آموزش کسب درآمد با طراحی سایت

آموزش کسب درآمد با طراحی سایت

آموزش کسب درآمد با طراحی سایت

هر روز که می گذرد تعداد افرادی که دوست دارند مدیر یک سایت باشند، بیشتر می شود. افراد غالبا علاقمند به داشتن سایتی شخصی برای بیان افکار و علاقه مندی ها، رزومه و یا درصدد راه اندازی سایت تجاری مانند یک فروشگاه اینترنتی هستند. امروزه تقریبا تمامی شرکت های فعال و یا حتی غیرفعال نیز نیازمند سایتی برای ارائه خدمات و یا محصولات و همچنین ارتباط با مشتریان خود هستند.

آموزش کسب درآمد با طراحی سایت

به سادگی می توان متوجه شد که اگر با طراحی سایت آشنا نباشید، می توانید درآمد زیادی از این طریق کسب کنید؛ اما آنچه اکثریت مردم در رابطه با طراحی یک سایت در ذهن خود دارند، کاری بسیار تخصصی و نیازمند به دانش برنامه نویسی بالا است. شاید این موضوع در گذشته صحت داشته، اما در حال حاضر ایجاد سایت، دیگر همچون کاری بسیار مشکل و تخصصی نیست. شما می توانید انواع روش های طراحی سایت را (بدون نوشتن حتی یک خط برنامه نویسی) مطالعه کنید.

دستورالعمل اجرایی

1. یکی از نرم افزارهای طراحی سایت یا همان سی آر ام ها را به صورت کاملا رایگان از اینترنت دانلود کنید. بهتر است نرم افزار انتخابی شما، وردپرس و یا جوملا باشد. این پیشنهاد به دو دلیل است:

* آموزش کار با آن ها به صورت رایگان و به زبان فارسی وجود دارد.

* متداولترین نرم افزارهای طراحی سایت، جوملا و وردپرس هستند. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که قالب سایت های بیشتری از آن ها در اینترنت وجود دارد.

مقاله پیشنهادی:  خانه بیل گیتس: ویژگی های داخل خانه بیل گیتس+ ویلای بیل گیتس!

لازم به ذکر است ورد پرس دارای کارهای ساده تر و جوملا برای طراحی های پیشرفته تر به کار می رود. به جرات می توان گفت این نرم  افزارها به طور کامل نیاز شما و تمامی مشتریان سما را برآورده خواهد کرد.

2. تلاش کنید طراحی سایت با نرم افزار انتخابی را به صورت کامل یاد بگیرد. برای این منظور از آموزش های رایگان و یا پولی اینترنت می توانید استفاده کنید. همچنین کتاب های آموزشی بسیاری نیز در این زمینه موجود است.

آموزش کسب درآمد با طراحی سایت
آموزش کسب درآمد با طراحی سایت

3. در صورتی که علاقه ای به فراگیری نرم افزارهای سی آر ام (طراحی سایت) برای کسب درآمد از طریق طراحی سایت ندارید، می توانید از سایت سایت ساز پرتال نیز استفاده کنید. سایت ساز پرتال یکی از کاملترین سامانه های ایجاد و راه اندازی سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و شبکه است. سایت ساز پرتال نه تنها کاربران را قادر می کند از طریق انتخاب و ثبت، یک سایت کامل ایجاد کنند، بلکه امکان فروش سایت به عنوان نماینده برای آن ها فراهم می کند. بدین صورت بسیاری  از کاربران و شرکت هایی که خارج از حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می کنند نیز می توانند به کسب درآمد از طریق طراحی سایت بپردازند.

4. در ابتدا برای تمرین و کسب مهارت، یک سایت برای خودتان طراحی کنید. برای این منظور می توانید از یک هاست رایگان استفاده کنید. (هاست به فضای اینترنتی و دامین به نام سایت اطلاق می شود). نمونه ای از سایت هایی که هاست رایگان در اختیار شما قرار می دهند عبارتند از:

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد میلیونی از طریق لینک دهی و ایجاد فروشگاه در شبکه های اجتماعی

www.xzn.ir

www.vvs.ir

www.hostgostar.org

5. پس از آنکه توانستید یک سایت را به خوبی راه اندازی کنید، شروع به تبلیغات و بازاریابی کارتان کنید. برای این منظور می توانید از سایت های تبلیغات در اینترنت و همچنین چاپ آگهی بهره ببرید. یکی از شرکت هایی که تبلیغات زیادی نیز در اینترنت داشته و در این کار موفق نیز بوده، سایت پومیش است که با هزینه ای کمتر از 100 هزار تومان یک سایت با هاست رایگان برای مشتری های خود طراحی و تحویل آن ها می دهد. در واقع این سایت در حال انجام یکی از آسان ترین و با کلاس ترین انواه کسب درآمدها است.یکی از نکات جالبی که پس از طراحی چند سایت متوجه خواهید شد، این است که برای طراحی سایت جدید نیازی نیست هر بار یک سایت جدید طراحی کنید.

آموزش کسب درآمد با طراحی سایت
آموزش کسب درآمد با طراحی سایت

بلکه با طراحی یک سایت به عنوان مثال فروشگاهی، قادر خواهید بود آن را (به تعداد نامحدود) به افراد مختلفی که تقاضای طراحی سایت فروشگاهی را از شما می کنند، بفروشید. نهایت کاری که برای این مقصود باید انجام دهید، تغییر قالب از میان قالب های رایگان بسیاری است که در اینترنت موجود است. اگر هم اکنون کمی در اینترنت جستجو کنید، با انبوه قالب های رایگان وردپرس یا جوملا مواجه می شوید که می توانید آن ها را به رایگان دانلود و در 30 ثانیه روی سایت خود و یا مشتریان خود پیاده سازی کنید.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا