تاثیر تحقیقات جامع – تیم توسعه در بلاک چین

تاثیر تحقیقات جامع - تیم توسعه در بلاک چین

تاثیر تحقیقات جامع – تیم توسعه در بلاک چین

تحقیقات جامع

این بخش، از بخشهای ضروری هر پروژه است؛ مشکلاتی که در هر دسته لیست شده اند، باید نگرانی ها را در مورد اینکه آیا ارز شما ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر، افزایش دهند. از آنجایی که اصول هسته با استانداردهای مناسب برآورده نمی شوند، این امر همچنین بدین معناست که تحقیق بیشتر ضرورتی ندارد. سایر بخشها آن قدرها ارزشمند نیستند که کاستیها را بپوشانند. بیایید با مهم ترین بخش، یعنی تیم، شروع کنیم.

تاثیر تحقیقات جامع - تیم توسعه در بلاک چین

تیم

چارت ایران : تیم عاملی است که پروژه را پیش می برد و برای موفقیت آن بسیار مهم است. می توانید ایده ای بی نظیر، معیارهای ضعیف سکه و حتی محصولی نداشته باشید؛ ولی با یک تیم قوی، فرصتی وجود دارد تا در نهایت، پروژه به همان میزان که قرار بوده، ارزشمند شود. همین مسئله درباره ی ایده نیز صادق است. اگر تیم تجربه ای نداشته باشد یا به قدر کافی تبلیغ نشود، حتی ممکن است بهترین ایده با میزان سکه های کم و یک محصول در حال کار پایدار نماند. همه چیز با افراد پروژه آغاز و تمام می شود؛ بهتر است این مسئله همواره هدف اولیه ی تحقیق شما باشد. هنگامی که به دنبال تیم می گردیم چه چیزی اهمیت دارد؟ به عقیده ی ما، پنج نکته وجود دارد که بهتر است در نظر گرفته شود تا تیم قابل اعتماد باشد:

تجربه ی اعضای تیم تنها این مسئله مهم نیست که اعضای تیم در گذشته برای شرکت های بزرگ مانند مایکروسافت یا EY کار کرده باشند. چیزی که اهمیت دارد این است که چه موقعیتها و مسئولیت هایی داشته اند (آیا برای موقعیت فعلی شان مناسب هستند؟) و چه مدت آنجا کار کرده اند (چند سال یا چند ماه کوتاه که کمتر ارزش دارد؟). فریب نامهای پرزرق و برق شرکت ها را نخورید؛ تجربه در اینجا به معنای این نیست که اگر فردی با مسئولیت های اخیر تیم هماهنگ نباشد، در آینده هماهنگ خواهد شد.

مقاله پیشنهادی:  بیت کوین تاک چیست - انجام تحقیق درباره صرافی ها

تجربه در صنعت نگاهی به این مسئله بیندازید که آیا اعضای تیم در آن حوزه ی خاص صنعتی که اکنون قصد دارید در آن کار کنید، تجربه ی پیشین دارند یا خیر. این فقط یک مزیت اضافه نیست که بازار را بشناسید؛ بلکه اغلب ضرورت است چون مقررات و سرسختی کلی صنایع به دانش خوبی برای اصلاح کردن آن نیاز دارد. توقع نداشته باشید بانکدارها بتوانند در رسانه های اجتماعی موفق باشند و یا متخصصین بازاریابی توان ساخت ابزار بعدی سرمایه گذاری را پیدا کنند اگر با رمزارزها هیچ گاه مبادله ای نکرده باشند.

تنوع خوب بهتر است هرتیم یک هسته ی اصلی و تعدادی پشتیبان برای آن هسته داشته باشد که شامل افرادی از بخشهای مختلف است: بازاریابی، مالی، توسعه ی تجاری، توسعه دهندگان، مدیریت، مشاورین قانونی، مدیران اجتماعی. هر چه تیم تخصصهای مختلفی داشته باشد، بهتر است. البته برای سکه های کوچکتر، این مسئله ضرورت ندارد چون آنها مشابه استارتاپ های کوچک کار می کنند (که در واقع آنها هستند). ولی هنگامی که آی سی اوهایی دارید که سعی دارند تا ارزش پروژه های میلیاردی را به میزان ۳۰، ۴۰ و یا ۵۰ میلیون افزایش دهند، بهتر است توقع داشته باشید تیم تمام بخش های فعالیت تجاری را پوشش دهد.

پیش زمینه ی کارآفرینی این بخش به هسته ی تیم مربوط می شود (اغلب به CEO) و به همان میزان مهم است. سعی کنید به دنبال اعضایی به عنوان ابزار باشید؛ حتی اگر آنها بهترین ابزار بازار باشند، هنوز نیاز به افرادی دارید تا از آنها استفاده کنید. مدیریت کردن پروژه در دنیای رمزنگاری بسیار متفاوت با بازارهای عادی است؛ همواره این فشار از طرف جامعه وجود دارد (اغلب در شرایط شدید بازار) که نتایج هرچه زودتر حاصل شوند

مقاله پیشنهادی:  آی سی او ICO در ارز دیجیتال چیست
تاثیر تحقیقات جامع - تیم توسعه در بلاک چین
تاثیر تحقیقات جامع – تیم توسعه در بلاک چین

سعی کنید قیمت رو به کاهش یک سکه را در یک بازار کاهشی توضیح دهید). CEO باید فردی باشد که از قبل در محیطی دشوار کارکرده باشد چون حاشیه ی خطا در رمزارزها بسیار کم است. حتی زیرپاگذاشتن قولهای کوچک، مثلا لیست نشدن در چالش های جدید در طول هفته های اول پس از آی سی او ممکن است موجی از FUD را توسط پشتیبانان سابق در خصوص پروژه به راه بیندازد که از پیش رفتن پروژه ناامید شده اند، حتی اگر به خاطر خطای تیم نبوده باشد.

تیم توسعه

این احتمالا یکی از نادیده گرفته شده ترین جنبه های تحقیق روی تیم باشد که باعث تأسف است، چون این مسئله نیز بسیار حیاتی است. از آنجایی که بلاک چین تکنولوژی بسیار جدیدی است و ایده ی پروژه حول آن جریان دارد، داشتن توسعه دهندگان توانا حتی اگر گردآوردن آنها سخت باشد، ضرورت دارد. شما چندین ICO با CEO های قدرتمند، بازاریاب هایی با سابقه ی کار برای کوکاکولا و احتمالا سایر شرکت های معروف را بدون هیچ توسعه دهنده و گیتهاب خالی خواهید دید.

بدون تیمی که بتوانند تکنولوژی را برنامه ریزی کنند، کارهای دیگری که تیم می تواند انجام دهد در واقع اهمیتی ندارد. هنگام انجام تحقیق مطمئن شوید که آیا آنها کسی را در تیم دارند که مسئول کدزنی باشد یا خیر. ممکن است این فرایند را به بخش بیرونی سپرده باشند. اگر این مورد نباشد، پتانسیل تیم برای تحویل مناسب نیست و احتمالا بدین معناست که به هرحال از ابتدا به بلاک چین نیازی نبوده است).

مقاله پیشنهادی:  تنگل و هش گراف در بیت کوین چیست

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا