کسب درآمد از طریق دورکاری سایت های ایرانی

کسب درآمد از طریق دورکاری سایت های ایرانی

مشابه سایت های دورکاری خارجی، سایت های ایرانی خوبی نیز وجود دارند که می توانند برای کسب درآمد از طریق دورکاری بسیار عالی باشند. در ادامه تعدادی از این سایت ها معرفی شده است:

(www.ponisha.ir) پونیشا

پونیشا را به جرات می توان بزرگترین سایت فریلنسینگ یا دورکاری وب فارسی به حساب آورد، مجموعه ای که تعداد پیمانکاران و کارفرمایان آن تا به امروز از مرز چها هزار تن گذشته است. این سایت خوب تخصصی با روشی هدفمند و مدیریت قوی، بخش اعظم بازار این نوع کسب و کار اینترنت فارسی را به خود اختصاص داده است.

روش کار پونیشا به این صورت است که شما، هم می توانید به دنبال مجری برای اجرای پروژه های خود باشید و هم می توانید به نسبت تخصص و توانایی خود، پروژه بگیرید و انجام دهید. گروه های شغلی و کاری زیادی در پونیشا از ترجمه انواع زبان های گرفته تا سطوح مختلف برنامه نویسی، گرافیک و غیره وجود دارد.

کسب درآمد از طریق دورکاری سایت های ایرانی

(www.telejob.ir) تله جاب

تله جاب نیز یکی دیگر از سایت های خوب کسب درآمد دور کاری ایرانی است که در مورد خود می گوید:

((تله جاب مقرون به صرفه ترین و آسان ترین راه جهت برون سپاری (واگذاری به غیر) و انجام پروژه هایی از قبیل برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی سایت ها، اپلیکیشن نویسی، بهینه سازی سایت ها، ترجمه و …. است)).

(www.karsepar.ir) کارسپار

کار سپار محیطی برای سپردن کارها یه متخصصان و در عین حال کارآمدترین بانک اطلاعاتی کاریابی برای متخصصان جویای کار به ویژه دورکار است. حضور شرکت ها و سازمان ها نیز در این سامانه آن را به موثرترین ابزار بازاریابی هدفدار و فروش محصولات و خدمات نیز تبدیل کرده است.

مقاله پیشنهادی:  بورس فرانکفورت در بازارهای مالی چیست؟ مشخصات بورس فرانکفورت

کسب درآمد از طریق سامانه نظرسنجی آنلاین

نمونه ای دیگر از سایت های کسب درآمد اینترنتی که با توجه به نیاز بازار ایچاد شده و فعالیت های خوبی را توانسته اند در سال های اخیر سازماندهی کنند، سایت های نظرسنجی آنلاین است. نمونه ای از این سایت ها، سایت های پارس بین، نت رای و دیده ما هستند.

این سایت ها در واقع سامانه های نظر سنجی و تحقیقات بازار آنلاین مبتنی بر شبکه اجتماعی هستند که با توجه به نیاز شرکت ها و موسسات کشور به دریافت نظر مشتریان و مردم، جهت بهبود کیفیت محصولات، خدمات و یا تولید و ارائه محصولات جدید، طراحی و تولید شده اند.

کسب درآمد از طریق دورکاری سایت های ایرانی

دستورالعمل اجرایی

1. وارد سایت شده و مشخصات خود را تکمیل کنید. همچنین می توانید با دانلود اپلیکیشن اندرویدی بعضی از این سایت ها، کسب درآمد از این شیوه را سر کلاس، مترو، اتوبوس و غیره نیز انجام دهید.

2. با شرکت در نظر سنجی ها شروع به کسب امتیاز کرده و با توجه به نوع نظر سنجی ها، امتیاز خود را بالا برده و همچنین در قرعه کشی های مربوطه نیز شرکت کنید. 3. با رسیدن به حداقل امتیازهای تعریف شده، می توانید تقاضای پرداخت وجه کرده و بدون هیچ گونه سرمایه ای کسب درآمد کنید.

مقالات مرتبط

2 نظر در “کسب درآمد از طریق دورکاری سایت های ایرانی”

  1. با سپاس از شما که به معرفی پلتفرم های فریلنسینگ پرداختید، ما برای افرادی که مهارت انجام پروژه ندارند و یا اینکه انجام پروژه به سبک فریلنسری مورد علاقه آنها نیست سیستم افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا همکاری در فروش را راه اندازی کرده‌ایم که از طریق لینک زیر می توانید شروع به کسب درآمد کنید.

    parsfl.ir/pars-affiliate

    در این سیستم علاوه بر پورسانت مبلغ 16 میلیون تومان جهت کمک هزینه تولید محتوا به همکاران فروش پرداخت می کنیم

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا