فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت

فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت

فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت

حرکت قیمت یک دارایی مانند سهام بورس با گذشت زمان و رسم روند حرکت بر روی نمودار، پرایس اکشن نامیده می شود. برخی معامله گران صرفا باتوجه به این روش و براساس شکل و روندهای حاصل از آن، استراتژی معاملاتی خود را برنامه ریزی می کنند. در این مقاله، مروری کوتاه درمورد اطلاعات حاصل از این روش و نحوه بکارگیری آن در تحلیل تکنیکال خواهیم داشت.

فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت
پروجکشن در پرایس اکشن

اطلاعات حاصل از پرایس اکشن

پرایس اکشن بعنوان پایه و بنیان تحلیل تکنیکال نمودار سهام و ماده اولیه در بازار بورس تعبیر می شود. این روش را در نمودارهایی می توان استفاده کرد که قیمت یک دارایی با گذشت زمان نشان داده می شود.

اغلب سرمایه گذاران به سراغ نمودار شمعی یا همان کندل استیک می روند. زیرا در یک شمع می توان اطلاعات زیادی ازجمله قیمت آغازین و پایانی، اوج و کف قیمت را بدست آورد. الگوهایی مانند الگوی سه شمعی و الگوی پوشا را می توان پرایس اکشن نامید.

این روش، یک اندیکاتور مستقل و ابزار مفید در تحلیل تکنیکال است. مهمترین اطلاعاتی که می توان از آن بدست آورد عبارتند از:

  • به کمک این روش می توان اتفاقات بعدی بازار را حدس زد.
  • قیمت در طول زمان را به تصویر کشیده و نمودارهای مفیدی به ما ارائه می دهد.
  • این روش برای محاسبه و اندازه گیری سایر اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال بکار می رود.
  • یک منبع دیتا برای سایر اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال محسوب می شود.
  • نوسان گیران و معامله گران روند، از این روش بیشتر استفاده می کنند.
  • تحلیلگران درهنگام استفاده از این روش می بایست به مسائل و سایر عوامل در کنار نمودار و قیمت فعلی دقت کنند. سایر عوامل را می توان حجم و دوره زمانی رسم نمودار نامید.
مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش و وبینار آشنایی با سیستم فوق حرفه ای آتی زعفران در بورس

تحلیل تکنیکال به این روش

 آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت
فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت

سرمایه گذاران و معامله گران حرفه ای در تحلیل تکنیکال از این روش استفاده می کنند. آنها اغلب بطور منطقی سیگنال ها و اطلاعات مفید در این روش را دنبال می کنند. اما افراد تازه کار این گونه نیستند و در رویای یک شبه پولدار شدن به کمک پرایس اکشن می نشینند.

این سیستم بسیار منطقی بوده و از قوانین مشخص و واضحی پیروی می کند. سیگنال هایی که با حرکت قیمت ایجاد می شود به کمک این روش نشان داده می شود و با کمی دقت می توان آنها را درک کرد.

این روش در تحلیل تکنیکال از صدها سال پیش در بازارهای مختلف استفاده شده است. مردم همواره برای خرید و فروش، نمودارهای قیمتی یک کالا را مورداستفاده قرار می دادند.

محدودیت های بکارگیری پرایس اکشن

  • شیوه استفاده از این روش در تحلیل های تکنیکال بستگی به هر فرد داشته و کاملا شخصی محسوب می شود.
  • دو سرمایه گذار درهنگام تحلیل به کمک این روش ممکن است به نتایج متفاوت یا مخالف هم دست یابند.
  • یک تحلیلگر به کمک این روش ممکن است روند مثبت رو به بالا و تحلیلگر دیگری به روند منفی را نتیجه گیری کند.

بنابراین توجه به دوره زمانی نیز در تحلیل پرایس اکشن بسیارمهم است. زیرا هر سهام در بورس با یک سری روندها منفی و رو به پایین بصورت روزانه و در یک روزند کلی رو به بالا بصورت ماهیانه روبرو خواهد شد.  

فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت

در ادامه مجموعه ویدیویی شامل 17 فایل ویدیوی با کیفیت خوب و با تدریس رسا و عالی آقای دکتر داوود استقامت مدرس بازارهای مالی درباره آموزش پرایس اکشن تهیه شده است.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو جیکن با زیرنویس فارسی

این مطلب کورس آموزشی T-PAM (پرایس اکشن) از داوود استقامت را به طور کامل برای شما دوستان آماده کرده ایم .آموزش روش T_PAM (techno price action methood ) کاملا استاندارد و با بازدهی بالا میباشد.

با عرض پوزش به دلیل اعتراض و نارضایتی تعداد زیادی از شرکت کنندگان ازکلاس های آقای استقامت ویدیوها از سایت حذف شد.

ردیفعنوانلینک دانلودحجم
1T-PAM ( TECHNO PRICE ACTION METHOD ) جلسه اول و مقدمهدانلود30 مگابایت
2جلسه دوم ( T-PAM), چرا بازارا احساساتی عمل میکننددانلود37 مگابایت
03جلسه سوم ( T-PAM),کالبد شکافی گذشتهدانلود40 مگابایت
04جلسه چهارم ( T-PAM), تعریف سویینگ ها و کالیبره کردن اندیکاتورهادانلود45 مگابایت
05جلسه پنجم ( T-PAM), انواع روند ,صعودی و نزولی و خنثی – تشخیص صحیح شکست رونددانلود90 مگابایت
06جلسه ششم( T-PAM), بررسی و اندازه گیری قدرت رونددانلود61 مگابایت
07جلسه هفتم( T-PAM), مثال عملی برای اندازه گیری قدرت رونددانلود46 مگابایت
08جلسه هشتم ( T-PAM), مناطق حمایت و مقاومت و دلایل شکل گیری این مناطقدانلود86 مگابایت
09جلسه نهم ( T-PAM), کانالهای قیمت در مولتی تایم فریمدانلود82 مگابایت
10جلسه دهم ( T-PAM), جدول جادویی حجم -رونددانلود31 مگابایت
11جلسه یازدهم ( T-PAM), قیمت در زمان حال -تایم فریم های سه گانه معاملاتیدانلود42 مگابایت
12جلسه دوازدهم ( T-PAM), اندیکاتورهای کمکی رسم کانال و مناطق حمایت و مقاومتدانلود80 مگابایت
13جلسه سیزدهم( T-PAM), نحوه تشخیص حرکت قیمت در آیندهدانلود60 مگابایت
14جلسه چهاردهم ( T-PAM),پیشگویی آینده قیمت براساس تمایل کندلها – exclusiveدانلود134 مگابایت
15جلسه پانزدهم ( T-PAM), ستاپهای معاملاتیدانلود150 مگابایت
16جلسه شانزدهم ( T-PAM), تعیین حد ضرر و حد سود و نقطه ورود در ستاپهای معاملاتیدانلود154 مگابایت
17جلسه 17 و پایانی ( T-PAM) – روش اوردر گزاری در ستاپهای معاملاتیدانلود127 مگابایت

مقالات مرتبط

53 نظر در “فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت”

  1. سلام من دبیر هستم واقعا درک میکنم که چقدر مطالب را مفهومی جناب دکتر استقامت (یگانه مرد استاد مفهوم دنیای بورس)تریس میکنند.جناب آقای دکترسلامت شما را از درگاه ایزد منان خواستارم ،خیر دنیا وآخرت گوارای وجود پرا ز سخاوت شما

    1. شاگرد داود استقامت

      درود بر شما جناب علییار عزیز ، ایکاش امکان این وجود میداشت که با شاگردان اقای استقامت که بنده یکی از آنها هستم صحبت میکردید و در انتخاب ایشان به عنوان استاد عجله نمی نمودید .

  2. با سلام . مرسی و ممنون از دکتر بابت مجموعه مفیدی که تهیه فرمودید . 17 سرفصل آموزش تهیه شده که خیلی هم مفید واقع شد . ممنونم
    در حین آموزش فرمودید که تمرین عملی هم خواهیم داشت . ای کاش تمرین عملی آخری که با دانشجوها انجام شده هم در دسترس قرار میگرفت . اگر هزینه ای هم داره من حاضرم تقبل میکنم .
    لظفا در صورت تمایل و امکان به ایمیل ما ارسال کنید . با هزینه یا بدون هزینه
    چون بدون فرایند عملی تا حدودی سخته که مطالب دقیق جا بیفته
    مچکرم

  3. سلام خدمت دوستان
    اقای استقامت رو من در فراچات ویدیوهاشو ویدم و در کلاسهاش شرکت کردم ولی متاسفانه اصلا استراتژی درست معاملاتی ندارن و فقط به فکر در امد هستن
    و خدا رو شکر با شکایت دوستان ویدیوهای ایشان از فراچارت حذف شد
    اگر از دوستان کسی فکر میکنه ویدیو های اموزشی کامل کلاسهای ایشان بدردش میخوره پیام بده من کامل در تلگرام در اختیارش بذارم
    حیف پول و وقتی که هزینه دوره ایشون کردم
    فقط وعده وعیدهای پوچ
    تلگرام @blueskyincanada

    1. سلام، ببخشید میشه فیلمهای آموزشی ایشون چع جوری می تونم بگیرم، متاسفانه این آی دی که گذاشتن امکان ارتباط نیست.

  4. شاگرد داود استقامت

    درود بر شما ، از شاگردان داود استقامت هستم .
    لابد تعجب کردید که چرا لقب استاد را در مورد ایشان بکار نبردم ! چرا که معتقد هستم ایشان لیاقت این لقب والا را ندارند . ایکاش مدیران سایتهایی اینچنینی که با هدف رسیدن پکیج های گران ، به صورت رایگان به دست جوانان کم بضاعت این خاک و بوم به منظور یاری ایشان در کسب درآمد بیشتر را دارند ، فیلمها و پکیج های هر کسی را در سایتهای ارزشمند شان ارائه می‌نمودند و در مورد این افراد کمی هم تحقیق می نمودند . من که سرمایه و وقت ارزشمندند را پای دوره بی ارزش ایشان گذاشتم ، امیدوارم جوان دیگری در دام خوش کلامی ایشان گرفتار نشوند .

  5. سلام خدمت دوستان
    اقای استقامت رو من در فراچات ویدیوهاشو دیدم و در کلاسهاش شرکت کردم ولی متاسفانه اصلا استراتژی درست معاملاتی ندارن و فقط به فکر در امد هستن
    و خدا رو شکر با شکایت دوستان ویدیوهای ایشان از فراچارت حذف شد
    اگر از دوستان کسی فکر میکنه ویدیو های اموزشی کامل کلاسهای ایشان بدردش میخوره پیام بده من کامل در تلگرام در اختیارش بذارم
    حیف پول و وقتی که هزینه دوره ایشون کردم
    فقط وعده وعیدهای پوچ
    تلگرام @blueskyincanada

  6. محمدرضا نبی لو

    سلام من خودم در دوره ایشون زمستان با 900 دلار شرکت کردم حتی یک نفر ازدوره برگزار شده راضی نیست لطفا این نظر به اشتراک بزارید تا شخص دیگه ای دوار این همه اتلاف مالی وزمانی نشه

    1. سلام خوبید میشه فیلماشونو در اختیار من قرار بدید..
      با درد شما که نخورد شاید به درد من خورد

    2. دوستان اگر کسی واقعا راست میگه در مورد دوره های استاد استقامت باید دلیل بیاره و یه راه ارتباطی بزاره تا با ایشون صحبت کنیم اگر واقعاً نیتشون کمک کردن به بقیه هست از بین دوستان فقط یک نفر ایدی تلگرامشو گذاشته که الان چک کردم کلا ایدی وجود نداشت.خودم شاگرد ایشون هستم و استاد خیلی عالی هستن در کارشون.اگر کسی نظری داره لطفاً به شماره واتساپ یا ایمیل بنده مراجعه کنه.
      abdulsalamheybatzahi@yahoo.com
      09025878704

  7. گران ترین و در عین حال بی ارزش ترین و بی محتوا ترین دوره آموزشی ایران ! متاسفم که ۷۰۰ دلار بی زبون و با ارزش تر از اون ۶ ماه وقتمو صرف آموزش های این آقا کردم ، نکنید آقا شما نکنید !!!

    1. چی میگی دوست عزیز، این استاد به ظاهر بزرگوار، پول مفت خوب بهش ساخته بعد 700 کرده 900 و مارو 1200 دلار تلکه کرده و کلا تو گروه همکلاسی ها نظرخواهی کردیم حتی یه نفر هم راضی نبوده، البته تا دوره اش تموم نشه و چندماهی با استراتژی ایشون کار نکنی خوب متوجه نمیشی چقد سرت کلاه رفته!

    2. منو دوستمم داشتین توی تله آموزشی این آقا قرار میگرفتیم که خوشبختانه زمانی که از دانشجوهاش در حین دوره نظر خواهی کرده بود خوب معلومه دانشجو در حین دوره چی میگه تعرف و تمجید! اول دانشجوهاشون خودشون رو معرفی میکردن و بعد در حین دوره از دوره تعریف میکردن! من هم در اینترنت اسامیشون رو سرچ کردم تا به مطب یه دکتر رسیدیم تماس گرفتم و ایشون در باره کلاس ها پرس جو کردم که خدا رو شکر ایشون در پشت پرده تایید نکرد و ما هم نتیجه گرفتیم که شرکت نکنیم و الان میبینم که خدا به رومون نگاه کرده. بعد ها ویدیو کلاس هاش به دستم رسید رو دیدم واقعا در حد آموزش اندیکاتور ها بود که 25 میلیون میخواست بگیره! فکر کن 25 میلیون!!! در حین دوره یکی از دانشجوهاش بهش گفته بود استاد استراتژی تو در اختیار ما بزار و به ما یاد بده که ایشون گفته بود استراتژی من شخصیه و خیلی بابتش تلاش کردم تا تدوین کنم شرمنده نمیتونم در اختیارتون قرار بدم خودتون با آموزشهایی که دادم برید استراتژی تدوین کنید خخخخخخخخخخخخ. 25 میلیون گرفتی استراتژی نداشتتم که در اختیار ما قرار نمیدی خسته نباشی.

  8. فیروز مختاری

    متاسفم برای کسایی که فقط دوست دارن برن کلاسهای مختلف و جزوه پر کنن دور بزنید کلاس زیاده – درود بر استاد یگانه ی پرایس اکشن دکتر اسنقامت

  9. با سلام خدمت دوستان
    باور کنید اگر در مورد کلاسهای استاد داود استقامت گلایه ای دارید و فکر میکنید ایشون بیسواد هستن اشتباه فکر میکنید به خود بنگرید و بیسوادی خودتان رو پیدا کنید اگر خودتان رو مقصر بدونید میتوانید پله های ترقی رو پیدا کنید من با کمک فیلمهای آموزشی ایشون خیلی پیشرفت کردم البته خودم هم زیاد فعالیت دارم فکر کنم ابتدای کار این ماه هزار دلار بیشتر درآمد داشتم

  10. سلام بنده مدت یک سال است که کلاسهای متفاوتی از اساتید را رفتم وبه جرات میگویم که استاد استقامت بسیار بسیار علمی واجرایی تدریس میکنند وافرادی که از نحوه تدریس ایشان گله دارند بهتر است به خودشان رجوع کنند واینکه باعث شدند عده ای مثل من که داشتیم استفاده میکردم از مطالب .الان مجددا سر گردان شویم .اگر استادی تدریس میکند وشما نمی فهمید مشکل از استاد نیست

  11. با سلام.من همه ویدیوهای آموزشی آقای دکتر استقامت را دیدم و مطالعه کردم، پرایس اکشن،تحلیل تکنیکال و غیره، نحوه آموزش و تدریس ایشان اینقدر ساده و روان است که هر کسی به راحتی با یکبار گوش دادن یاد میگیره، و من واقعا از نحوه آموزش ایشان راضی هستم و فکر نمیکنم کسی پیدا بشود که به خوبی آقای دکتر تدریس کند.من با یکبار گوش دادن به ویدیوها همه را گرفتم و الان با توجه به سودی که از معاملاتم در مارکت در میاورم،واقعا راضیم. دستت درد نکنه آقای دکتر،هر کجا هستی خدا پشت و پناهت باشه.

  12. واقعا ممنونم از استاد عزیز داود استقامت که به بهترین زبان ممکن آموزش میدن و کاملا رایگان در اختیار همگان قرار میدن
    من تنها منبع درآمدم بورس هست و باید اعتراف کنم فقط از آموزش های رایگان توی فضای مجازی بهره برده بودم ولی هیچ کدوم مثل اموزشهای ایشون هم تکنو پرایس اکشن و هم سایر آموزهاشون که رایگان توی پیج تلگرامشون هست نتونست دید منو عوض کنه و منو به معامله گر حرفه ای و عملی تبدیل کنه
    من در عجبم بعضی از دوستان نظر دادن از شاگردان ایشون هستن و کلی پول دادن در کلاسهاشون شرکت کردن و میگن ایشون لایق صفت استاد نیستن حیف پولی که دادن و از این بحثا
    دوست عزیز من شما باید به گیرایی و عقل خودتون ایراد بگیرید چطور میشه که من و خیلی های دیگه نه به صورت حضوری بلکه فقط با دانلود فیلمهای ایشون که خلاصه ی جلسات ایشون هست نه کاملش تونستیم انقدر در بورس و فارکس به طور عملی پیشرفت کنبم و کسب درآمد کنیم تا جایی که امروز شغل اول و آخر من همین ترید کردن است.
    و بازم اعتراف میکنم ایشون آموزششون بی مثاله و من قدردان ایشون هستم

    1. سلام
      دوست گرامی اگه امکان داره آدرس کانال تلگرامی استاد رو برام بفرستید جهت دانلود تمام فایلهای رایگان استاد ممنونم

  13. با سلام
    دوستان دکتر داوود استقامت بهترین و شیوا ترین روش تدریس داره بنده با اموزش های ایشون الان سود ده هستم و بعد از شیش ماه تمرین به مهارت بالایی رسییدم

    اما دوستانی که گله مند هستند توجه کنن لازمه دیدن و درک کردن این ویدئو ها تسلط کامل به تکنیکال کلاسیک هست در غیر این صورت دانش شما مشکل داره نه اموزش

  14. اموزش های دکتر حرف نداره و عالی هستن

    کلا توی ایران ما اگر موضوعی نفهمیم چشم بسته بهش سنگ می زنیم و اگر بفهمیم اون ادم امامه دوستان بهتره دانش خودشون تکمیل کنن تا چشم بسته قضاوت کنن

  15. با سلام
    نمیخاستم کامنت بزارم حرفای دوستان وادارم کرد
    استاد استقامت واقعا استاد مسلط و باسوادی هستن من هم مثل بعضی از دوستان از وقتی کلیپای استاد رو دیدم واقعا پیشرفت کردم
    واقعا برای کسی که واقعا میخاد پول در بیاره و یاد بگیره یکی از بهترین اساتید هستن استاد استقامت

  16. سید محمدرضا حسینی

    با سلام خدمت زیان دیده ها و شاکیان از استاد داوود استقامت.
    من دوره تکنو پرایس اکشن اقای استقامت رو دیدم حدود 6 ماه پیش و تمرین کردم و فقط روی طلا با 18 درصد drawdown به صورت مستمر ماهیانه بین 50 تا 70 درصد سود گرفتم.
    لطفا مشکلاتی که دارید رو در کامنت ها بیان کنید تا متوجه بشیم مشکلات از سمت مدرس بوده یا شخصی که اموزش دیده.
    من با 3 سال سابقه کار بعد از دیدن فیلم ایشان 3 ماه در حساب دمو استراتژی ایشون رو مورد بررسی قرار دادم و به صورت کامل از تدریس ایشون جواب گرفتم.

  17. با سلام خدمت دوستان .

    فکر نکنم کسی رو تا حالا دیده باشید که پرایس اکشن رو به این زیبایی و شیوایی تدریس کرده باشه. من هم اوایلش یه مقدار ازش شاکی بودم ولی به این نتیجه رسیدم که مشکل از من بوده و نه از دکتر استقامت.
    قرار نیست همه داخل فارکس موفق باشن.
    سعی نکنید الکی کسی رو خراب کنید. البته کسی که دنبال پرایس باشه حتما برمیگرده و کلیپهای استقامت رو جست و جو میکنه.

    1. سلام دوستان نمی‌دونم حرف کدوم یکی از شماها رو باور کنم اما من دهها ساعت در خصوص بازارهای مالی مطالعه کردم همه وی برام جنگ و نامفهوم بود متاسفانه اما با مشاهده ۱۷ویو استاد احساس میکنم خیلی چیزها رو کم داشتم تنها پکیج که واضح جامع و کامل همه وی رو براتون شفاف توضیح میده استاد ودن

  18. سلام بر همه دوستان
    من هم نه به صورت حضوری و بلکه از طریق دانلود کلاسهای ایشان تا الان که حدود ۱۰ جلسه از کلاس حضوری را دیدم دیدگاهم کلا عوض شده و مطالب کاربردی و رسا ایشان من را تا جایی پیش برده که با حدود ۵۰ درصد از بهره متدی از مطالب خویشان در دمو به profit factore بالای ۲ رسیدم و خیلی چیزها در بازار فارکس یاد گرفتم و تعجبم از تخریب شاگردان ایشان هست و همراهی فراچارت با آنها و حذف مطالب ارزشمند و عملی دکتر از روی سایت

  19. سلام
    خداییش استاد استقامت خیلی واضح و عالی تدریس کردن و اگر مشکلی در مارکت داری یا تحلیل اشتباه کردی نندازید گردن این و اون. من تمام جلسات استقامت رو گام به گام و همراه با تمرین رفتم جلو و خوب هم جواب گرفتم

  20. مگه داریم بهتر از استاد استفامت،نازنین ترین استاد که بی چون و چرا چنین مطالب میلیاردی رو رایگان در اختیار عموم قرار داره
    من هم مطالب رایگان ایشون و هم کانال وی ای پی شون استفاده کردم
    واقعا حرف ندارن چنین استادی
    استیتمنت هم در کانالشون گذاشتن ببینید

  21. با عرض سلام ادب و احترام خدمت بزرگان و اساتید محترم و تمام کسانی که به دنبال علم و دانش و معرفتند.نمی خواهم سخن به درازا بکشد ولی بر خود لازم می دانم که بی توجه از این موضوع خاص نگذرم. قدرت بیان،تخصص و نحوه انتقال مفاهیم توسط جناب دکتر استقامت عالیست و چنین افراد ارزشمندی گوهرهای نایاب این مرز و بوم هستند. من از طریق ویدئو با ایشان آشنا شدم و آرزو می کنم از نزدیک ملاقاتشان کنم .برای اینجانب کاملا بدیهی و مبرهن است که افرادی مغرض قصد تخریب ایشان را داشته اند.بر آنان خرده ای وارد نیست که ضعیفان همواره به جای بالا کشیدن خود دیگران را پایین می کشند ولی روی سخنم با سایت وزین و ارزشمند فراچارت است که سالیان سال است که کنارمان بوده و واقعا حضورش و نقشش در ارتقاء سطح دانش و آگاهی معامله گران و افراد علاقمند بسیار پررنگ و غیرقابل انکار بوده و هست . سوالم این است که چطور بدون دلیل متقن و حجت کامل و شفافی چنین مجموعه ارزشمندی بایستی حذف گردد.می دانم که می دانید که فحوای کلام ایشان و مطالب ارائه شده بسیار گیرا و ارزشمند بوده و هست چون خود شما بانیان این جریان زیبای آگاهی بوده و هستید.آقای استقامت شیوه معاملاتی لنس بگز را به نحو بسیار ساده ای ارائه نمودند و لاغیر و امیدوارم در این سرزمین هیچ بی عدالتی در هیچ موضوعی خواسته و یا ناخواسته اتفاق نیفتد و در صورت بررسی دقیق ویدئوهای ایشان به مجموعه برگردانده شود. در پایان از مدیران و تمامی دست اندرکاران سایت فراچارت سپاسگزار هستم. سلامتی و توفیق روز افزون شما را از خداوند احد واحد خواستارم.درپناه حق.

  22. بزرگش ندانند اهل خرد
    که نام بزرگان به زشتی برند

    در رابطه با نظرات منفی که برای اقای استقامت گفته میشه لازمه 3 تا نکته بگم
    1- جناب استقامت بنیاد خیریه نداره که بخاد آموزش رایگان بده به شماهایی که بعد از شرکت تو دوره بدگویی میکنین و عقل سلیم میگه ایشون هم باید به فکر درامد خودش باشه و البته آموزشهاش به نظر من حرف نداره
    2-قرار نیست چون تو دوره شرکت کردین حتما خدای اینکار بشین چون پشت کاره خودتون بیشتر از مدرس تو نتیجه گرفتن تاثیر داره
    3- پول دادی عرضه نداشتی یاد بگیری تا ناکجاابادت میسوزه بیخودی پشت سر مردم بدوبیراه نگو

    1. فاملیشی یا خودشی؟؟؟؟عرضه؟؟؟؟؟ ۴ تا اندیکاتور درس میده تو چه میدونی از فارکس و تکنیکال تنها چیزی که نگیگه پرایس هستش برو تمام دوره هارو ببین چه گفته برو از کسایی که سر کلاسش بودن بپرس

  23. گول نخورید و در دوره این بیسواد دزد شرکت نکنید … من شاگردش بودم … قرون قرون اون پول هم حرومش … داوود استقامت عزیز پرم بگیره یجا ب پرت دارم برات

  24. امیر محمد قنبری

    با سلام من مدتی که تو بازار فعالیت میکنم آموزش های زیادی دیدم آموزش جناب دکتر را هم در حال حاضر قسمت 10 هستم در جواب دوستان عزیزی که خودشون را مال باخته میدونند خواستم بگم که سیستم معاملاتی توسط شخص معامله گر تهیه میشه که از چندین قسمت روانی مدیریت سرمایه ریسک پذیری تشکیل میشه و استاد نمیتونه برای دانشجو هایش سیستم معاملاتی تهیه کند اما میتونه در فراییند بهبود سیستم معاملاتی کمک رسان باشد در راجب آموزش جناب استقامت هم به نظرم نکات خیلی مهمی را آموزش میدن برای معامله گر شدن راه بسیار طولانی همراه با خیلی احساس های خوب و بد پیشروی تحلیگر هست تا تبدیل به معامله گر بشه من دانشجو ایشان نیستم تعصبی هم ندارم اما به نظرم بی انصافی هست که از تجربه و دانش دیگری بهره برد و بعد حتی بی حرمتی کرد حداقل میشود با احترام از ایشان انتقاد کرد اما به هر حال هستد افرادی که مبالغ زیادی را میگیرن و نوار خالی تحویل دانشجو میدن اما به نظرم ایشان دانش جامعی دارن و خوب آموزش میدهند امیدوارم دانشجوهای عزیزی که میخوان مبحث پرایس اکشن را دنبال کنن چند قسمت از آموزش ایشان را ببینند و بعد دیدگاه خودشان را هم حتما بیان کنند .
    یا علی مدد

  25. امیر محمد قنبری

    پشتیبانی سایت محترم به نظرم شما باید معیار های ارزیابی آموزش هاتون را مورد بررسی قرار بدهید زیرا نمیشود با چند تا کامنت خوب و یا بد در مورد آموزش نتیجه گیری کرد امیدوارم به زودی زود آموزش جناب استقامت را بر روی سایت خود قرار دهید .

  26. سلام دوستان به نظرم کسی که میاد میگه ایشون به فکر درآمد هستن و استراتژی بلد نیستن کاملا در اشتباهه و بازار و درک نکرده هنوز!!!
    من دوره کندل شناسی ایشون و قبلا دیدم و به تازگی تکنو پرایس اکشن رو!! و فقظ ایشون و دعا میکنم!! واقعا با سواد و با تجربه هستن و کاملا توصیه میکنم ویدیو ها رو از دست ندید!! همیشه سلامت باشید و پرسود استاد جان

  27. امیدوارم تمام کسانی که ازش دفاع می کنن مثل همه ماها که تو دام ایشون افتادیم، یه روزی اونا هم تو کلاسهاش شرکت کنن،
    ماها هم با دیدن این فیلمها فکر کردیم که یه استاد واقعی پیدا کردیم یه سری استراتژی آموزش میده که ادعا می کنه کاملا کاربردیه اما وقتی همه کلاس ضررده بودن لااقل باید به این استراتژیها شک کرد یعنی تو اون چند ده نفر حتی یکی سواد تکنیکال و.. نداشتن! نمی دونم چرا اینقد ازش حمایت می کنید اما امیدوارم تو کلاسهای چند ده میلیون تومانیش شرکت کنید و لااقل شما سود کنید
    در کل شمایی که ازش حمایت می کنید کدومتون تو دوره هاش شرکت کردید و ازش راضی هستید لاقل کسایی مثل من با 26 نفر از شاگرداش در ارتباط بودم، هر کی هم فکر می کنه اون از بروکرها بدگفته اینم یه اشتباه دیگه، اون کلا بروکر ویندزور رو تو کلاسش هی تبلیغ می کنه که من نمیخوام ازش بد بگم خودتون برید تو نت سرچ کنید ببینید چه خبره!- اما در کل بدونید این آموزشهای رایگان یه دام خوبیه برای خیلی ها – موفق باشید

  28. سلام.دوستان همه کسانی که تدریس این بازارها رو میکنن.فقط به فکر فروش دوره هاشون هستن و نکات طلایی وفوت کوزه گری رو نمیگن.بزرگترین کلاهبردارا سید محمد حسینی هست که تو اینستاگرام با بیش از یک میلیون فالور فقط تبلیغ دوره شو میکنه.من دوره این آقا رو خریدم وکلی وهده پوچ و بی ارزش و آخرش هم ضرر.به نظر من دوستان باید تو بازار باشید واونقدر گرم وسرد بازار رو خودتون بچشید که در نهایت به یک نقطه امنی از معامله برسید ولی در کل چند فلم که از داود استقامت دیدم.خیلی کاربردی تر هست و مابقیش بر میگرده به خود ما که چقدر مهارت پیدا کنیم و بتونیم در شرایط سخت بهترین تصمیم رو بگیریم.برای همه شما پیروز و سعادت آرزو میکنم و فقط و فقط تمرین یادتون نره

  29. سلام دوستان
    من به واسطه یکی از دوستانم ویدیو های آقای استقامت رو گرفتم که اون بنده خدا سه میلیون برای فیلم های کلاس آنلاین اقای استقامت داده بود که اولا این کار نهایت کلاهبرداری هست که فیلم کلاس برگزار شده رو دوباره بفروشی !
    من قبل از دیدن فیلم های ایشون معنی کلاهبرداری رو نمی دونستم ولی ایشون در حدی فریبکار و کلاهبردار هستند که نمونه اش رو در عمر معامله گری خودم ندیدم
    این آقای استقامت عده ایی که اصلا تا حالا تو بازار ایران هم کار نکردند را فریب داده که بیاید برید فارکس با روش مثلا اختراعی خودم کار کنید که تنیجه بگیرید ولی نتیحه ای که میگیرید کاملا برعکس هست
    من روش کارم پرایس اکشن هست و زمان خیلی زیادی هم هست که کار میکنم و کتاب های زبان اصلی آقای سم سیدن و ال بروکس و بگز رو خوندم اما روشی که ایشون تدریس کرده اصلا بر این کتاب ها منطبق نیست یا حتی اشتراکات هم نداره!!!!
    ایشان تعدادی فیلم فاندامنتال فارکس هم درست کرده اند که بسیار بی ارزش هست چرا که فقط توضیح واضحات داده اند و هیچ استراتژی در این پنج ویدیو خودشون ارایه نمی کنند چون که بلد نیستند به جز اینکه چندتا سطح فاندامنتال رو معرفی کردند و گفتند حالا بروید حالشو ببرید و معامله کنید و این عین جمله خودشون هست.
    در پایان باید بگم که کار در بازار های مالی حتی بازار ایران یک کار تخصصی هست و باید خیلی مطالعه کنید و امثال آقای استقامت احتمالا استیتمنت واقعی خودشون رو به اشتراک نگذاشته اند و گرنه درست کردن استیتمنت تقلبی کاری نداره
    به راحتی میتونید در یک حساب دمو معاملات دو طرفه باز کنید و انقدر اینکار رو انجام میدید که یه طرف معامله حساب شما رو تا صد هزار دلار هم برسونه
    این را گفتم که شاید به کسانی که میخوان در بازار مالی کار کند کمکی کرده باشم چن به نظر من این همه منابع فارسی و انگلیسی و فیلم های رایگان و سایت های محتلفی وجود داره که رایگان اطلاعات رو در اختیار شما قرار میده و با تمرین روی همین اطلاعات نتایح به مراتب بهتری نسبت به استفاده از پکیج های امثال ایشون می کنید
    امیدوارم موفق و موید باشید

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا