فیلم آموزش جامع امواج الیوت ویو از رابرت ماینر با دکتر بهزداد بهزادی

آموزش جامع امواج الیوت ویو از رابرت ماینر با دکتر بهزداد بهزادی

در این مطلب مجموعه فیلم های آموزش امواج الیوت ویو با روش رابرت ماینر را گرد آوری کردیم ، این مجموعه یکی از مجموعه های پر طرف دار و بسیار پر کاربرد در بین معامله گران در بازارهای بورس جهانی و بورس ایران می باشد.

آموزش جامع امواج الیوت ویو از رابرت ماینر با دکتر بهزداد بهزادی
آموزش جامع امواج الیوت ویو از رابرت ماینر با دکتر بهزداد بهزادی

این مجموعه از ۱۱۱ قسمت اموزش ویدیویی الیوت ویو از رابرت ماینر با ترجمه و سخن رسای استاد بهزادی میباشد . این مجموعه جزء معدود مجموعه های کامل آموزش الیوت می باشد که در اینترنت موجود می باشد . امیدواریم این مجموعه بتواند چراغ کوچکی در راه پر پیچ و خم تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی برای شما عزیزان مخصوصا افراد تازه وارد به این عرصه باشد .

آموزش جامع امواج الیوت ویو از رابرت ماینر با دکتر بهزداد بهزادی
آموزش جامع امواج الیوت ویو از رابرت ماینر با دکتر بهزداد بهزادی

این مالتی مدیای آموزشی در سال 86 برای فروش منتشر شد . این دوره بعد ها به درخواست جناب دکتر بهزادی از اول مهرماه سال 1392 به صورت کاملا رایگان درآمده و قابل نشر و استفاده در سایر فضاهای مجازی می باشد. این آموزش در مجموع داری 111 ویدئو درس کوتاه می باشد.

دکتر بهزادی :

س از سالها تجربه تحلیلی در بازارهای گوناگون مالی، سرانجام دوره آموزشی مالتی مدیای تحلیل بازارهای مالی آماده ارایه گردید. هدف اولیه از ارایه این دوره آموزشی، از بین بردن خلا ناشی از ضعف تحلیلگران به خصوص در زمینه بکارگیری امواج الیوت در بازارهای مالی است.دوره آموزشی تحلیل الیوت به سبک ماینر قابل استفاده جهت تحلیل انواع بازارهای مالی مانند بورس و سهام، کالا، ارز و فلزات گرانبهاست. این دوره  آموزشی یکی از کامل ترین مراجع الیوت به سبک و روش رابرت ماینر به زبان فارسی بوده و مورد استقبال بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.
  1. فایل اول شامل ( 111 ) ویدیو با حجم 555 مگابایت  دانلود
  2. فایل دوم اضافات با حجم 79 مگابایت   دانلود
مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی

رمز کلیه فایلها farachart.com می باشد

مقالات مرتبط

7 نظر در “فیلم آموزش جامع امواج الیوت ویو از رابرت ماینر با دکتر بهزداد بهزادی”

  1. بهمن سرمستی

    سلام دکتر واقعا از اموزشهای ارزنده شما تشکر می کنم بنده جهت استفاده از اسلیتور ماینر برنامه داینامیک تریدر را نصب کردم ولی نتونستم نمادهای شرکت سهام بورس ایران و همچنین فارکس را فعال کنم لطفا راهنمایی بفرمایید. باتشکر از زحماتتان

  2. سلام.استاد شما I صد در صد داری.چرا اینقدر یک چیز کوچک تکرار میکنید.توی ویدیوی 50 هنوز داری همون مطالب ویدیوی 5 تکرار میکنی.ببخشید.
    اگه توی ویدیوی 20 شما لازم نیست مطالب ویدئوی 40 بگید.خب نگید چرا انقدر تاکید کنید که فلان موضوع در ویدئوی های بعد گفته میشه.تمام این 100 میدوئو میتونستی توی 10 ویدئو کوتاه قرار بدید.تا بجای وقت گذاشتن روی تماشای 100 قسمت .ده قیسمت 10 بار تماشا کنیم.

    من که از ویدیوی 30 دیگه بذور نگاه میکنم.پس تکرار کردین.

  3. سلام
    طولانی ترین سریالی بود که تماشا کردم.
    بنظرم توی ۱۰ قسمت باید تموم میشد نه ۱۱۱ قسمت!!!!!

  4. با احترام و تشکر از استاد باید بگم که دوره خیلی ابتدایی بود و اصلا مطالب جدیدی توش گفته نشد علاوه بر اون مثال های لایو و مناسب هم زده نشد. اگه دنبال یه مطلب جدید و ارتقا دانشتون هستید این دوره رو نبینید و وقتتونو حرومش نکنید ولی اگه دنبال ماست مالی کردن سطح علمیتونید این دوره راست کار خودتونه. یاحق

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا