فیلم آموزش تحلیل بنیادی بورس تهران با یوسف دهقانی

تحلیل بنیادی با یوسف دهقانی

آموزش تحلیل بنیادی بورس تهران با یوسف دهقانی

براساس تورمی که روز به روز در حال افزایش است می توان گفت که بورس روشی مناسب به منظور افزایش دارایی به شمار می آید. اما در این بین موضوع تشخیص سهام خوب به منظور سرمایه گذاری مطمئن کار چندان ساده ای نمی باشد. هر فردی پیش از ورود به بورس و اقدام به سرمایه گذاری نیاز است که در رابطه با شیوه های سرمایه گذاری، بازارها و ابزارهای مختلف اطلاعات جامعی به دست آورد و صرفا با تکیه بر گفته های اخبار نمی توان یک سرمایه گذاری هوشمند را در بازار بورس تجربه کرد.

آموزش تحلیل بنیادی بورس تهران با یوسف دهقانی
آموزش تحلیل بنیادی بورس تهران با یوسف دهقانی

با بررسی این اطلاعات می توان وضعیت بازار و سهام را به شکلی مطلوب پیش بینی کرد و در نتیجه تصمیمات گرفته شده نیز از درصد صحت بالاتری برخوردار خواهند بود.

در این زمینه تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال به افراد کمک خواهند نمود تا وضعیت بازار را بهتر ارزیابی کنند.

تحلیل بنیادی در واقع شیوه ای است که به کمک آن می توان با توجه به عوامل گوناگون اقتصادی و مالی ارزش ذاتی اوراق بهادار را پیش بینی کرد. تحلیل بنیادی در واقع به تمامی مواردی که ارزش سهام را تحت تاثیر قرار خواهند داد توجه خواهد داشت.

به طور کلی تحلیل بنیادی با این هدف صورت می گیرد که سرمایه گذار در نهایت براساس قیمت فعلی سهم به این نکته پی ببرد که قیمت گذاری سهم بیشتر یا کمتر از ارزش خود آن می باشد.

کلیه تحلیلگران سهام تمام تلاش خود را خواهند نمود تا به کمک کلیه عوامل قیمت واقعی سهم را به دست آورند. تحلیل بنیادی در کنار ارزیابی قیمت سهام، در بررسی هر نوع اوراق بهادار دیگری مانند اوراق بدهی یا مشتقه نیز کاربردی می باشد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش متا استاک با وحید درزی

ویدئوهایی که در ادامه آورده شده است از آقای یوسف دهقانی و در رابطه با تحلیل بنیادی بورس تهران می باشد. آقای دهقانی معتقد است که در بازار سهام به قدری فعالیت داشته و با افراد مختلفی رو به رو بوده است که به خوبی توانسته به این نکته پی ببرد که به طور معمول افراد در درک صحیح علت خرید، چرایی نگهداری و چرایی فروش عاجز می باشند.

یوسف دهقانی همچنین در این باره می گوید که خیلی از سرمایه گذاران تازه کار هیچ گونه شناختی از تحلیل بنیادی ندارند و صرفا با تکیه بر صحبت های افراد دیگر و یا آگاهی بسیار کم خود در رابطه با تحلیل تکنیکال به سهمی ورود می نمایند و خیلی زود در برابر منفی یا مثبت شدن سهم، رفتاری احساسی از خود نشان خواهند داد.

آموزش تحلیل بنیادی بورس تهران با یوسف دهقانی

در مجموعه زیر شما به خوبی درخواهید یافت که یک سهم تحت چه شرایطی به لحاظ ذاتی ارزش خرید پیدا خواهد نمود. به کمک تحلیل تکنیکال شما در رابطه با علت و چرایی تغییرات قیمت سهم و نیز تصمیم گیری منطقی در مورد خرید، فروش و یا نگهداری سهم آگاهی بسیار بیشتری خواهید داشت.

طی این مجموعه شما با مباحث مهم و کاربردی تحلیل بنیادی آشنا خواهید شد و در بخش انتهایی آن نیز جلسه ای به نام خرید سهام به کمک تحلیل بنیادی آورده شده است که در واقع شما با مطالبی که آموخته اید قادر خواهید بود به خوبی سهام دارای ارزش خرید را از بین سهام موجود تشخیص دهید. امیدواریم با این آموزش شما نیز در زمینه سرمایه گذاری به موفقیت بیشتری دست پیدا نمایید.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش پرایس اکشن توسط جیک به زبان فارسی
ردیفعنوانلینکحجم
1آشنایی با مفهوم و روش تحلیل بنیادیدانلود15MB
2آشنایی با صنایع بورس تهراندانلود180MB
3آشنایی با عوامل اقتصاد کلان موثر بر بورس تهراندانلود48MB
1-4آشنایی با صورت های مالی (بخش اول)دانلود100MB
2-4آشنایی با صورت های مالی (بخش دوم)دانلود167MB
3-4آشنایی با صورت های مالی (بخش سوم)دانلود150MB
1-5درک نسبت های مالی (بخش اول)دانلود47MB
2-5درک نسبت های مالی (بخش دوم)دانلود62MB
3-5درک نسبت های مالی (بخش سوم)دانلود45MB
4-5درک نسبت های مالی (بخش چهارم)دانلود50MB
6طریقه بدست آوردن اطلاعات از منابع معتبردانلود134MB
1-7درک و طریقه استفاده از مفهوم p/bدانلود71MB
2-7درک و طریقه استفاده از مفهوم p/sدانلود74MB
3-7درک و طریقه استفاده از مفهوم p/eدانلود122MB
8افزایش سرمایه و روش های آندانلود51MB
9فایل اکسل صورت های مالیدانلود

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

1 نظر در “فیلم آموزش تحلیل بنیادی بورس تهران با یوسف دهقانی”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا