فیلم آموزش کار با سایت مای اف ایکس myfxbook

فیلم آموزش کار با سایت مای اف ایکس myfxbook

آموزش کار با سایت مای اف ایکس

به جرات می توان گفت که سایت مای اف ایکس (myfxbook.com ) یکی از کامل ترین سایت های قابل استفاده از سوی معامله گران بازارهای جهانی (فارکس ) می باشد. این سایت از بخش های متعددی تشکیل شده است که از بین آن ها می توان به اخبار و آمارهای اقتصادی، انواع ماشین حساب های محاسباتی، فروم ها و اتاق های گفتگو، مسابقات آنلاین، همبستگی ارزها و بسیاری از موارد کاربردی و مورد نیاز معامله گران اشاره نمود.

فیلم آموزش کار با سایت مای اف ایکس myfxbook

برای اولین بار طرح توسعه این پلتفرم در سال 2007 به صورت یک ایده شکل گرفت و تقریبا دو سال بعد اولین نسخه از آن آماده و مورد استفاده کاربران قرار گرفته شد. در واقع معامله گران موفق شدند در MT4 و MT5 از این پلتفرم به عنوان ابزاری تحلیلی استفاده نمایند.

اما نقص هایی که نسخه اولیه این پلتفرم با خود به همراه داشت باعث شد که این پلتفرم آن طور که شایسته ی او بود دیده نشود. در این بین در سال 2014 این ابزار سرانجام به کمک توسعه دهندگان به یک طراحی مطلوب و کارکردی ایده آل دست پیدا نمود.

بعد از آن که این پلتفرم موفق به دریافت مجوز از CySEC شد زمینه آشنایی هر چه بیشتر معامله گران با آن فراهم شد. افزوده شدن بخش کپی کردن معاملات نیز سبب شد ارتقاء بیشتری پیدا نماید.

فیلم آموزش کار با سایت مای اف ایکس myfxbook

این پلتفرم در واقع ادغام شده از مواردی چون پلتفرم های معاملاتی، ژورنال های معاملاتی به همراه ابزارهای پیشرفته تحلیلی، تحلیل فارکس و فروم می باشد. این پلتفرم حدالمقدور تمامی مواردی که زمینه ساز راحتی هر چه بیشتر معاملات، تحلیل سیستم های معاملاتی و اکانت ها و همچنین به اشتراک گذاری نظرات معامله گران می باشند را داراست.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش نرم افزار متاتریدر از پویا قنبرپور

در حال حاضر تریدرهای حرفه ای به کمک این پلتفرم ها قادر به بهینه سازی سیستم های معاملاتی خود و نیز پیگیری روند اجرای آن ها خواهند بود. علاوه بر آن این محیط، فضایی بسیار مناسب برای تعامل سرمایه گذاران و مدیران با یکدیگر می باشد. مای اف ایکس به خوبی از عهده ساپورت پلتفرم های معاملاتی چون متاتریدر 4 و 5 و c تریدر می باشد.

امکانات سایت MyFxBook

  • آمارهای اقتصادی و قابلیت های بسیار کاربردی و تنظیم زنگ های هشدار را دارا می باشد.
  • اخبار مهم اقتصادی را در اختیار تریدر قرار خواهد داد.
  • در آن به منظور تعامل معامله گران با یکدیگر اتاق های گفتگو در نظر گرفته شده است.
  • در بازارهای مالی جهانی فارکس مسابقاتی معتبر و با جوایزی مناسب به اشتراک خواهد گذاشت. 
  • جداول همبستگی بین ارزها را به نمایش در می آورد.
  • میزان محبوبیت ارزها را نشان خواهد داد.
  • افراد می توانند حساب معاملاتی خود را به این سایت متصل کنند و ریز معاملات خود را به اشتراک بگذارند.
فیلم آموزش کار با سایت مای اف ایکس myfxbook

علاوه بر آن در این سایت می توان حساب خود را در بازار بورس خارجی آنالیز نمود. که در واقع این آنالیز مواردی چون آنالیز سود روزانه – ماهانه – سالانه و کلی، تعداد معاملات باز و بسته شده، سقف افت سرمایه، تعیین جفت ارزهای معامله شده حساب در بازار فارکس و … را شامل می شود.

همچنین بخوانید : فارکس چیست ؟ مقاله کامل و جامع درباره فارکس

در ادامه مجموعه ای آموزشی از آقای سعید مرادیان آورده شده است که در آن به خوبی به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه با سایت مای اف ایکس کار کنید. امید است که تماشای این ویدئو نقشی در افزایش دانش معامله گری شما عزیزان داشته باشد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش بیت کوین به زبان ساده با علی نورانی
ردیفنام سربرگمحتوادانلودحجم
1Homenews, economic calendar, recent topics, calculatorsدانلود80MB
2PortfolioPortfolioدانلود43MB
3AutotradeAutotrade FAQ , Autotrade Help , Simulatorدانلود50MB
4ChartsTop Chart, New Chartدانلود30MB
5MarketPatterns, Volatility, Heat Map, Correlation, COT, Liquidityدانلود59MB
6SystemsCompare Systems , Most Popular , Strategiesدانلود93MB
7CommunityGeneral, New Traders, Experienced Traders, Trading Systems, Strategies, Programming, Suggestion Box, Outlook, Contests, Patternدانلود24MB
8 ReviewsBrokers , Expert Advisors , Signal Providers , VPS Services , EA Programmers , PAMM Brokers , Rebate Programs , Trading Platformsدانلود13MB
9 ContestsActive Contest, All Contestدانلود25MB
10BrokerBroker Spreads, Broker Quotes, Broker Swaps, Broker Volume, Broker Promotionsدانلود101MB
11COT
بررسی اختصاصی گزارشات cotدانلود72MB

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

4 نظر در “فیلم آموزش کار با سایت مای اف ایکس myfxbook”

  1. سلام و خسته نباشید خدمت زحمتکشان سایت چارت ایران، به خدا قصد جسارت ندارم و هزاران بار تشکر به خاطر زحماتتون ولی خداوکیلی اگه کلیپی تهیه میشه از شخصی که توانایی چهارکلمه حرف زدن و علم کافی داشته باشه استفاده کنید ، خداوکیلی قسمت اول آموزش myfxbook را دیدم خیلی خیلی افتضاح بود ،تسلط ناکافی بر بیان و جمله بندیهای سردرگم و گیج ، و ففط ترجمه آیتم ها را بیان میکردند که جای بسی تاسف داره، خلاصه حیف این صفحه خوشنام هستش که این کلیپ های سطح پایین را قرار میده و دنبال کننده باید به سایتهای دیگر مراحعه کنیم.دمتون گرم خوش و خرم باشین

  2. با سلام و خسته نباشید
    خب زحمات زیادی کشیده شده که این آموزش حاضر شده
    در خصوص دوست گرامی آقا ارسلان که ناراضی از نحوه آموزش بودند باید بگویم که حق دارند ، ولی این مطلب که همه قدرت بیان یا استفاده از کلمات و جمله بندی های روتین را شاید نداشته باشند امریست طبیعی ،اما برای کسی که بخواهد یاد بگیرد در همین حد معرفی گزینه ها کافیست ! باید با تلاش و امتحان اون آموزش ها ، یادگیری را تکمیل کرد و بعد اینکه ایشون تمامی گزینه ها را تک به تک بررسی و آموزش داده فقط باید با صبر و حوصله آموزش را جلو برد .
    باز هم از کسانیکه این سایت را راه اندازی و پشتیبانی میکنند تشکر میکنم و خدا قوت میگم . انشالله دوست عزیزمان آقا ارسلان همین آموزش را بصورت مناسب تری بتوانند در اختیار این سایت قرار بدهند که نشر پیدا کند .
    بهر حال از خصوصیات خوب این آموزش میتوان گفت که جملات تکراری و بیهوده نداشت
    توضیحات کامل داده شد
    مطالب قابل فهم بود .
    خیلی هم سپاس

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا