فیلم آموزش بیت کوین به زبان ساده با علی نورانی

بیت کوین علی نورانی

این روزها از بیت کوین با نام طلای جدید دیجیتال یاد می شود. بیت کوین در واقع پولی با ماهیتی دیجیتالی می باشد که در حقیقت یک خلاقیت اینترنتی به شمار می آید. این نوع پول اگر چه از نظر عملکرد بسیار شبیه به پول متداول می باشد اما امکان دخالت دولت ها در آن وجود نخواهد داشت و این مردم و مصرف کنندگان هستند که از آن پشتیبانی خواهند نمود لذا اختلالی جدی از سوی دولت ها، عرضه و تقاضای این نوع پول را تهدید نخواهد کرد.

اشنایی با بیت کوین ارز دیجیتال

بیت کوین یک کیف پول مطمئن است. با استفاده از بیت کوین می‌توان از امنیت کیف پول خود آسوده خاطر بود. در واقع بیت کوین روشی عالی برای انتقال آسان ارزش به هر جا می باشد و امکان کنترل پول خود را به هر شخص خواهد داد. این ویژگی های حائز اهمیت سبب شده است که برای این نوع پول تدابیری امنیتی لحاظ شود. از سوی دیگر استفاده درست از بیت کوین سطوح امنیتی بالایی را به بار خواهد آورد.

همچنین ببینید: سرمایه گذاری در بورس

بیت کوین دارای بهایی متغیر می باشد. نوپا بودن اقتصاد بیت کوین و نو بودن ماهیت آن زمینه ساز کاهش و افزایش گاه و بی گاه بهای بیت کوین در بازه های زمانی کوتاه می گردد.

امکان برگشت مبالغ پرداخت شده از طریق بیت کوین، وجود نخواهد داشت. کلیه تراکنش های انجام شده با بیت کوین غیرقابل بازگشت می باشند و تنها از سوی شخص دریافت کننده امکان استرداد این مبلغ وجود خواهد داشت. لذا در رابطه با بیت کوین ها بایستی صرفا با افراد و سازمان های قابل اعتماد معامله نمود.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش معاملات آپشن در بورس

البته لازم به ذکر است که قابلیت تشخیص اشتباهات چاپی از سوی بیت کوین، راه ارسال پول به آدرسی اشتباه را بسته است. این احتمال وجود خواهد داشت که در آینده گزینه ها و حفاظت های بیشتری به واسطه ایجاد سرویس های اضافی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

 برخلاف تصور عموم به هیچ عنوان هویت بیت کوین ناشناخته نمی باشد. در بیت کوین تدابیری نیز به منظور حفظ حریم شخصی افراد اندیشیده شده است. کلیه تراکنش های بیت کوینی به شکل کاملا عمومی و دائم بر روی شبکه ذخیره سازی خواهد شد. لذا هر فرد به راحتی قادر به مشاهده تراز و تعاملات مرتبط با هر آدرس بیت کوینی می باشد.

اما با این حال هویت هر کاربر به غیر از مواقع خرید و یا موارد این چنینی در قالب یک آدرس قرار خواهد گرفت و در واقع حالت پنهان دارد. لذا آدرس های بیت کوینی به صورت یک بار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت و قابل ذکر در رابطه با بیت کوین، آزمایشی بودن آن می باشد البته افزایش اسقبال و استفاده از بین کوین سبب کاهش میزان آزمایشی بودن آن شده است اما نمی توان از نو بودن این ارز غافل شد و پیش بینی آینده آن نیز امکان پذیر نخواهد بود.

همچنین ببینید: بورس چیست؟

در ادامه مجموعه آموزش بیت کویین از صفر تا صد به زبان ساده و فارسی از آقای علی نورانی آورده شده است که در آن به خوبی به تمامی سوالات شما در رابطه با بیت کوین ها پاسخ داده شده است.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش کامل پرایس اکشن با سعید خاکستر

در این ویدئوها شما با تاریخچه بیت کوین، بلاکچین ها، ماهیت بیت کوین، آینده بیت کوین ها، چگونگی تحلیل فاندامنتال بیت کوین ، روش های مناسب جهت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی آشنا خواهید شد.

ردیفموضوعلینک دانلودحجم
1بیت کوین به زبان سادهدانلود57MB

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

6 نظر در “فیلم آموزش بیت کوین به زبان ساده با علی نورانی”

  1. اقا حتما بایداز دستگاه ماینگ استفاده کرد من بنده دارم باکامپیوتراستخراج میکنم لینک برنامه تولید بیت کوین با یک سیستم کامپیوتری ساده با استفاده از کارت کرافیک برای کامپیوترواندرویدhttps://cryptotabbrowser.com/16232424 دانلود بدون استفاده از فلیترشکن من روزی با کارت گرافیگ 8 گیگ حدود 5 میلیون در امددارم برای پول دار شدن استفاده کنید yas

  2. دوره آموزشی ارز دیجیتال – دوره ایزی کوین ، به ساده ترین زبان ، به دور از تئوریات و مباحث پیچیده با سرفصل های کامل از تمامی مفاهیم مورد نیاز در دنیای رمزارز ها میباشد . از جمله نقاط مثبت این دوره ساخت ذهنیت درست برای ترید و سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها ، آموزش صبوری ، روانشناسی و شناخت بیشتر از خودتان برای مدیریت ریسک و سرمایه است .

    به مدت محدود این دوره با یک آفر ویژه به صورت پیش فروش عرضه میگردد که بهترین فرصت برای یک سرمایه گذاری درست روی دانش و آینده خودتون هست .

    برای ثبت نام با تخفیف ویژه به مدت محدود از طریق لینک زیر اقدام کنید

  3. سلام خسته نباشیدمن داخل لینک رفتم ومراحل روپشت سرگذاشتم حالابرنامه روکه بازمیکنم یطوردیگست وجای برای واردکردن gmailپیدانکردم
    میشه لطفاباهام تماس بگیرید وبهم کمک کنیدلطفا
    09375053359
    متین قیصری

  4. سلام اگر تمایل داری در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنی و سود ماهیانه داشته باشی و پولت هم هر وقت دوست داشتی بتونی برداشتش کنی و از لحاظ مالی رشد بسیار خوبی داشته باشی در واتساپ بهم پیام بده تا راهنماییت کنم 09174949485

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا