فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با علی نورانی

تحلیل تکنیکال

آموزش و بررسی تحلیل تکنیکال از نظر کاربردی با علی نورانی

دو مفهوم تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی از مهم ترین مواردی است که هر فرد برای آن که بتواند در بازارهای معاملاتی سهامی خرید و فروش نماید بایستی اطلاعاتی را در رابطه با آن ها در اختیار داشته باشد. در واقع هر چه اطلاعات فرد در رابطه با این موارد بیشتر باشد نسبت به وضعیت بازار نیز شناخت بهتری خواهد داشت و می تواند تسلط بیشتری بر روی بازار داشته باشد. البته دیدگاه هر یک از این دو تحلیل در بررسی و آنالیز وضعیت بازارها متفاوت از دیگری می باشد و به نوعی هر یک از زاویه ی خود به بازار نگاه می کنند.

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با علی نورانی
فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با علی نورانی

حدود 300 سال است که روش تحلیل تکنیکال یا تحلیل فنی مورد استفاده افراد قرار می گیرد و می توان گفت برای اولین بار این روش تحلیلی توسط چارلز داو مورد استفاده قرار گرفت.

تحلیل تکنیکال در واقع روشی موثر به منظور پیش بینی قیمت اوراق، کالا و دیگر عوامل قیمت پذیر بر پایه الگوی تغییرات قیمت، حجم و بدون در نظر گرفتن عوامل بنیادین بازار می باشد.

در این روش تحلیلی پیش بینی و بررسی آینده با استفاده از حرکات قیمت در گذشته انجام می شود. به نوعی می توان گفت تحلیل تکنیکال نمودار قیمت، حجم معاملات، شکل‌گیری الگوها و دیگر شاخص‌های تکنیکال را مورد بررسی قرار خواهد داد تا با شناخت رفتارهای بازار بتواند آینده را پیش بینی کند.

مقاله پیشنهادی:  ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع

به طور کلی تحلیل تکنیکال به دو صورت ذهنی و عینی انجام می گیرد. در ادامه بیشتر با هر یک از این دو نوع آشنا خواهیم شد:

تحلیل تکنیکال ذهنی

در این روش نوع از تحلیل تکنیکال فرد بعد از مشاهدات انجام شده از الگوی مورد نظر یک برداشت شخصی خواهد داشت. در واقع در یک نمودار ممکن است که یک الگو توسط یک تحلیل گر مشاهده شود که تحلیل گری دیگر قادر به شناسایی آن نباشد. به نوعی می توان گفت که برداشت ها در بین افراد متفاوت می باشد.

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با علی نورانی

تحلیل تکنیکال عینی

در این روش تحلیلی نیز محاسبات پایه و اساس کار خواهند بود و به همین دلیل وقتی صحبت از قرارگیری قیمت بالای پارامتر معینی است ابهامات این حرف تقریبا زیر صفر می باشد و به همین دلیل تمامی تحلیلگران یک برداشت را خواهند داشت.

در حال حاضر خیلی از معامله گران حرفه ای و آماتور، مدام در پی یادگیری شیوه های جدید و دشوار در روش تحلیل تکنیکال می باشند تا از این طریق شانس خود برای موفقیت در معاملات روزانه را افزایش دهند. این در حالی است که متاسفانه کمتر کسی به تکنیک های کلاسیک و مفاهیم ساده تر توجه می کند و در واقع این تکنیک ها هنوز از نظر معنا و مفهوم برای خیلی از افراد گنگ و ناشناخته می باشند.

این روزها اهمیت مفاهیمی اساسی چون مقاومت، حمایت ، خطوط روند، کانالها و الگوهای قیمت نادیده گرفته می شود و روش ها و اسم های جدیدتر که اثر بسیار کمتری خواهند داشت جای آن ها را گرفته است. مجموعه ای که در زیر ادامه آورده شده است به خوبی تایم فریم ها، سطوح کلاسیک عرضه و تقاضا، روند و خط روند و دیگر روش های پایه ای در تحلیل تکنیکال را برای شما باز خواهد نمود. مطمئنا شما نیز پس از مشاهده این فیلم های آموزشی از آقای علی نورانی دیدگاه متفاوتی به این ابزارها پیدا خواهید نمود.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش پرایس اکشن با بابک کاظمی + PDF
ردیفعنواندانلودحجم
1دیدگاه معاملاتی و شناخت تایم فریم ها لینک 7MB
2شکست معتبر سطوح تکنیکالی لینک 21MB
3برگشت معتبر از سطوح تکنیکالی لینک 13MB
4شناخت پیووت های ماژور و مینور لینک 20MB
5شناخت ارزش در معامله لینک 13MB
6مقاومت و حمایت از نگاه عرضه و تقاضا لینک 11MB
7مقاومت و حمایت و ورود به موقعیت معاملاتی لینک 15MB
8تغییر قطب سطوح لینک 16MB
9پولبک قیمت و نظام عرضه و تقاضا لینک 17MB
10انتخاب بهترین حد ضرر لینک 26MB
11اعتبار سطوح و تایم فریم ها لینک 15MB
12انتخاب بهترین حد سود لینک 14MB
13شناخت روند ها و رابطه با تغییر ارزش لینک 10MB
14خصوصیات خط روند صحیح 1 لینک 12MB
15خصوصیات خط روند صحیح 2 لینک 5MB
16خط روند و بهترین زمان ورود به معامله لینک 11MB

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

3 نظر در “فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با علی نورانی”

  1. سلام وقت شما بخیر
    دانلود فایل ها ممکن نیست.
    لطفا اصلاح کنید بتونیم استفاده کنیم از سایت خوبتون.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا