فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با امیر هوشنگ امیدی

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با امیر هوشنگ امیدی

آموزش تحلیل تکنیکال با امیر هوشنگ امیدی

تحلیل تکنیکال را می توان یکی از راه های موثر به منظور تجزیه و تحلیل و آنالیز سهام در بورس به شمار آورد. در این شیوه در واقع به منظور پیش بینی آینده از اتفاقات گذشته الهام گرفته می شود. به نوعی تحلیلگران تکنیکال معتقدند که به منظور پیش بینی آینده قیمت یک سهم، بایستی روند نوسانات قیمت آن را در گذشته مورد بررسی قرار داد.

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با امیر هوشنگ امیدی

از این رو این افراد از نمودارها و رابطه های ریاضی برای بررسی روند قیمت سهم کمک خواهند گرفت تا از این طریق بتوانند قیمت سهم در آینده را نیز پیش بینی نمایند. چنانچه قیمت سهم در آینده به نسبت قیمت فعلی سهم با افزایش پیش بینی شود، افراد اقدام به خرید سهم خواهند کرد.  اما تشخیص کاهش قیمت سهم در آینده باعث خواهد شد که سرمایه گذاران خیلی سریع نسبت به فروش سهم مورد نظر اقدام نمایند.

به نوعی می توان تحلیل تکنیکال را یک هنر به شمار آورد که به کمک آن قیمت ها با بهره گیری از شیوه ها و تکنیک هایی چون ابزارها، نمودارها، اندیکاتورها و … قابل پیش بینی خواهند بود. البته می توان گفت که تحلیل تکنیکال این امکان را به افراد خواهد داد تا رفته رفته به جای پیش بینی، به تحلیل حقایق بپردازند.

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با نیما ازادی

خیلی از افراد بر این باورند که سرمایه گذاری تنها مختص افراد ثروتمند و پولدار می باشد این در حالی است که هر فردی قادر به انجام این فعالیت خواهد بود و ربطی به میزان سرمایه ندارد. در واقع افرادی به سراغ سرمایه گذاری خواهند رفت که بخواهند پولی که برای زندگی روزمره به آن نیاز ندارند را در قالب های مختلف به کار بگیرند و از این طریق سرمایه خود را افزایش دهند.

مقاله پیشنهادی:  فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال با تونی هانسن

سرمایه گذاری از نگاه وارن بافت فرآیندی است که در آن پولی به منظور افزایش سرمایه مورد برنامه ریزی قرار خواهد گرفت.

به منظور موفقیت در بازارهای مالی بورس و تجربه یک سرمایه گذاری نتیجه بخش نیاز است که آگاهی شما در این زمینه در سطح قابل قبولی باشد تا بتوانید راه را به خوبی تشخیص دهید. یکی از راه های موثر در این زمینه انتخاب روش تحلیلی مناسب می باشد. لذا افراد به عنوان گام اول بایستی نسبت به شناخت بازارهای مالی اقدام نمایند تا از عهده تحلیل آن ها برآیند.

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با امیر هوشنگ امیدی
فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با امیر هوشنگ امیدی

بازارهای مالی به همان اندازه که جذاب به نظر می رسند به همان میزان نیز ممکن است خطرناک باشند از این رو افراد پیش از ورود به بازار سرمایه ابتدا بایستی به خوبی یاد بگیرند که چگونه به کمک تحلیل تکنیکال در این بازار داد و ستد نمایند. به منظور دستیابی به نقطه ای ایده آل در بازار داشتن یک استراتژی معاملاتی شرط خواهد بود.

نداشتن سواد مالی و ریسک از دست دادن سرمایه ممکن است ضرر بسیار زیادی را به افراد وارد کند لذا نیاز است که افرادی که وارد بازارهای مالی می شوند از دیدی باز برخوردار باشند و به خوبی بتوانند از عهده تحلیل بازار برآیند.   در مجموعه زیر تحلیل تکنیکال به صورت مقدماتی آموزش داده شده است که اطلاعات قابل توجهی در رابطه با تحلیل تکنیکال در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. این مجموعه شامل 8 ویدئوی آموزشی می باشد و در طی آن ها شما به خوبی با ابزارها، اندیکاتورها و نمودارهای تحلیل تکنیکال آشنا خواهید شد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش روش معاملاتی گن (GANN) از همایون فرزانه
ردیفموضوعاتلینکحجمزمان
1تحلیل تکنیکال چیست؟ / معایب و مزایای تحلیل تکنیکال/ انواع نمودارها / انواع قیمت/ نمودارهای حسابی و لگاریتمی/ انواع رونددانلود130‌MB75min
2پیوت ها/ مدیریت سرمایه / حد ضرر / ریسک به ریوارد / تریگر / اهداف قیمتیدانلود200MB109min
3انواع امواج/ الگوهای قیمتیدانلود115MB71min
4مروری بر متاتریدر / اندیکاتورها و اسیلاتورها (بخش اول)دانلود124MB77min
5اندیکاتورها و اسیلاتورها (بخش دوم)دانلود149MB75min
6واگرایی هادانلود95MB63min
7آشنایی با فیبوناچیدانلود110MB65min
8فیبوناچی اصلاحی / فیبوناچی اکستنشن / فیبوناچی اکسپنشن / مقدمه الگوهای هارمونیکدانلود128MB82min

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا