فیلم آموزش مفاهیم معامله در بازارهای جهانی یا بین الملل فارکس از دکتر داود استقامت

آموزش فارکس داوود استقامت

حتما افراد زیادی را مشاهده کرده اید که در بازار فارکس به موفقیت رسیده اند. با آموزش فارکس فرصت های زیادی به منظور کسب درآمدهای بالا برای بسیاری افراد فراهم شده است. شاید تصور کنید یادگیری فارکس بسیار دشوار است. در این مقاله چارت ایران، با روند آموزش های فارکس، بسیاری از جزئیات درمورد روند و مراحل انواع آموزش های فارکس آشنا می شوید.

آشنایی با فارکس و آموزش فارکس

پیش از شروع آموزش فارکس بهتر است بدانید بازار فارکس یکی از دشوارترین و بزرگترین بازارهای مالی جهان است. تنها با گذراندن آموزش های اصولی فارکس می توانید در این بازار موفق شوید.

بنابراین باید از آموزش های صحیح استفاده کرده و به میزان کافی تجربه کسب کنید. همچنین به میزان کافی از تجربه و تخصص افراد حرفه ای در این حوزه بهره مند شوید.

 

فیلم آموزش مفاهیم معامله در بازارهای جهانی یا بین الملل فارکس از دکتر داود استقامت

 

درمورد کسب تجربه در بازار فارکس، می توانید یک حساب آزمایشی در بهترین بروکر فارکس افتتاح کنید. در این حساب آزمایشی قادرید برخی معاملات دمو را امتحان کنید. با تست و تجربه در این حساب می توانید درمورد جزئیات انجام معاملات فارکس و بکارگیری یک پلت فرم معاملاتی تجربه کافی بدست آورید.

چرا آموزش فارکس اهمیت دارد؟

دلایل زیادی را می توان برای اهمیت آموزش های فارکس نام برد. اما مهمترین دلایل را می توان به شرح زیر برشمرد:

  • قطعا در معاملات فارکس، زمان و هزینه زیادی را صرف می کنید. بدون آموزش اصولی فارکس ممکن است متحمل ضرر و زیان جبران ناپذیری شوید.
  • در معامله گری، تجربه از هرچیزی دیگری مهم تر است. بنابراین آموزش فارکس زمانی مفید خواهد بود که بلافاصله پس از آن، مدت زمان مشخصی صرف تجربه بر روی یک حساب آزمایشی شود. این کار سبب می شود اصول مهم ملکه ذهن شما شود و بر روش و برنامه ریزی معاملاتی خود مسلط شوید.
  • درطول گذراندن آموزش های فارکس، مدیریت ریسک و مدیریت احساسات را می آموزید. این دو مدیریت در روند معامله در بازارهای مالی ازجمله فارکس بسیارمهم است. برای رسیدن به موفقیت، باید توانایی غلبه بر ترس، هیجان و طمع را داشته باشید.
مقاله پیشنهادی:  کانال تلگرام سیگنال فارکس حرفه ای و دقیق رایگان

 

آشنایی با برخی مباحث فارکس

عناوین آموزشی زیادی در رابطه با آموزش فارکس وجود دارد که در طول انواع دوره های آموزشی با آنها آشنا می شوید:

  • جفت ارزها: برخی ارزها دارای ارزش بیشتری هستند و ارزهای اصلی نامیده می شوند مانند دلار و یورو. در روند آموزش های فارکس با این مفاهیم بیشتر آشنا می شوید.
  • انواع نمودارها: معامله گران در روند معاملات فارکس از نمودارها و تحلیل های زیادی استفاده می کنند. این نمودارها در رسیدن به موفقیت اهمیت زیادی دارد.
  • آشنایی با نرم افزار متاتریدر: این یک نرم افزار واسطه است که با نصب آن روی سیستم کامپیوتری می توانید به سرور کارگزار یا بروکر متصل شوید. با استفاده از این نرم افزار و ایجاد یک حساب کاربری می توانید در معامله ­گری تجربه کسب کنید.

 

فیلم آموزش مفاهیم معامله در بازارهای جهانی یا بین الملل فارکس از دکتر داود استقامت

 

فارکس بازاری مناسب برای خرید، فروش و تبدیل ارزهای مختلف محسوب می شود. این بازار در سرتاسر جهان درحال گسترش است. فارکس مملو از پتانسیل است و می توان با حداقل امکانات درآمد مناسبی از آن بدست آورد.

دکتر استقامت در ویدیو زیر کامل مفاهیم معامله در بازارهای جهانی ، اعم از  :

پیپ ، پوینت ، لات ، مارجین ، اکوییتی ، لوریج ، اسپرد ، کمیسیون ، سواپ و ….. را تدریس نموده اند.

با عرض پوزش به دلیل اعتراض و نارضایتی تعداد زیادی از شرکت کنندگان ازکلاس های آقای استقامت ویدیو از سایت حذف شد.

ردیفعنوانلینک دانلودحجممدت زمان
1آموزش مفاهیم معامله در بازارهای جهانی یا بین الملل فارکسدانلود107 مگابایت51:58

مقالات مرتبط

18 نظر در “فیلم آموزش مفاهیم معامله در بازارهای جهانی یا بین الملل فارکس از دکتر داود استقامت”

    1. سلام دوست گرامی میشد محتوای مفید رو دید و طرز بیان رو نادیده گرفت .خصوصا که رایگان هست چرا ما همیشه طلب کاریم؟

      1. فکر می کنی رایگانه دوست عزیز! ما هم گول این چیزارو خوردیم رفتیم حدود 1000 دلاری بابت کلاس هاش دادیم فقط بعد یه سال کار کردن با استراتژی هاش فهمیدیم با اون همه ادعاهاش اصلا چقد هزینه و زمان رو تلف کردیم تو این مورد همه گروه ما، متاسفانه هم عقیده هستن یعنی الکی این همه پول و زمان رو تلف کردیم بفهمیم که چقد سرمون کلاه رفته!

    2. آقای رضا، شما باید در درون خودتان بدنبال اشتباه بگردید. لحن و طرز تدریس استاد استقامت و دانششون قابل مقایسه با هیچکس نیست. من شخصا خیلی دوستشان دارم. ازشون برای زحماتی که متحمل شدن بسیار ممنونم.

  1. شاگرد داود استقامت

    درود بر شما ، از شاگردان داود استقامت هستم .
    لابد تعجب کردید که چرا لقب استاد را در مورد ایشان بکار نبردم ! چرا که معتقد هستم ایشان لیاقت این لقب والا را ندارند . ایکاش مدیران سایتهایی اینچنینی که با هدف رسیدن پکیج های گران ، به صورت رایگان به دست جوانان کم بضاعت این خاک و بوم به منظور یاری ایشان در کسب درآمد بیشتر را دارند ، فیلمها و پکیج های هر کسی را در سایتهای ارزشمند شان ارائه می‌نمودند و در مورد این افراد کمی هم تحقیق می نمودند . من که سرمایه و وقت ارزشمندند را پای دوره بی ارزش ایشان گذاشتم ، امیدوارم جوان دیگری در دام خوش کلامی ایشان گرفتار نشوند .

  2. شاگرد داود استقامت

    ببینید دوستان این پستهای اطلاع رسانی وقت گذاشته میشه برای آگاهی شما جوانان این مرز و بوم از آموزشهای این شخص . فیلمهای رایگان را تماشا کردین و مسخ صدا و لحن کلامش شدین کافیه ، اشتباه من و نزدیک به ۱۰۰ شاگرد ایشون را دوباره تکرار نکنید و در دام این شیاد گرفتار نشید .

      1. کاری نداره دوست عزیز تو هم یه 30-40 میلیونی هزینه کن یه دوره بی کیفیت برو بعد کلی وقت مثل همه ما بفهم که چقد سرت کلاه رفته بعد بیا اینجا بگو استاد!!!!!!!!تو کلاسها ادعا میکنه 10-20درصد در ماه سود می کنی اما همه گروه متاسفانه چه تو دمو چه تو حساب رییل، ضررده بودن!

  3. سلام دوستانی که ناراضی بودند، هیچ گونه دلیل و استدلالی برای ادعاهایشان ندادند. و تا مادامی که دلیلی منطقی ارائه نشود، نمیتوان نحوه خوب تدریسشون را به راحتی زیر سوال برد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا