آموزش کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی و کسب درآمد و فروش دست سازه ها به خارج از ایران

آموزش کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی

آموزش کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی و کسب درآمد و فروش دست سازه ها به خارج از ایران

کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که مطالعه چند ورق از یک کتاب خوب و کاربردی در برنامه روزانه اش باشد. رشد سریع تکنولوژی، مشغله روزمره، سرگرمی های متنوع و انبوه شبکه های اجتماعی را می توان از دلایلی دانست که توانسته کتاب ها را به گوشه قفسه کتابفروشی ها و کتابخوانه ها بنشاند. این موضوع اگر چه بد و ناراحت کننده است، اما می تواند باعث رواج شکل جدیدی از کتاب ها به نام کتاب صوتی شود.

کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی

هم اکنون در کشورهای پیشرفته، بخش مهمی از فعالیت های مربوطه به کتاب را کتاب های صوتی تشکیل می دهند و استفاده از کتاب های صوتی هنگام استراحت، سفر با اتوموبیل، اتوبوس، مترو، هنگام انتظار و …. به امری بسیار متداول تبدیل شده است. همچنین فروشگاه ها و اپلیکیشن های مختلفی نیز برای این منظور ایجاد شده اند که به کار تولید و فروش کتاب های صوتی مشغول هستند.

چارت ایران : در این قسمت، هدف معرفی شیوه ای از کسب درآمد است که نام آن ایجاد کتاب های صوتی البته به صورت حرفه ای است. یکی از راه های رسیدن به درآمد میلیونی، ایجاد محصول است. این محصول می تواند هر چیزی همانند یک لیوان، سطل زباله، کتاب و یا محصولی همانند کتاب صوتی باشد. مهم نیست محصول شما چیست؛ بلکه مهم آن است که پس از تولید محصول خود، بتوانید آن را بازاریابی کرده و بفروشید. از مزیت های این شکل از کسب درآمد، انبوه کتاب های بسیار مفید، جالب و کاربردی  است که در بازار موجود بوده و به راحتی می توان با استفاده از آن ها کتاب های بسیار حرفه ای و منحصر به فردی را ایجاد کرد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد و کار با فروش فایل در اینترنت

چگونه می توان کتاب صوتی ایجاد کرد؟

ایجاد کتاب صوتی، کار بسیار مشکلی نیست و با کمی تمرین و فراگیری نرم افزارهای مربوطه، می توان در کمتر از یک روز به گوینده ای حرفه ای تبدیل شد. نرم افزارهایی که برای ایجاد فایل های صوتی به کار می روند، معمولا این دو نرم افزار هستند که آموزش آنها در سایت تکمیلی همین کتاب قرار داده شده است.

AUDITION

WAVE PAD

روش های بازاریابی و فروش کتاب های صوتی چگونه است؟

برای فروش کتاب های صوتی خود روش های متفاوتی وجود دارد، اما تمامی روش ها تحت وب است. شما برای فروش کتاب های صوتی خود می توانید با سایت های مخصوص فروش کتاب صوتی وارد مذاکره شوید تا کتاب صوتی شما را در ازای مبلغی به عنوان پورسانت به فروش برسانند. همچنین خود شما نیز می توانید با عضویت در سایت های فروشگاه ساز و فروش فایل اقدام به بازاریابی محصولات خود کنید. یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن فروش خود از طریق این سایت ها، گذاشتن مبلغ پورسانت خوب برای بازاریاب هایی است که اقدام به تبلیغ کتاب های صوتی کنند.

کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی
آموزش کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی

همچنین می توانید با راه اندازی سایت شخصی خود نیز محصولات خود را ایجاد کرده و اقدام به فروش آن ها کنید. شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک ویدئو را می توان به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارها برای معرفی کتاب های صوتی تولیدی خود به کار ببرید. برای نمونه پس از آنکه هر کتاب صوتی را ایجاد کردید، یک فایل تصویری که صدای بهترین قسمت های کتاب صوتی تولیدی شما روی آن قرار گرفته و تصاویری از کتاب اصلی، پس زمینه آن باشد را درست کرده و در سایت های اشتراک ویدئو همانند آپارات، نماشا و یوتیوب قرار دهید.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای تولید محصولات بیشتر انجام دهید، تولید اپلیکیشن کتاب های صوتی شما است. این ایده، موضوعی است که تاکنون کمتر کسی اقدام به تولید آن کرده است!

مقاله پیشنهادی:  بروکر لایت فارکس: انواع حساب معاملاتی بروکر لایت فارکس

برای بازاریابی بیشتر می توان اقدام به انتشار رایگان چند فصل از کتاب در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی کرد (تا دیگران با اجراهای شما آشنا شوند) و پس از آن برای گوش دادن به بقیه کتاب، ترغیب به خرید محصولات تولیدی شما شوند. ذکر این نکته لازم است که در این شکل از کسب درآمد ، هیچ ترسی بابت تن صدا و لهجه نباید داشت و برای شنوندگان، تنها کیفیت و رسایی صدا مهم است.

کسب درآمد و فروش دست سازه ها به خارج از ایران

کشور ایران را می توان یکی از بهترین نقاط دنیا برای صادرات دست سازه ها به تمام دنیا دانست.

این موضوع به دو دلیل است:

1. ارزش پول ملی ایران بسیار پایین تر از دیگر کشورهای توسعه یافته بوده و این موضوع بحث صادرات و فروش جنس به دیگر کشورها را بسیار توجیه پذیر کرده است.

2. هر گوشه از کشور پهناور ایران به دلیل گوناگونی و فرهنگ غنی و منحصر به فرد خود دارای مجموعه ای از لوازم، صنایع و لباس های مخصوص خود است که می تواند در بحث صادرات بسیار موفق ظاهر شوند.

کسب درآمد و فروش دست سازه ها به خارج از ایران

اما موضوعی که شاید بسیاری از فعالان حوزه هنری با آن آشنایی نداشته باشند، روش های معروفی، فروش و ارسال محصولات خود در سطح جهانی است. در این قسمت تلاش می شود تا یکی از روش های فروش و فعالیت هنرمندان ایرانی در سطح جهان بیان شود. سایت ایتسی یکی از بهترین سایت ها برای ارائه، خرید و فروش و همچنین آموزش و ساخت محصولات خانگی و دست ساز است که در سطح جهانی فعالیت می کند.

مواردی که در این سایت می توان عرضه کرد شامل انواع لوازم خانگی و آشپزخانه، جواهرات و بدلیجات، لوازم بانوان، آقایان، کودکان و … است. در این سایت نیز می توانید همچنین سایت های فروش لوازم دست ساز ایرانی، فروشگاه خودتان را بسازید و محصولات ساخته شده خودتان را عرضه کنید. سایت اتسی به زبان انگلیسی بوده و مستقر در آمریکا است و کاربران آن نیز از تمام کشورهای دنیا هستند.

مقاله پیشنهادی:  کپی تریدر فارکس: کپی تریدینگ چیست؟ مزایای کپی ترید+ روش استفاده

لازم به ذکر است در صورتی که شخصی بخواهد در این سطح فعالیت کند، باید با یکی از شرکت های واسطه پستی نیز قرارداد امضا کند. همانطور که در قسمت ((فروش پستی)) نیز ذکر شد، بعضی از شرکت های واسطه پستی فعال در ایران، شرکت های بین المللی هستند که می توانند یک بسته را به صورت مستقیم به هر کجای دنیا ارسال کنند. نمونه هایی از این شرکت ها، شرکت های اس ام اس (پست هوشمند) و آرامکس هستند که در ایران نیز فعالیت می کنند. کار با شرکت های واسطه پستی بین المللی چند مزیت عمده دارد که به عنوان مثال می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

1. این شرکت ها خدمات انبارداری، بسته بندی و ارسال کالا را نیز ارائه می دهند که بخش مهمی از فرایند کسب و کار است.

کسب درآمد و فروش دست سازه ها به خارج از ایران
کسب درآمد و فروش دست سازه ها به خارج از ایران

2. توانایی این شرکت ها در ارسال مرسولات به خارج از کشور به مراتب بیشتر از شرکت هایی است که صرفا در داخل ایران فعالیت می کنند. این ویژگی به دلیل آن است که پس از خرید محصول توسط یک مشتری در خارج ایران، اگر شرکت طرف قرار داد صرفا داخلی باشد، فرایند ارسال مرسوله دو مرحله ای می شود، به عبارتی کالای مورد نظر یک بار توسط شرکت داخلی تحویل گرفته شده و به یک شرکت محلی در محل دریافت کالا، یا یک شرکت بین المللی تحویل داده می شود.

این موضوع علاوه بر طولانی تر شدن زمان ارسال کالا، باعث افزایش هزینه و مشکل شدن ردیابی آنلاین کالا می شود. برای کار کردن با این شرکت ها ابتدا باید به سایت آن ها مراجعه و از قسمت لوکیت آفیس، کشور ایران را انتخاب کرد تا مشخصات نمایندگی های مورد تایید همراه با اطلاعات تماس آن ها مشاهده شود.

مقالات مرتبط

7 نظر در “آموزش کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی و کسب درآمد و فروش دست سازه ها به خارج از ایران”

  1. اسماعیل بابایی نژاد

    سلام معذرت میخوام اسم این سایت ایتسی رو میشه به انگلیسی و کامل معرفی کنید؟من نمیدونم چی سرچ کنم؟

  2. سلام آیا هر کتابی را میتوان به فایل صوتی تبدیل کرد یا باید از ناشرین آن کتاب اجازه گرفت؟

  3. سعیده بانی

    مطالب آموزنده و جدید بود .لطفا در مورد اینکه چه وسیله ای یا چه کالایی تولید کنیم که خواهان زیادی در خارج از کشور داشته باشه هم توضیح مختصری میدادید.با تشکر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا