فیلم آموزش کامل شمع های ژاپنی و روانشناسی کندل ها از احسان کامیابی

فیلم آموزش کامل شمع های ژاپنی و روانشناسی کندل ها از احسان کامیابی

آموزش کامل شمع های ژاپنی و روانشناسی کندل ها از احسان کامیابی

به منظور مطالعات دقیق بر روی چارت های قیمتی نیاز به شناسایی کامل کندل ها می باشد. کندل ها این امکان را به معامله گران خواهد داد تا به خوبی به پیگیری جزئی ترین حرکات قیمت ها بپردازند. به نوعی می توان گفت کندل ها تنفس قیمت می باشند.

 فیلم آموزش کامل شمع های ژاپنی و روانشناسی کندل ها از احسان کامیابی
آموزش کامل شمع های ژاپنی و روانشناسی کندل ها از احسان کامیابی

علم کندل استیک را می توان قدیمی ترین نوع تحلیل تکنیکال دانست و استفاده از آن به ابتدای قرن 17 میلادی باز می گردد. کندل ها تقریبا 200 سال پیش ابداع شدند. در آن زمان یک تاجر ژاپنی به نام هوما مونشیا برای آن که بتواند عرضه و تقاضای بازار برنج را مورد بررسی قرار دهد دست به طراحی کندل ها زد. این موضوع باعث شده است که این کندل ها به نام شمع های ژاپنی نیز شناخته شوند.

چارت ایران : اما متاسفانه این کندل ها تا سال های زیادی تنها توسط ژاپنی ها مورد استفاده قرار می گرفت و به نوعی فقط مردم ژاپن از آن مطلع بودند. اما سرانجام فردی ژاپنی به نام استیو نیسون به آمریکا راه پیدا نمود و در حال حاضر در بین ابزارهای نمایش نمودار بیشترین استفاده را در غرب دارد.

کندل ها به خوبی رفتار، احساسات و نوع تصمیمات خریداران و فروشندگان را به افراد نشان خواهند داد.

 فیلم آموزش کامل شمع های ژاپنی و روانشناسی کندل ها از احسان کامیابی

شناخت کندل ها به خوبی امکان تشخیص صحیح ورود و خروج موفق یک معامله را برای معامله گران به وجود خواهد آورد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش الگوهای شمعی ژاپنی از داوود استقامت در تحلیل تکنیکال

در کل می توان گفت که کندل ها متشکل از 4 بخش قیمت آغازین، قیمت بسته شدن، پایین ترین قیمت در روز معاملاتی و بالاترین قیمتی در روز معاملاتی می باشند.

در بین الگوهای کندل استیک نیز می توان الگوهای ماروبزو، دوجی، چکش، پوشاننده، نفوذی، ابر تیره، سه سرباز سفید، سه کلاغ سیاه، ستاره صبحگاهی و ستاره عصرگاهی را کاربردی ترین گزینه ها به شمار آورد.

به طور کلی کندل ها به منظور ترسیم نمودارها و نمایش قیمت برای تحلیل تکنیکال کاربرد دارند و نیز ممکن است به شکل انفرادی ترکیب و شیوه نمایش آن ها جهت تحلیل و پیش بینی جهت آینده بازار بسیار مورد استفاده قرار گیرند. استفاده آسان و نیز واضح بودن وضعیت صعودی یا نزولی هر کندل استیک به صورت منفرد باعث شده است که این نمودارها در بین تحلیلگران بسیار محبوب باشند.

احساسات و افکار معامله گران بازار جزو مهم ترین عوامل حرکات قیمتی به شمار می آیند و نمودارهای شمعی ژاپنی به خوبی می توانند از احساسات بازار و تصویری واضح و ساده در اختیار افراد قرار دهند. این نوع از تحلیل تکنیکال به خوبی می تواند حرکات قیمتی سهام را تفسیر نماید. به نوعی با توجه به این که این نمودارها به خوبی می توانند به زبانی کاملا ساده اطلاعات جامعی را ارائه نمایند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

کندل استیک ها صرفا روشی به منظور تشخیص الگوها نیستند و به خوبی می توان با استفاده از آن ها تعامل بین خریداران و فروشندگان را درک کرد.

 آموزش کامل شمع های ژاپنی و روانشناسی کندل ها از احسان کامیابی

البته لازم به ذکر است که برای کسب نتیجه ای درخشان از کندل استیک نیاز است که آن را با دیگر روش های تحلیلی ترکیب نمود و تنها نمی توان به استفاده از این نوع تحلیل اکتفا نمود. همچنین این نکته را باید یادآور گردیم که الگوهای کندلی تنها در برخی از روندها مهم به شمار خواهند رفت لذا نیاز است که قبل از بررسی آن ها اقدام به تعیین روند حرکات قیمتی سهم شود. بعد از آن به راحتی می توان از طریق بررسی الگوهای کندل استیک نزدیک شونده به نقاط حمایتی یا مقاومتی چارت رفتار معامله گران را تحلیل نمود و از این راه موفق به پیش بینی رفتار آن ها در آینده شد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش باینری آپشن یا اختیار معامله

در مجموعه فیلم آموزشی زیر کندل شناسی با زبانی ساده از مهندس احسان کامیابی آموزش داده شده است.

ردیفعنوانلینکحجم
1قسمت اولدانلود131Mb
2قسمت دومدانلود113Mb

دیگر آموزش های احسان کامیابی :

آموزش کامل و جامع فیبوناچی با احسان کامیابی + PDF

فیلم های آموزش کامل امواج الیوت با احسان کامیابی

فیلم آموزش الگوهای هارمونیک با احسان کامیابی + PDF و فایل اکسل

پکیج آموزش جامع و تخصصی پرایس اکشن با احسان کامیابی

مقالات مرتبط

18 نظر در “فیلم آموزش کامل شمع های ژاپنی و روانشناسی کندل ها از احسان کامیابی”

  1. سلام
    خیلی ممنون ار زحماتتون که رایگان دراختیار عموم میزارین.

    منتها این پکیج برای من فقط 2 قسمت بالا میاد.مشکل چیه؟یا برا همه اینجوریه؟
    پکیج کندل شناسی

    ممنون میشم راهماییم کنین

  2. سلام وقتتون بخیر کلا 2 قسمت از اموزش جزوه ی pdf اقای کامیابی منتشر شده
    ادامه ی این اموزشهارو از کجا پیدا کنم ؟
    مال شمام ناقصه ( فقط 2 قسمته )
    لطفا راهنمایی کنید
    09189131500

  3. سلام ضمن تشکر از زحماتتون فیلم آموزشی کندل بنظر باید 3 تا باشه . ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور میشه بقیه رو بیدا کرد.

  4. ممنونم از اینکه فیلمهای اموزشی رارایگان دراختیارماقرارمیدهید فقط آموزش کندل شناسی دوتافیلمه درصورتی که سه تاباید باشه

  5. میگن زکات علم اموزشه. مطمئن باشید با این اموزش هایی که رایگان در اختیار مردم قرار میدید خدا به روزیتون برکت میده. مشکل اصلی مردم دانش کمه . ممنون

  6. فریبرز امینی

    از همه شما تشکر میکنم اسم نمیبر عوامل پشت صحنه وکلا شبکه خصوصا شما که حرف دل مرا میگویید حیدری کاکاوند کریمی پرویزی موسوی برنامه اموزس بیشتر کنید 15سال سهام دارم اموزش امریست مستمر تشکر

  7. واقعا جای تشکر داره خیلی ممنونم لطفا از این کار زیباتون یوقت نامید نشین ، راستی انگار یه فایلش کمه مبحث ناقص نیست؟

  8. خیلی ممنون از مطالب رایگانی که گذاشتید.ببخشید فیلم سوم کندل استیک رو چطوری باید پیدا کنم.

    1. سلام
      من الان دانلود کردم و هنوز ندیدم ولی کارتون به هردلیلی باشه جای تشکر وتقدیر داره. امیدوارم همواره سایه خوشبختی و سلامت برسرت مستدام.
      ضمنا در جواب بعضی بزرگواران، عزیزمن نه زورت کردن ونه پولی ازت گرفتن، واقعا توضیحی برای این رفتار نیست

  9. خوب بود ولی توی این هزار تا فایل چیزی بالغ بر دو میلیون نچ نچ کرد و آب دهن قورت میداد که شدیدا رو مخ بود قسم میخورم بجای خوشحالی دیگران بر عکس کلی اعصاب اکثرا رو بهم ریخت، چون خیلیها بخم گفتم، عزیزم تو که زحمت کشیدی حداقل آروم و شمرده دنبالت که نکردن اخه، در ضمن یه لیوان آب ولرم بزار کنارت که این قدر نچ نچ نکنی برادر من

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا