فیلم آموزش سایت تحلیلی تریدینگ ویو

آموزش سایت تریدینگ ویو تحلیل تکنیکال کامل

فیلم آموزش سایت تحلیلی تریدینگ ویو

نرم افزار تریدینگ ویو را می توان نسل جدید پلتفرم های معاملاتی مبتنی بر وب به شمار آورد که نمودارهای قیمتی و ابزارهای مرتبط با آن ها را ارائه خواهد داد. در بازارهای مالی و جهانی نظیر بازارهای سهام، معاملات آتی، تمامی شاخص‌های اصلی، فارکس ، قراردادهای مابه‌ التفاوت ها  (CFD) و ارزهای دیجیتال به کمک تریدینگ ویو می توان به راحتی تحلیل تکنیکال را انجام داد.

فیلم آموزش سایت تحلیلی تریدینگ ویو

تریدینگ ویو همچنین دارای ابزارهای تحلیل تکنیکالی است که از دیگر موارد و دیگر پلتفرم های تحلیل تکنیکال نظیر متاتریدر پیشرفته تر می باشد.

ممکن است شما نیز گاهی برای تحلیل های خود نیاز به یک سایت و یا در واقع محیطی تحت وب مجهز به ابزارهای تحلیلی آنلاین داشته باشید. در این زمینه سایت تریدینگ ویو می تواند کمک زیاد به شما نماید. این سایت دارای ابزارهایی کاملا حرفه ای است و در واقع به صورت تقریبا رایگان یک بستر تحت وب را برای شما فراهم خواهد نمود. در حال حاضر پلتفرم ها و ابزارهای گوناگونی به منظور تحلیل تکنیکال در بازارهای مختلف وجود خواهند داشت که هر یک دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند، از بین این نرم افزارها می توان به مواردی چون نرم افزارهای متا تریدر، متا استاک ، ادونس گت اشاره نمود که هر یک مشکلاتی را به ویژه در ورود دیتا دارا می باشند.

فیلم آموزش سایت تحلیلی تریدینگ ویو
فیلم آموزش سایت تحلیلی تریدینگ ویو

اما در این بین وب سایت تریدینگ ویو پلتفرمی تحلیلی آنلاین می باشد که به شما امکان استفاده یک جا از کلیه ابزارهای موجود در برنامه های ذکر شده را به ساده ترین شکل به شما خواهد داد. در واقع نماد کلیه بازارها و اکسچنج های مطرح دنیا در این پلتفرم آورده شده است و حتی چند وقتی است که بعضی از سایت های ایرانی نیز از این پلتفرم به منظور ارائه نمودار نمادهای بورسی ایران بهره می برند.

مقاله پیشنهادی:  دانلود فیلم های آموزش کندل استیک به زبان اصلی

به کمک این پلتفرم شما تنها از طریق مرورگر قادر به دسترسی آسان به ابزارهای پیشرفته تحلیلی خواهید بود. برای دسترسی به کلیه ابزارها و اندیکاتورهای مورد نیاز برای تحلیل تکنیکال تنها نیاز خواهد بود که شما در مرورگر خود آدرس tradingview.com را وارد کنید.

با وجود آن که ارائه این پلتفرم به صورت تقریبا رایگان انجام خواهد شد و تنها با ورود به سایت امکان استفاده از بیشتر امکانات و نیز تحلیل دیگر تحلیلگران برای کاربران مهیا خواهد بود اما نیاز است که برای آن که کاربر بتواند تحلیل‌های شخصی خود را در این سایت با دیگر کاربران به اشتراک بگذارد و نیز با دیگر تحلیلگران تعامل داشته باشد بایستی برای خود یک اکانت ایجاد کند.  

فیلم آموزش کامل سایت تحلیلی تریدینگ ویو tradingview

اگر چه این پلتفرم دارای کاربری ساده ای می باشد اما در ابتدای ورود ممکن است کاربران کمی گیج شوند. در ویدئوی آموزشی زیر به خوبی سایت تریدینگ معرفی خواهد شد و کار با این سایت به خوبی آموزش داده شده است. اگر شما نیز یکی از فعالان بازار بورس می باشید مطمئنا یک سایت تحلیلی می تواند به منظور تحلیل چارت های مختلف بسیار به کارتان بیاید و در واقع تحلیل های موفق تری را برای دستیابی به سود بیشتر داشته باشید. . امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و بتوانید به کمک قابلیت های بی نظیر این پلتفرم بهتر و دقیق تر تحلیل کنید و از مشکلات دیگر ابزارها آسوده گردید.

ردیفعنوانلینکحجم
1قسمت اولدانلود22Mb
2قسمت دومدانلود13Mb
3قسمت سومدانلود16Mb
4قسمت چهارمدانلود22Mb

مقالات مرتبط

3 نظر در “فیلم آموزش سایت تحلیلی تریدینگ ویو”

  1. سلام با تشکر از شما
    اموزش ضعیفی بود
    همش می گفت فکر می کنم اینجوری باشه
    اموزش بزن برویی است
    خوب توضیح نمی ده
    تند تند از روی ایتم ها رد میشه
    و توی اموزشش می گه فلان کار دردسر داره ولش
    این سبک اموزش نبودش بهتر است
    با تشکر از شما

  2. سلام استاد خسته نباشید
    این مدل آموزش کلاس سایت رو پایین میاره مردم پول نت میدن با یه شوقی میخان آموزش ببینن
    اکثر جاها میگفت از ایوجا باز میکنیم خوب اصلا تو فیلم فلاش غیب شدا ما از کجا بفهمیم اسم گزینه چیه؟

  3. اکانت #پریمیوم ۶۰ دلاری سایت #تریدینگ_ویو
    به هر تعداد که خواستید دوستان
    فقد ۲۰۰ هزار تومان
    مراجعه @alikh718 تلگرام
    شماره تماس 09137188577

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا