آموزش کسب و کار و درآمد از طریق سایت های اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی

آموزش کسب و کار و درآمد از طریق سایت های اینترنتی

کسب درآمد از سایت پیک یویو

(www.picuu.com)

آیا تاکنون به فروشگاه های اینترنتی برخورد کرده اید و یا ایمیل های تبلیغاتی به دست شما رسیده که هدف آن ها معرفی و فروش محصولاتی نظیر تیشرت، لیوان، قاب موبایل، تقویم و یا روبالشی با طرح هایی فوق العاده و یا مناسبتی باشد؟

آموزش کسب و کار و درآمد از طریق سایت های اینترنتی
آموزش کسب و کار و درآمد از طریق سایت های اینترنتی

در حال حاضر با توجه به تعداد بالای جامعه جوان ایران و همچنین فعالیت اکثر این افراد در فضای مجازی، فعالیت در زمینه فروش محصولات گفته شده با طرح های خاص و مشتری پسند تبدیل به روش پول سازی قوی بدون هیچ سرمایه  ای شده است. اما چگونه فردی معمولی که هیچ سر رشته ای در زمینه چاپ و طراحی سایت و …. ندارد، می تواند به فعالیت و کسب درآمد در این زمینه فکر کند؟ برایان تریسی در کتاب ((21 راز موفقیت میلیونرهای خود ساخته)) و همچنین رابرت کیوساکی در کتاب معروف ((تجارت قرن 21)) روی نکته ای کلیدی تاکید می کنند و آن فراهم بودن همه امکانات در زمان حاضر برای هر کاری است که شما قصد انجام دادن آن را دارید. به عبارتی کافی است تا شما برای انجام کاری اراده کنید و سپس در جستجوی راه ها و امکاناتی باشید که آن کار را با همان شرایط شما به ظهور برساند.

سایت ((پیک یویو)) یک شرکت نوپای موفق و سایتی خلاق است که این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده تا با دادن طرح های خود به این سایت بتوانند آن ها را روی مواردی همچون تیشرت، لیوان، قاب موبایل و ….. انداخته و از طریق پست این محصولات را دریافت کنند. همچنین یکی از قابلیت های دیگر این سایت، امکان ایجاد فروشگاه است. تصور کنید شما طرح های مناسبتی و یا خلاقانه زیبایی را توسط این سایت روی قاب موبایل، تیشرت و …. ایجاد و پس از آن این طرح ها را در فروشگاه اختصاصی خودتان که توسط این سایت برای تان ایجاد شده، در معرض فروش می گذارید.

مقاله پیشنهادی:  بورس نیویورک آمریکا: تاریخچه بازار بورس آمریکا 

با استفاده از این سایت شما می توانید به همین راحتی و به رایگان می توانید صاحب فروشگاهی اینترنتی برای فروش محصولات ذهن ساز! خود شوید. برای بازاریابی محصولات خود نیز می توانید از تبلیغات اینترنتی، بازاریابی ایمیلی و شبکه های اجتماعی کمک گرفته و واقعا کسب و کار میلیونی اینترنتی خود را پس از چند ماه شاهد باشید. لازم به ذکر است در صورت داشتن فروشگاه از این سایت، درگیر هیچ یک از مسائل مربوط به فروش پستی و …. نخواهید شد و تمام این کارها توسط تیم پشتیبان این سایت، صورت خواهد گرفت.

کسب درآمد با تدریس در کافه آموزش

(www.cafeamozesh.com)

در کنار کار اصلی و یا تحصیل، تدریس می تواند یک منبع درآمد خوب، پایدار و تامین کنند بخش قابل توجهی از هزینه های زندگی باشد. سایت کافه آموزش که در قالب وب و موبایل فعالیت می کند، این قابلیت را برای کاربران خود به وجود آورده تا هر شخصی بتواند مهارت های خود را در کلاس های درس مجازی تدریس کرده و درآمد آنلاین داشته باشد. برای این منظور کافی است تا در سایت کافه آموزش عضو شده، کلاس درس خود را با هزینه دلخواه ایجاد و آن را اطلاع رسانی کنید.

از مزایای  این سامانه، امکان استفاده شرکت کنندگان در کلاس، از اپلیکیشن موبایل کافه آموزش است که کاربران با پرداخت دورن برنامه ای از حساب کافه بازار خود، می توانند در کلاس ها ثبت نام و شرکت کنند. کافه آموزش در بخشی از معرفی سامانه خود می نویسد:

کافه آموزش یک سامانه آموزشی است که امکان تدریس از طریق وب و موبایل را فراهم می کند. هر عضو کافه آموزش می تواند کلاس های مجازی ایجاد کند. برای عضویت در کلاس هایی که نیاز به پرداخت حق عضویت دارد، کاربر باید از طریق درگاه اینترنتی بانک، مبلغ حق عضویت را پرداخت کند و پس از آن قادر به عضویت در کلاس خواهد بود.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد و کار با فروش فایل در اینترنت
آموزش کسب و کار و درآمد از طریق سایت های اینترنتی

کسب درآمد با فروش کتاب الکترونیکی در کتاب سبز

(http://ketaabesabz.com)

کتاب سبز فروشگاه آنلاین کتاب است که بر خلاف سایر کتابفروشی های آنلاین اقدام به فروش نسخه الکترونیک کتاب می کند. اگر شما علاقه به نویسندگی دارید می توانید از طریق فروش کتاب الکترونیکی در این سایت به کسب درآمد بپردازید. برای این کار باید ابتدا به عنوان ناشر و یا نویسنده در سایت کتاب سبز ثبت نام کنید و پس از ورود به پنل ناشران، پخش راهنمای آماده سازی اثر برای انتشار الکترونیک را به دقت مطالعه و اثر خود را برای انتشار آماده کنید.

حال به بخش افرودن کتاب رفته و اثر خود را همراه با قیمت پیشنهادی برای آن آپلود کنید تا در اسرع وقت تایید و در سایت منتشر شود. پس از آن انتشار کتاب شما در سایت کتاب سبز، مشتریان زیادی از طریق موتورهای جستجو گر وارد کتاب سبز شده و کتاب ها را آسان، سریع و به صورت آنلاین خریداری و از طریق نرم افزار کتابخوان سبز، آن ها را مطالعه می کنند.

کسب درآمد از فروش بیمه نامه با سایت ایشر

(www.esure.ir)

سامانه ایشر یک سایت فعال در حوزه فروش انواع مختلف بیمه نامه است که قابلیت کسب درآمد از طریق معرفی و بازاریابی بیمه نامه را برای کاربران خود ایجاد کرده است. البته این نکته را باید ذکر کرد که این سامانه مجموعه ای با همکاری چند گروه مختلف است که بخشی از خدمات آن آنلاین بوده و بخشی دیگر از آن به صورت فیزیکی اتفاق می افتد.

آموزش کسب و کار و درآمد از طریق سایت های اینترنتی

شیوه کسب درآمد از سایت ایشر به این صورت اسن که شما در این سایت ثبت نام و با استفاده از آموزش های ایشر شروع به بازاریابی و معرفی افراد خواهان بیمه نامه به این سایت کرده و در ازای هر شخص معرفی شده، پورسانت دریافت می کنید. یکی از بهترین مزایای کار کردن با ایشر  افزایش درصد سود متناسب با افزایش فعالیت بازاریاب است، به طوریکه این افزایش تا بالای 50 درصد نیز می تواند ادامه یابد. کارکردن با سامانه ایشر این امکان را برای تمام کارمندان و خویش فرمایان بوجود آورده تا بدون دغدغه از تغییر شغل فعلی و پذیرش خطر، کسب درآمد مطمئن دیگری را که هیچ برای کاربران خود ایجاد کرده است.

مقاله پیشنهادی:  فصل سوم آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش

البته این نکته را باید ذکر کرد که این سامانه مجموعه  ای با همکاری چند گروه مختلف است که بخشی از خدمات آن آنلاین بوده و بخشی دیگر از آن به صورت فیزیکی اتفاق می افتد. شیوه کسب درآمد از سایت ایشر به این صورت است که شما در این سایت ثبت نام و با استفاده از آموزش های ایشر شروع به بازاریابی و معرفی افراد خواهان بیمه نامه به این سایت کرده و در ازای هر شخص معرفی شده، پورسانت دریافت می کنید. یکی از بهترین مزیت های کار کردن با ایشر افزایش درصد سود متناسب با افزایش فعالیت بازاریاب است، به طوریکه این افزایش تا بالای 50 درصد نیز می تواند ادامه یابد. کار کردن با سامانه ایشر این امکان را برای تمام کارمندان و خویش فرمایان به وجود آورده تا بدون دغدغه از تغییر شغل فعلی و پذیرش خطر، کسب درآمد مطمئن دیگری را که هیچ سقفی ندارد آغاز کند و حاشیه درآمدی خوبی برای خود رقم بزنند.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا