فیلم آموزش نرم افزار متااستاک با علی بهاری

اموزش متا استاک علی بهاری

آموزش نرم افزار متااستاک با علی بهاری

یکی از کاربردی ترین نرم افزارها جهت تحلیل تکنیکال نرم افزار متااستاک می باشد که در بین تحلیلگران نرم افزاری بسیار محبوب شناخته می شود و در ایران نیز جهت مطالعه بازار سهام استقبال زیادی از آن خواهد شد و در زمینه تحلیل تکنیکال بورس و سهام بسیار مفید می باشد.

فیلم آموزش نرم افزار متااستاک با علی بهاری

این نرم افزار طراحی شده توسط کمپانی تامسون رویترز است. در این برنامه از بیشتر از 300 اندیکاتور و ابزار تحلیل تکنیکال استفاده شده است و در نتیجه به خوبی انتظارات تحلیلگران را برآورده خواهد ساخت.

این نرم افزار همچنین در کنار برخورداری از اندیکاتورها و ابزارهای پیش ساخته متنوع، دارای امکانات وسیع تری نیز می باشد.

غالبا در بازار سهام معامله گران استفاده کننده از تحلیل تکنیکال بورس نیاز به بررسی و مطالعه مداوم صدها سهام خواهند داشت و حتی این تعداد در بازارهای جهانی به مرز هزاران سهم نیز خواهد رسید. از آن جایی که رسیدگی به این کار شدنی نمی باشد و در واقع از عهده یک انسان برنخواهد آمد لذا نیاز است افراد برای بررسی تمامی این سهام از نرم افزاری کاربردی استفاده نمایند و به نوعی برای این کار تنها شناخت ابزار کافی نیست.

از این رو در چنین شرایطی نرم افزاری کاربردی چون نرم افزار متااستاک همچون فرشته نجاتی به کمک تحلیلگران خواهد آمد.

به طور معمول هر تریدری به منظور خرید و فروش، استراتژی خاص خود را خواهد داشت و یا ممکن است معامله گری نیاز به بررسی یک استراتژی خاص داشته باشد. به کمک قابلیت فرمول نویسی و برنامه نویسی نرم افزار متااستاک می توان به راحتی اقدام به مکانیزه و خودکارسازی استراتژی ها نمود.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش فیلترنویسی در متا استاک برای بورس سهام

یکی دیگر از قابلیت های برجسته نرم افزار متااستاک امکان فیلترسازی کلیه سهم های موجود در بازار برای شرایطی خاص از وضعیت اندیکاتورها و اسیلاتورها را در اختیار افراد قرار خواهد داد. در واقع معامله گران قادر خواهند بود که به کمک پیاده سازی و فیلتر نمودن استراتژی های ساده یا پیچیده کلیه سهم های با پتانسیل صعود و متناسب با استراتژی را تحت نظر داشته باشند و بر کلیه فرصت های خرید و فروش اشراف پیدا کنند.

فیلم آموزش نرم افزار متااستاک با علی بهاری
فیلم آموزش نرم افزار متااستاک با علی بهاری

علاوه بر آن به کمک نرم افزار متااستاک می توان اندیکاتورهای شخصی طراحی نمود، اندیکاتورهای موجود را تغییر داد و یا آن ها را با یکدیگر ترکیب کرد.

امکان بررسی هوشمند نمودار سهام از طریق فرمول نویسی نیز از دیگر قابلیت های قابل ذکر این نرم افزار به شمار می آید. برای نمونه شما از طریق برنامه نویسی به راحتی می توانید براساس استراتژی های معاملاتی گوناگون، سیگنال های خرید و فروش روی سهم را به نمایش در آورید و یا در شرایط مختلف رنگ نمودار را تغییر دهید. در واقع می توان گفت که این نرم افزار مرز بین تحلیل تکنیکال سنتی و پیشرفته را جا به جا نموده است.

این نرم افزار از محیط کاربری بسیار ساده ای برخوردار می باشد و در نتیجه کار با آن بسیار آسان خواهد بود و این موضوع باعث شده است که این نرم افزار در مقایسه با پیچیده ترین ابزارهای تحلیلی نیز پیروز گردد و در بازار سرمایه بسیار سروصدا نماید.   یکی دیگر از دلایل استقبال بی نظیر از این نرم افزار امکان اعمال فیلترهای تحلیلی و شخصی سازی آن ها در این برنامه می باشد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش اندیکاتورها و اوسیلاتورها از داود استقامت
ردیفعنوانلینکحجم
1نصب برنامهدانلود9Mb
1-2نصب برنامهدانلود47Mb
2انتقال دیتا به برنامهدانلود89Mb
3معرفی و آموزش ابزار شبکه گندانلود79Mb
4فیبوناچی بادبزن و خطوط سرعتدانلود71Mb
5فیبوناچی arc و نسبت حرکتدانلود58Mb
6استراتژی معاملاتی کندل volumesدانلود89Mb
7معرفی مووینگ اوریج ها و مقدمات کد نویسیدانلود92Mb

مقالات مرتبط

4 نظر در “فیلم آموزش نرم افزار متااستاک با علی بهاری”

  1. سلام
    تشکر و سپاس از محتوای اموزشی شما دوست گرامی
    با عرض پوزش لینک شماره 4 و 5 یکی می باشد .
    سپاس

  2. با سلام خدمت استاد محترم فقط میتونم بگم دمت گرم اجرت با خدا. انشالله همیشه زنده و سرحال و پاینده باشی بخاطر اینهمه احساس مسولیت نسبت به گفتارهات که اینهمه ریز مطالب رو توضیح میدید. من که میگم در بین همه اساتید فقط استاد علی اکبر بهاری.ممنون از زحماتت

  3. سلام.وقتتون بخیر باشه.
    تشکر میکنم بابت آموزش مفیدتون.چطور میتونم آموزش کامل فیلترنویسی متا استوک رو بدست بیارم؟؟

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا