دانلود فیلم سینمایی شکست بزرگ دوبله فارسی Too Big to Fail

دانلود فیلم سینمایی شکست بزرگ دوبله فارسی Too Big to Fail

فیلم سینمایی شکست بزرگ ( Too Big to Fail ) + دوبله فارسی

اهمیت پول و سرمایه مالی این روزها به قدری بالا رفته است که حتی می توان این گونه گفت که دارایی مالی نیز یکی از ارزش ها به شمار می آید. از این رو طبیعی است که یکی از اهداف بزرگ هر فردی رسیدن به پول و دارایی مالی باشد. اگر چه رویای رسیدن به ثروت چیز تازه ای نمی باشد اما می توان این گونه گفت که رسیدن به ثروتی کلان در کوتاه ترین زمان از اهدافی است که در دنیای مدرن امروز در بین افراد بسیار دیده می شود.

به دور از این که این موضوع آیا واقعا شدنی است یا خیر، با نگاهی کوتاه به آمار می توان دریافت که به طور معمول اکثر افراد شکست خورده در بازارهای مالی و به طور کلی در اقتصاد همان هایی هستند که رویای یک شبه پول دار شدن را در سر داشته اند.

فیلم سینمایی شکست بزرگ + دوبله فارسی

بعضی از فیلم های سینمایی بهترین گزینه برای درک هر چه بهتر شرایط حاکم بر جامعه می باشند. حتی می توان گفت که برخی از فیلم ها به قدری تاثیرگذار خواهند بود که ممکن است سرنوشت یک فرد را متحول کنند. بسیاری از فیلم های سینمایی ساخته شده در زمینه اقتصاد را نیز می توان جزو این دسته از فیلم ها قرار داد. فیلم ها برخلاف مستندها دارای جذابیت های سینمایی بسیاری می باشند و در عین آن که شما را سرگرم خواهند ساخت درس های بزرگی نیز به شما می آموزند. از بین فیلم های آموزنده اقتصادی می توان به فیلم شکست بزرگ اشاره نمود.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش تحلیل بنیادی سهام ، ترازنامه از علیرضا زارع

این فیلم در واقع معاملات داخلی بعضی از سرشناسان وال استریت و مین استریت در شرایط بحران مالی را به تصویر می کشد.

دانلود فیلم سینمایی شکست بزرگ دوبله فارسی Too Big to Fail

این روزها می توان گفت که پایه و اساس تمامی سیستم اقتصادی ایالات متحده بدهی می باشد و می توان گفت که فعالیت های اقتصادی اندکی در این بین بدون بدهی هستند. افراد برای هر کاری نظیر خرید مسکن، خرید وسایل نقلیه، حتی برای خرید در تعطیلات نیازمند تسهیلاتی چون وام مسکن، وام خودرو و کارت های اعتباری می باشند.

در این بین این بانک ها هستند که به وجود آورنده این همه بدهی می باشند. عبارت Too Big to Fail در رابطه با شرکت هایی به کار می رود که بزرگی و وسعت آن ها در اقتصاد باعث می شود که در صورت ورشکسته شدن، اقتصاد ملی و بین المللی ضربه سنگینی را متحمل گردد.

دانلود فیلم سینمایی شکست بزرگ دوبله فارسی Too Big to Fail
دانلود فیلم سینمایی شکست بزرگ دوبله فارسی Too Big to Fail

اسم این فیلمنیز در واقع اشاره به این واقعیت تامل برانگیز دارد و مقصود آن ابربانک هایی است که سیستم را با ورشکستگی خود با هزینه ای سنگین رو به رو می کنند. اگر چه ما وقتی صحبت از یک قمارباز به میان می آید که با سرمایه ای ۱۰/۰۰۰ دلاری دست به یک شرط بندی ۲۰۰/۰۰۰ دلاری می زند فرد قمارباز را یک احمق به تمام معنا می دانیم اما واقعیت آن است که در زمان بحران بانک های بزرگ آمریکا همگی این کار را انجام دادند. فیلم شکست بزرگ به خوبی توانسته این بحران را به تصویر بکشاند.

برای درک بهتر هر چه بهتر این فاجعه باید بگوییم بانک Chase JPMorgan با دارایی تنها ۲/۵ تریلیون دست به ریسکی بالغ بر ۶۷ تریلیون دلار زده است. خیلی از افراد از این موضوع بی اطلاع هستند که یک سیستم مالی تا چه اندازه آسیب پذیر می باشد. هر لحظه خطر فروپاشی این بانک ها وجود خواهد داشت و سقوط آن ها سقوط اقتصاد آمریکا را نیز در پی خواهد داشت. 

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش فیلترنویسی در متا استاک برای بورس سهام
نام فیلم :Too Big to Fail یا شکست خیلی بزرگ
کارگردان :Curtis Hanson
محصول آمریکا
تاریخ اکران:2011
بازیگران :James Woods, John Heard, William Hurt, Erin Dilly
زمان فیلم :99 دقیقه
● دانلود فیلم با حجم 722 مگابایتلینک دانلود

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا