یافتن سکه ها یا الماس در بیت کوین چگونه است

یافتن سکه ها یا الماس در بیت کوین چگونه است

یافتن سکه ها یا الماس در بیت کوین چگونه است

یافتن سکه ها

این سؤالی قدیمی است که: چطوری الماسی پیدا کنم؟ و در ادامه بیت کوین یا اتریوم متأسفانه، پاسخ این سؤال اغلب شما را راضی نخواهد کرد. صرف نظر از اینکه چه روشی را انتخاب خواهیم کرد، همواره زمان و تلاش زیادی صرف خواهد شد تا فرصت عالی بعدی را پیدا کنیم. به این علت که کلید موفقیت دریافتن یک سکه که ۱۰، ۲۰، ۵۰ یا حتی ۱۰۰ واحد زمانی طول خواهد کشید، تا حد امکان سریع باشد. البته لازم است تا مبنایی قوی داشته باشد که به آن، این امکان را بدهد تا خارج از ارزش بازاری کوچک خود رشد کند و شما آن را با ارزش پایین از دست ندهید. هر مبادله کننده ای روش خود را برای انجام تحقیق دارد، بنابراین سعی خواهیم کرد هر روشی که تا کنون با آن برخورد داشته ایم و فکر می کنیم موفق بوده است را بیان کنیم.

یافتن سکه ها یا الماس در بیت کوین چگونه است

سایت CoinMarketCap

پایه ای ترین و در عین حال یکی از بهترین راه های یافتن سکه های کم ارزش نگاه کردن به سایت

www . CoinMarketCap . com

است. فرایند بسیار ساده است. به سراغ صدها سکه می روید، تحقیق سریعی روی هرکدام از آنها انجام می دهید تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که ارزش بررسی عمقیق تری را داشته باشد. نکته ی اصلی این است که بدانید دنبال چه چیزی می گردید. برای یافتن سکه ای با ارزش بازاری کمتر، باید آنها را براساس ارزش بازاری فعلی و حجم معاملاتشان فیلتر کنید. اولین معیار به کل سرمایه گذاری بستگی دارد.

مقاله پیشنهادی:  ساخت کیف پول مجازی در صرافی های آنلاین بیت کوین

در تابستان ۲۰۱۷، ارزش اندک، جایی بود که کمتر از ۲۵۰ هزار دلار محاسبه شود؛ در حالی که در آپریل ۲۰۱۸، سکه های زیر یک میلیون تقریبا مورد توجه خیلی ها قرار گرفتند). به کار رفتند).

هنگامی که سکه های پایین تر از آن سطح را پیدا کردید، باید آنهایی که حجم معامله ی کمی دارند یا اصلا معامله ندارند را فیلتر کنید؛ این کار باعث صرفه جویی در زمان بررسی سکههای احتمالا مرده می شود. به علاوه، حساب کردن روی یک قیام اجتماعی هرگز استراتژی دقیقی نیست. علاوه بر آن، با ارزهای انتخاب شده با ارزش پایین و حجم متوسط معاملات (چند درصد اندک در مقایسه با ارزش کافی است) میتوانید گردش را با توجه به نسبت کل عرضه قبل از عمیق تر شدن روی آن بررسی کنید.

در این بخش تفاوت خیلی زیاد می تواند به معنی پری ماین» بزرگ باشد که اغلب خطر دامپ شدن توسط توسعه دهنده را به همراه دارد. برخی سکه ها قبل از اینکه در یک مبادله لیست شوند، استخراج می شوند. یا فرایند استخراج برای کاربران خاص، انحصاری است. این یعنی آن کاربران می توانند قبل از هر کس دیگر، سکه ها را با حجم زیاد استخراج کنند. این مورد کلاهبرداری سکه است چون توسعه دهنده ها می توانند حجم زیادی را بفروشند و پروژه را رها کنند.

یافتن سکه ها یا الماس در بیت کوین چگونه است
یافتن سکه ها یا الماس در بیت کوین چگونه است

با این حال، همواره این حالت رخ نمی دهد. بنابراین اگر قصد دارید دلیل چنین تناقضی را بررسی کنید، مختارید این کار را انجام دهید؛

چون ممکن است منجر به پاداش شود. قوانین مشابهی، به هر پلتفرم لیست کننده ی سکه ی دیگری مانند Coinlib نیز اعمال می شود (در انتهای این کتاب جایگزین هایی برای سایت CoinMarketCap لیست خواهیم کرد). برای دسترسی به سکه های قدیمی و جاافتاده تر، به شدت پیشنهاد می کنیم که به روزرسانی های روزانهی سکه هایی که اخیرا اضافه شده اند را بررسی کنید؛ ممکن است به شما اطلاعاتی درباره ی جدیدترین سکه های ورودی ندهد؛ چون زمان می برد تا برخی سکه ها در سایت CoinMarketCap لیست شوند، ولی می تواند قبل از اینکه اکثریت متوجه این فرصت شوند، شما را وارد ماجرا کند.

مقاله پیشنهادی:  افراد مشهور در بازار ارز دیجیتال - هک های بزرگ در ارز دیجیتال

همواره هنگام سرمایه گذاری در این دسته مراقب باشید. ارزش های اندک (میکروکپها) که قبل از لیست شدن استخراج و مبادله می شدند، اغلب وقتی نقدینگی بیشتری به دست آوردند، دامپ شده اند. در همین حال، آی سی اوهای ناشناخته ی قبلی که لیست شده اند، ممکن است قبل از اینکه دیگران پی به پتانسیل آنها ببرند، فرصت عالی برای خرید فراهم کنند. صرف نظر از خروجی، لیست شدن، زمان مهمی است که باید زیر نظر گرفته شود و احتمالا برای نوسان فروش یا فرصت مناسب برای ورود به خرید، مورد استفاده قرار گیرد.

توییتر

این روش توجه بیشتری را می طلبد چون تمایل سرمایه گذاران به سکه هایی خاص را نیز در برمی گیرد. بنابراین یافتن ارزیابی منطقی پروژه سخت تر است. هدف این است که یک شیل کوچک از سکه که ترجیحا برای یک حساب غیر معروف است، دیده شود. چیزی که قبلا هرگز درباره اش نشنیده اید.

یافتن سکه ها یا الماس در بیت کوین چگونه است

چارت ایران : یک قانون دیگر سرمایه گذاری: اگر افراد بزرگ در حال صحبت درباره ی یک سکه یا سرمایه گذاری هستند، دیگر نمی توان وارد آن شد). یک فرصت برای یافتن آن شیل ها، درون رشته توییت پروفایل های افراد معروف تر است، صرف نظر از اینکه توییت «سکه های مرا شیل کن» اخیرأ معروف شده باشد یا پستی عادی باشد که افرادی تصور کرده اند مکان خوبی برای ارتقای سرمایه شان است. شناخته شدن بابت یک پروژه ی بسیار جدید یا کم ارزش به شدت سخت است؛ بنابراین سرمایه گذاران سعی می کنند تا توجه مبادله کننده های معروف را جلب کنند چون می توانند شانس افزایش ارزش سکه را بهبود بخشند.

مقاله پیشنهادی:  نقش تحلیل بنیادی در بررسی سرمایه گذاری در رمز ارز پایه دیجیتال

همان قدر که همه از افرادی که در هر بحث وارد می شوند متنفر هستند، سکه های شیلینگ که تقاضایی برایشان نیست می توانند فرصتی عالی باشند. در انتهای این کتاب، لیست معامله گرانی را خواهیم آورد که ارزش دنبال کردن عقیده ی ما را دارند. این می تواند پایه و اساس کار شما باشد و به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید چه کسی باید در ادامه به این لیست اضافه شود.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا