آموزش کسب درآمد از فروش شارژ موبایل

آموزش کسب درآمد از فروش شارژ موبایل

کسب درآمد از فروش شارژ موبایل

به جرات می توان گفت بالای 80 درصد از جمعیت 75 میلیونی ایران دارای تلفن همراه هستند و اکثر این افراد نیز از سیم کارت های اعتباری استفاده می کنند. شاید نیازی نباشد تا در این نوشتار، میزان شارژی که هر روز توسط مشترکان صورت خریداری می شود، محاسبه شود، اما کافی است بدانید یکی از بزرگ ترین تراکنش های مالی فعلی ایران همین خرید شارژ تلفن های همراهی است که صورت می گیرد، اما سود شما از این حجم عظیم تراکنش ها کجاست؟ در ادامه سه روش که از طریق آن ها می توانید سهم خوبی از این حجم عظیم تراکنش را به خود اختصاص دهید، آمده است.

آموزش کسب درآمد از فروش شارژ موبایل

ایجاد سایت فروش اینترنتی روی سایت یا وبلاگ خود

اینترنت، ظرفیت بسیار مناسبی برا کسب درآمد دارد، دلیل آن هم جامعه چند میلیونی است که از آن استفاده می کنند. یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی نیز از طریق فروش شارژ است، اما موضوعی که بسیاری از آن بی اطلاع هستند، آسان بودن ایجاد یک سایت یا وبلاگ فروش شارژ اینترنت است. در حال حاضر، هر شخصی که بخواهد از طریق فروش شارژ در اینترنت به کسب درآمد برسد، به آسانی می تواند از طریق سایت های فروش شارژی که در اینترنت هستند، به آسانی و بدون هیچ هزینه ای اقدام به ساخت سایت یا وبلاگ فروش شارژ کنید. تنها کاری که باید بعد از ایجاد فروشگاه انجام داد، تبلیغ سایت فروش شارژ اختصاصی شما است.

بعضی از سایت های فروش شارژ که به صورت کاملا رایگان یک سایت با پشتیبانی را برای شما راه اندازی می کنند، عبارتند از:

مقاله پیشنهادی:  بروکر ارانته؛ بروکری قابل اطمینان برای ایرانیان

www.eways.com

www.1000charge.com

www.chargereseller.com

شما همین الان می توانید با عضویت در این سایت ها، سایت فروشگاه شارژ اختصاصی خودتان را به رایگان بدست آورده و به ازای هر فروش شارژ، پورسانت خود را از سایت مربوطه دریافت کنید.

 ussd فروشگاه

در حال حاضر سریع ترین، راحت ترین و ارزان ترین روش تهیه شارژ، از طریق وارد کردن یک کد یو اس اس دی همانند ستاره 789 مربع در تلفن همراه است. در این حالت شخصی که می خواهد تلفن همراه خود را شارژ کند، می تواند در هر مکان و هر زمانی، بدون اتصال به اینترنت و تنها با داشتن اطلاعات کارت بانکی خود، تلفن همراه خود را شارژ کند.

آموزش کسب درآمد از فروش شارژ موبایل
کسب درآمد از فروش شارژ موبایل – ussd فروشگاه

یکی از راه های فروش شارژ همین کدهای یو اس اس دی است. به این صورت که هر شخصی با کد یو اس اس دی اختصاصی شما، شارژ خریداری کند، درصدی از شارژ به حساب شما واریز خواهد شد. اگر چه فروش شارژ از این طریق بسیار آسان است، اما در حال حاضر به صورت، گرفتن مستقیم آن برای اشخاص عادی غیر ممکن بوده و تنها به شرکت های حقوقی مرتبط و بعد از طی مراحل اداری لازم واگذار خواهد شد. در این قسمت شیوه به دست آوردن این کدها به صورت غیر مستقیم بیان شده است.

یکی از شرکت هایی که توانسته امکاناتی را به صورت غیر مستقیم برای افراد عادی ایجاد کند تا آن ها مالک کد یو اس اس دی مختص به خود برای فروش شارژ شوند، شرکت رایانمهر است. این شرکت توانسته از طریق برنامه نویسی های مربوطه، امکاناتی را به وجود آورد تا اشخاص حقیقی و حقوقی، به آسانی صاحب یک کد یو اس اس دی مربوط به خود شوند. به عنوان مثال در صورتی که از طریق سایت این شرکت، اقدام به خرید و ایجاد کد یو اس اس دی مختص به خود کنید، کدی همانند ستاره 789 ستاره 1552 مربع به شما اختصاص می یابد تا هر شخصی که از طریق آن، تلفن همراه خود را شارژ کند، درصدی از مبلغ شارژ به حساب شما منظور شود.

مقاله پیشنهادی:  بورس توکیو: بورس سهام ژاپن (بورس سهام توکیو)

این شرکت تمامی موارد، همچنین تامین شارژ کافی برای فروشگاه، ایجاد درگاه بانکی برای پرداخت، برقراری امنیت فروشگاه، ارسال پیامک برای مشتریان فروشگاه و پشتیبانی مشتریان شما را به صورت کامل بر عهده خواهد گرفت.

برای  اطلاع از شرایط نمایندگی می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.echargesite.com

reseller-ussdstore

فروش شارژ از طریق اپلیکیشن موبایل

یکی دیگر از راه هایی که می توان  از طریق آن به فروش شارژ پرداخت، فروش از طریق اپلیکیشن اختصاصی موبایل است. در واقع شاید بتوان گفت فروش از این طریق یکی از بهترین راه های فروش شارژ است.

در این حالت شما با داشتن اپلیکیشن موبایل مخصوص به خودتان، می توانید به کسب درآمد از طریق فروش شارژ بپردازید. تصور کنید شما نیز همانند بسیاری از اپلیکیشن های موجود در بازار، صاحب یک اپلیکیشن موبایل خرید شارژ بدون اینترنت باشید و تنها کاری که باید برای داشتن یک درآمد همیشگی انجام دهید، معرفی اپلیکیشن به دیگران باشد تا آن ها نیز با نصب برنامه شما روی تلفن های همراه خود، به ازای هر تراکنشی که انجام می دهند، درصدی سود به شما برسانند.

آموزش کسب درآمد از فروش شارژ موبایل

چگونه می توانید صاحب اپلیکیشن فروش شارژ اختصاصی مخصوص به خودتان شوید؟

شما دو راه برای ایجاد اپلیکیشن فروش شارژ مخصوص به خودتان دارید.

1. ابتدا یک کد اختصاصی مخصوص به خودتان را خریداری و سپس اقدام به ساخت یک اپلیکیشن مخصوص به خودتان کند. برای ساخت اپلیکیشن نیز می توانید، هم از آموزش های ساخت اپلیکیشن در قسمت ((اندروید و درآمد های رویایی توسعه دهندگان ایرانی)) استفاده کنید و هم کار ساخت برنامه را به افرادی که متخصص ساخت اپلیکیشن هستند، بسپارید. این افراد را می توانید به آسانی از طریق آگهی های اینترنتی و روزنامه ای پیدا کنید.

مقاله پیشنهادی:  روانشناسی فارکس (روانشناس معامله + 5 جنبه روانشناسی فارکس)

2. یک اپلیکیشن آماده و مخصوص به خود را به صورت رایگان و یا با هزینه دریافت کنید. این حالت را می توان بهتر از حالت قبل دانست، زیرا هم هزینه و زحمت کمتری داشته و هم اپلیکیشن های آماده، امکاناتی نظیر پرداخت قبوض و غیره را دارا است. سایت شارژ ریسلر و 1000 شارژ از سایت هایی است که، هم در ایجاد فروشگاه و هم ارائه اپلیکیشن اختصاصی فروش شارژ، فعالیت می کنند.

چگونه اپلیکیشن و یا سایت فروش شارژ خود را بازاریابی کنید؟

بازاریابی اپلیکیشن و سایت فروشگاه شارژ مهمترین قسمت کسب درآمد از این طریق است. برای بازاریابی سایت و اپلیکیشن خود می توانید، از روش های گفته شده در این کتاب استفاده کنید. تبلیغات اینترنتی، گروه های پولساز، اقوام و دوستان از راه هایی هستند که می توانید از طریق آن ها به بازاریابی سایت و اپلیکیشن خود بپردازید.

لازم به ذکر است، اگر می خواهید از طریق فروش شارژ درآمد کسب کنید، از هزینه برای تبلیغ سایت و اپلیکیشن خود واهمه نداشته باشید، زیرا هزینه برای تبلیغات، در واقع سرمایه گذاری است. تصور کنید اگر افراد زیادی با اپلیکیشن شما آشنا شوند و آن را در تلفن همراه خود نصب کنند، تا زمانی که این تلفن های همراه، مخابرات و سیم کارت های اعتباری وجود داشته باشند، به ازای هر خرید، شارژ پورسانتی به حساب شما وازیز خواهد شد. برای معرفی و انتشار اپلیکیشن نیز بهترین ابزار همان شبکه های اجتماعی است.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا