آیا می شود با فارکس پولدار شد؟

آموزش ویدئویی فارکس

آیا می شود یک شبه با فارکس پولدار شد؟

در همین ابتدا و پیش از شروع هر بحثی، از این بابت خیال شما را راحت کنیم که به هیچ عنوان در بازارهای مالی و علی الخصوص فارکس نمی توان یک شبه پولدار شد و اگر نیز کسی این وعده وسوسه انگیز و صد البته دروغین را به شما داد باید مطمئن باشید که دروغ می گوید چرا که در غیر این صورت به فکر تقسیم سرمایه و درآمد خود با فردی دیگر نبود.

 

آیا می شود یک شبه با فارکس پولدار شد؟

 

  • موفقیت در بازارهای جهانی و فارکس نیز همچون هر حرفه و شغل دیگری به آموزش و نیز تجربه کافی نیازمند است.
  • مهارت در یادگیری فارکس یک شبه، یک ماهه و حتی یک ساله میسر نمی باشد، و برای موفقیت در این زمینه باید به خوبی آموزش دیده و تجربه کسب نمود. برای مثال یک مهندس کامپیوتر را در ذهن خود مجسم نمایید که برای فارغ التحصیلی به چهار سال درس خواندن در دانشگاه و نیز پرداخت هزینه هایی در این بین نیاز دارد.
  • حتی بعد از این چهار سال نیز بایستی دوباره یک الی دو سالی را خیلی خوب در محیط بیرون از دانشگاه به دنبال کسب تجربه باشد، در واقع یک مهندس کامپیوتر برای رسیدن به درآمدزایی دست کم شش سالی باید تلاش نماید.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

 

آیا می شود یک شبه با فارکس پولدار شد ؟
آیا می شود یک شبه با فارکس پولدار شد؟

انتظار بیهوده ای است که بخواهیم بازارهای مالی و فارکس ما را یک شبه به درآمدزایی برسانند. لازمه موفقیت در هر کاری تلاش و کسب تجربه کافی می باشد. اما به نظر شما موفقیت در فارکس و بازارهای مالی ارزش آن را داشته که برای رسیدن به آن متحمل سختی و دشواری های بر سر راه شد؟ خب مطمئنا این کار ارزش این زحمات را خواهد داشت، چرا که شما در نهایت می توانید فارغ از وابستگی های مکانی و زمانی و تنها به کمک اینترنت و لپ تاپ یا گوشی موبایل خود به انجام معاملات پول ساز پرداخته و به نوعی رئیس خود باشید.

اما رسیدن به این راحتی که از آن صحبت کردیم دارای پیش نیازی می باشد که همان طور که گفتیم این پیش نیاز کسب دانش کافی در این زمینه، آموزش و حتی گاهی شکست و تحمل ضرر می باشد. در واقع شما برای آن که یک عمر راحت زندگی کنید باید مدتی را به خود سختی داده تا بتوانید به خوبی به صورت تکنیکال تحلیل نموده، از عهده توضیح نمودارها برآیید و نیز بتوانید ذهن خود را به خوبی برای این کار آماده سازید.

 

آیا می شود یک شبه با فارکس پولدار شد ؟

 

مقاله پیشنهادی:  کانال تقویم اقتصادی فارکس: (بهترین سایت های تقویم اقتصادی فارکس)

حکایتی مرتبط با موضوع پولدار شدن با فارکس

  • یک شهروند آمریکایی به نام دروتی اوما که با دیدن یک آگهی تجاری در تلویزیون به فکر انجام معاملات ارز جهانی افتاده بود، بر این باور بود که یکی از راه های آسان برای رسیدن به درآمدزایی مطلوب و بالا فارکس می باشد، او نیز که نان آور سه فرزند خود بود قطعا این کار را برای خود ایده آل ترین گزینه می دانست.
  • اما او در همان ابتدای کار در فارکس، سه هزار دلاری قرضی را که به سختی تهیه کرده بود را با معاملات نامناسب به باد داد. از این رو او به این نتیجه رسید که حتی اگر در این راه سود کمی نیز به دست آورید خیلی زود دوباره از آن را از دست خواهید داد.
  • واقعیت نیز نشان می دهد که تقریبا 79% تا 72% از مشتریان در بازار فارکس و بازار جهانی راه به سوددهی نمی رسند و تنها حدود 10 تا 15 درصد به کسب درآمد میرسند. سایت چارت ایران کانال تلگرام خود را افتتاح کرده است به نام کانال تلگرام آموزش بورس رایگان خوشحال می شویم در آن عضو شوید
  • پروفسور لری هریس (استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و اقتصاددان ارشد در زمینه کمیسیون بورس و اوراق بهاردار) معتقد است که کسب و کار فارکس در حینی که مشتری فعلی را آتش زده به فکر یافتن مشتری بعدی می باشد.  بله همان طور که گفتیم برای موفقیت در این بازار نباید بی گدار به آب زد و نیاز است که با دانش و تجربه کافی وارد آن شد.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا