه نگاه نکنید
    امثال منی که دنبال آموزش دیدن هستن زیادن
    خواهش میکنم بذارید آموزشها رو

  4. مهندس محمدی

    در ارتباط با مبحث آموزش معامله گری و غیره پکیجهای زیادی رو مشاهده کردم. که جهت اینکه تبلیغ سو نشود اسم نمیبرم و از جمله آموزشهای دکتر استقامت . و در این بین استاد استقامت یک سر و گردن بالاتر از برخی آقایان قرار میگیرند که پکیجهای گرانقیمت پوچ میفروشند . لذا جواب اون شاگرد بیسواد رو میخوام بدم استاد و آموزش فقط ده تا بیست درصد ماجراست 80٪ بقیه تمری تمرین و تمرین هست . اگر شما اصول اولیه مدیریت سرمایه حد ضرر و سود رو رعایت میکردید در اینجا …… نمیگفتید
    جور استاد به ز مهر پدر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا