فیلم آموزش اندیکاتور سی سی آی CCI با مجید سالاری

آموزش اندیکاتور cci فیلم

آموزش اندیکاتور CCI با مجید سالاری

چارت ایران : به منظور تحلیل بازار و نیز تحلیل قیمت سهام، تحلیل تکنیکال یک روش نموداری بسیار کارآمد به شمار می آید. در تحلیل تکنیکال اصلی ترین وظایف توسط اندیکاتورها انجام می گردد. با نگاهی بر نمودار قیمت سهام در بازار می توان به خوبی دریافت که این نمودار متشکل از دو مولفه قیمت و زمان می باشد؛ از این رو نمودار قیمت سهم، ابزاری برای نمایش مکان هندسی نقاطی می باشد که شامل دو عامل زمان و قیمت می باشند و با استفاده از داده های نمودار و نیز فرمول های ریاضی یا فرمول های آماری این امکان را به معامله گران خواهد داد که بتوانند به نماگرهای جدیدی دست پیدا کنند.

فیلم آموزش اندیکاتور CCI با مجید سالاری

اندیکاتورها به واسطه محاسبات ریاضی روی قیمت سهم و حجم معاملات آن، در رابطه با شتاب قیمتی، روند حرکتی و دیگر معیارهای مهم سهم اطلاعات جامعی را در اختیار افراد قرار خواهند داد. به طور معمول اندیکاتورها به منظور تائید و اعتبارسنجی روند سهم به کار برده می شوند و در انتها باز هم استفاده از اندیکاتورهایی دیگر باعث می شود که افراد به سیگنال خرید و فروش برسند.  

 به طور کلی می توان اندیکاتورها را به در دو گروه پیشرو (leading) و دنباله‌رو (lagging) دسته بندی نمود. اغلب اندیکاتورهای پیشرو با نوسانات قیمت همراه می باشند و اندیکاتورهای دنباله رو با تاخیر و بعد از حرکت قیمت و جابجایی بازار، ارائه دهنده هشدار و پیش بینی لازم هستند.

فیلم آموزش اندیکاتور CCI با مجید سالاری

استفاده از اندیکاتورها در تحلیل تکنیکال چه مزایایی به همراه خواهد داشت؟

  • در تحلیل تکنیکال به کمک اندیکاتور می توان معاملات را ربات وار پیش برد.
  • اندیکاتورها این امکان را به افراد خواهد داد که قادر به روند تشخیص بازار باشند.
  • با استفاده از اندیکاتورها می توان حدالمقدور تعداد اشتباهات خود را به حداقل رساند.
مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش امواج الیوت با وین گورمن + PDF

از اندیکاتورها در چه مواردی استفاده می شود؟

در بازارهای مالی با توجه به تغییرات گذشته قیمت، اندیکاتورها در سه نوع زیر مورد استفاده قرار خواهند گرفت:

  • هشدار

گاهی اوقات و با توجه به شرایط، اندیکاتورها پیش از تغییر روند و یا همزمان با آن، نشان دهنده علائم بازگشت روند می باشند. لذا می توان به عنوان یکی از کاربردهای اصلی اندیکاتورها می توان به هشدارهای مناسب تغییر روند و جهت حرکتی قیمت اشاره نمود.

  • پیش بینی

پیش بینی قیمت مناسب به منظور ورود به سهم را نیز می توان از دیگر موارد استفاده از اندیکاتورها به شمار آورد.

  • تایید

یکی دیگر از موارد استفاده از اندیکاتورها که بسیار مهم می باشد به کارگیری آن ها جهت اخذ تایید از تشخیص درست روند و جهت آن است.

فیلم آموزش اندیکاتور CCI با مجید سالاری

این روش اغلب در مواردی استفاده خواهد شد که فرد تحلیلگر برمبنای داده های تکنیکالی یا بنیادی ، خود پیش بینی جهت و قیمت ورودی مناسب در بازار را انجام داده است و تنها قصد گرفتن تایید داشته باشد.

به طور معمول در بین اندیکاتورهای در نظر گرفته شده برای تحلیل تکنیکال سه اندیکاتور از مابقی پرکاربردتر می باشد و به طور معمول قابل استفاده از سوی بیشتر معامله گران می باشند. در ادامه مجموعه ای آموزشی از آقای مجید سالاری آورده شده است که در آن به خوبی اندیکاتور cci آموزش داده شده . توصیه می شود برای آشنایی با این اندیکاتورها حتما این ویدئو را با دقت تماشا نمایید.

ردیفعنوانلینکحجممدت زمان
1آموزش اندیکاتور cciدانلود24 Mb20 دقیقه

مقالات مرتبط

1 نظر در “فیلم آموزش اندیکاتور سی سی آی CCI با مجید سالاری”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا