تاثیر ایده و نوآوری و تبلیغ پربازده و قابلیت پیاده سازی دربلاک چین

بلاک چین ایده توسعه تبلیغ

تاثیر ایده و نوآوری و تبلیغ پربازده و قابلیت پیاده سازی دربلاک چین

ایده

ایده، پایه و اساس همه چیز است. ایده اولین چیزی است که هنگام ارائه ی پروژه مورد بحث قرار می گیرد و تأثیر ایجادشده توسط آن باید به قدر کافی خوب باشد تا سرمایه گذار را تشویق کند که بیشتر به آن وارد شود. مشابه با تیم، چند استاندارد وجود دارد که باید در نظر گرفته شود تا سرمایه گذاری ارزشمند باشد:

نیاز به بلاک چین

در حال حاضر بزرگترین مشکل در تمام پروژه های مربوط به رمزارزها این است که آیا ایده برای کار کردن نیاز به بلاک چین دارد یا خیر. خب شما برای دویدن به کفش نیاز ندارید، اما کمکتان می کند؟ تفاوت جزئی بین سکه ای که از بلاک چین استفاده می کند، وجود دارد؛ چراکه علاوه بر ضروری بودن، شرکت را نیز بسیار کارآمدتر می کند. در پلتفرم های قرارداد هوشمند این گونه است؛ ولی پروژه های جدید غالبأ مایل به استفاده از بلاک چین هستند تا وارد دنیای رمزنگاری شوند (افزایش ارز، تمرکز اصلی آنها است).

تاثیر ایده و نوآوری و تبلیغ پربازده و قابلیت پیاده سازی دربلاک چین و بیت کوین
تاثیر ایده و نوآوری و تبلیغ پربازده و قابلیت پیاده سازی دربلاک چین

یک مثال می تواند کریل باشد؛ پلتفرم ساده ی مبادله که استراتژی های مبادله را خودکار می کند، جایی که ایده ای بسیار مشابه بدون پیاده سازی تکنولوژی بلاک چین میتواند محقق شود (اینجا از بلاک چین به عنوان سیستم پرداخت برای آن استراتژی ها استفاده شده است). حتی تیم پذیرفته است که یکی از موارد استفاده ی توکن این است که قادر به افزایش ارز در آی سی او باشد.

هنگام اندیشیدن درباره ی هر پروژه ای، مطمئن شوید که استفاده از بلاک چین توجیه شده باشد؛ نه تنها برای عمل به عنوان یک روش پرداخت روی پلتفرم بلکه برای حل مشکلات با سکه ها. در غیر این صورت، احتمالا با ربوده شدن ارز مواجه می شوید که توصیه می کنیم از آن دوری کنید.

مقاله پیشنهادی:  نقشه بازار ارز دیجیتال، ارائه و نقدینگی بازار در ارز دیجیتال

یک مثال عالی از کاربرد مناسب بلاک چین، صنعت بهداشت و درمان است. مفهوم به اشتراک گذاری داده های بیمار، به امنیت و حریم خصوصی مطلق نیاز دارد که ابزارهای اصلی بلاک چین هستند. برخلاف پلتفرم های مبادله که در آنها داشتن توکن، کالایی لوکس و غیرضروری به حساب می آید، هیچ راه دیگری برای جایگزین کردن آن ویژگی ها وجود ندارد).

نوآوری

از آنجایی که کل بازار ممکن است هر صنعتی را مختل سازد، ایده هایی که در بلاک چین قابل پیاده سازی هستند، گاهی اوقات احساس می شود به آینده مربوط شوند (مخصوصا با اضافه شدن هوش مصنوعی). به دلیل افزایش محبوبیت، بازار در حال اشباع شدن از بسیاری از صنایع است. این نیازمند آن است تا پروژه های جدید با تکنولوژی نوآورانه ی جدیدی ظهور کنند و سکه های قدیمی در معرض رقابت قرار گیرند تا به روز باقی بمانند. رمزارزها در حال حاضر، بازاری با سریع ترین رشد را دارند و سکه هایی که از سرعت رشد دنباله روی نکنند، منسوخ خواهند شد. بنابراین با نگاه کردن به ایده، مطمئن شوید که آن ایده علاوه بر مواردی که پروژه های دیگر دارند، چیز دیگری برای ارائه دارد. این همچنین دلیلی است که چرا برخی آی سی اوها از قبل روی بلاک چین نسخه ی ۴ کار می کردند در حالی که بیشتر مردم حتی نمی دانند که نسخه ی ۲ نیز وجود دارد.

مثالی از آن رشد، روی پلتفرم های مختلف مشهود است که TPS بیشتر و بیشتری را تراکنش در ثانیه) ارائه می کنند. تقریبا هر چند هفته می توانیم ببینیم آی سی اوهای جدید قول ۱ میلیون TPS را می دهند. (هوش مصنوعی ماتریکس و Credits) در حالی که لیت کوین دارای TPS برابر ۵۶، اتریوم دارای TPS برابر ۵۰ و نئو دارای TPS برابر ۱۰۰۰ هستند. تاکنون، هنوز هیچ بلاکچینی ندیده ایم که آن قول را عملی کند).

مقاله پیشنهادی:  پیدا کردن خروج ها و کسب سود از بازار بیت کوین

تبلیغ پربازده

تبلیغات در بلاک چین و بیت کوین

چارت ایران : همان طور که پیش تر صحبت کردیم، برای اینکه هر پروژهای موفق شود لازم است برای خودش تبلیغ کند. این کار با توسعه ی قابل توجه یا ایده ی ساده و جامعی که بتواند در زمان درست و در جای درستی قرار بگیرد، قابل انجام است. حتی اگر فناوری پیچیده ای باشد، باید تبلیغات و بازاریابی آن با مفهومی ساده باشد تا در حد امکان همگان آن را بفهمند. مصداق این جمله جامعه ای است که سرمایه گذاران زیادی هنوز نمی توانند توضیح دهند که بلاک چین چیست این موضوع اغلب به صورت جوک گفته می شود ولی واقعیت دور از آن نیست!).

یک مثال خوب می تواند TomoChain باشد، یک پروژه که از زنجیره های جانبی استفاده می کند که برای یک سرمایه گذار متوسط بی معنی است ولی به عنوان سکه ای که مشکلات مقیاس پذیری اتریوم را حل کرده است مشکل بزرگی که هنوز باید حل شود)، تبلیغ شده است. در صورتی که فناوری پیشرفته به شکل صحیح تبلیغ نشوند ممکن است در میان هیاهوها فراموش شود. بهتر است بیشتر این روشها مستقیم سرمایه گذاران را هدف قرار دهد نه گیک ها که از تکنولوژی سردر می آورند. بنابراین حتی اگر سکه ای که در رادار بررسی شماست به شدت تخصصی باشد، مطمئن شوید که درباره ی اینکه چگونه توجه عموم را به خود جلب کند برنامه و طرح هایی دارد.

قابلیت پیاده سازی

قابلیت پیاده سازی در بلاک چین

مشکل قابل توجه دیگری که اغلب به آن توجه نمی شود قابلیت پیاده سازی ایده های لیست شده در نقشه های راه است. این مشکلی برآمده از سرمایه گذاری طولانی مدت است چون قیمت فعلی تحت تأثیر حوادث فعلی است و آینده ی دور را در نظر نمی گیرد. اگر قصد دارید روی پروژهای سرمایه گذاری کنید، بهتر است پروژه ای را انتخاب کنید که بلدپروازانه ولی قابل دستیابی باشد.

مقاله پیشنهادی:  اثبات کار (PoW) بلاک چین چیست

ترکیب تمامی اجزا (تیم، همکاران، رقابت و…) است که به پروژه این امکان را میدهد تا به اهدافش دست پیدا کند ولی اگر از نظر ساختاری دچار عیب شوند، کم درایتی به نظر می رسد که به آن اعتماد کنیم (یک مثال از آن می تواند نوکلئوس ویژن باشد که با سنسورهایی کار می کند که می توانند تلفن همراه را مکان یابی و شناسه ی آن را ردیابی کند. این ایده در مراحل اولیه خوب کار می کرد ولی با بررسی بیشتر، طرح های آنان مشکلاتی را آشکار کرد. قرار بود این دستگاه ها در سالن های بزرگ استفاده شوند.

هنگامی که پوشش تقریبا ۲۰۰ میلیون است) تا به دستگیر کردن مجرمین شناخته شده، کمک و از تهدیدات جلوگیری کند (هنگامی که کاربردهای فعلی حتی به سختی می توانند به دستیابی به این اهداف نزدیک شوند). هیچ کس نمی گوید که در آینده تکامل نخواهد یافت ولی در حال حاضر، در مراحل پیشین توسعه، طرح هایی مانند این، صرفا حدس و گمان بوده و بهتر است مبنایی برای سرمایه گذاری طولانی مدت نباشند).

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا