سیستم معاملاتی آقای کارل بورگت Carl Burgette

آموزش ایچیموکو کامل

دوره ویدئویی آموزش مقدماتی و تخصصی ایچیموکو با Carl Burgette

یکی دیگر از ابزارهای تحلیل تکنیکال اندیکاتور ایچیموکو می باشد. که با ترکیب چندین اندیکاتور در نمودار واحد شروع به کار می کند در نمودار های شمعی ایچیموکو به عنوان یک ابزار معامله مورد استفاده قرار می گیرد  که موجب ایجاد یک دید خوب در اختیار معامله گر در مورد مقاومت های قیمتی و نواحی حمایتی قرار می دهد. ایچیموکو به عنوان یک ابزار جهت پیش بینی نیز بین معامله گر ها استفاده می شود و اکثر آن ها از این ابزار برای تعیین حرکت بازار و جهت روند آینده بازار مورد استفاده قرار می دهند.

ایچیموکو  که توسط یه روزنامه نگار ژاپنی در سال 1969 بعد از سی و نه سال مطالعه و پیشرفت به عنوان یک استراتژی معاملاتی ارائه شدو این ابزار به عنوان یک استراتژی نموداری جهت تشخیص وضعیت و روند بازار مورد استفاده قرار می گیرد. و از دیگر موارد استفاده از این تحلیل در تشخیص سطوح مقاومتی و تعیین حرکت بازار و خطوط پیشرو و حمایتی را برای معامله گرها بسیار آسان نموده است. در ابتدا ممکن است این نمودار بسیار پیچیده و بیش از اندازه شلوغ به نظر بیاید ولی همانند سایر روش ها و متد های تحلیل تکنیکال وابسته به دخالت ذهن انسان نمی باشد. و دارای استراتژی نسبتا راحتی جهت استفاده می باشد.

از این مدل از تحلیل تکنیکال در صورت ترکیب آن با بقیه ی روش ها می توان در برای تایید روند و کاهش خطاهایی که حین معامله صورت می پذیرد استفاده نمود. ممکن است برای معامله گر مقدار اطلاعاتی که در این نمودار به نمایش گذاشته می شود در ابتدا برای فرد مبتدی بسیار گیج کننده و از حجم بالایی برخوردار باشد برای همین علت قبل از شروع به کار با ایچیموکو پیشنهاد داده می شود با اندیکاتورهای خیلی ساده تر و پایه تری ابتدا فعالیت نموده سپس بعد از کسب تجربه ی کافی با این روش تحلیل نمایند.

مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

همانطور که مستحضر هستید اندیکاتور ایچیموکو دارای نکات ریز و درشتی میباشد که هر معامله گری باید به آن تسلط پیدا کند ، این اندیکاتور آنقدر محبوب و دارای بازدهی بالایی است که بعنوان یک سیستم معاملاتی و استراتژی به تنهایی از آن نام برده میشود و بزرگترین معامله گران حال حاضر بورس همواره از اهمیت این ابزار در مقالات و مصاحبه های خود نام برده و استفاده میکنند.

مجموعه فیلم های آموزش ایچیموکو با کریس

دوره آموزشی که برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم توسط آقای کارل بورگت Carl Burgette تدریس شده و تمامی دوره بصورت ویدئویی با زیرنویس فارسی میباشد.

در ویدئوی زیر بخشی از این آموزش را مشاهده خواهید کرد:

 

قطعا بعد از گذراندن دوره ایچیموکو Ichimoku دید متفاوتی نسبت به این اندیکاتور فوق العاده پیدا خواهید کرد .

مدرس این دوره آقای Carl Burgette یکی ار برجسته ترین معامله گران بازارهای مالی میباشد که در فضای مجازی دنبال کنندگان فراوانی دارد . ایچیموکو در نگاه اول برای معامله گران بی تجربه پیچیده به نظر می رسد ، اما هنگامی که خود را وقف یادگیری سیستم کنید ، بازدهی شما بسیار ارتقا پیدا خواهد کرد.

چند سالی میشود که سیستم معاملاتی آقای کارل بورگت طبق همین اندیکاتور بنا شده و جدا از مباحث آموزشی از تجریبات خودش نیز در ویدئو ها گنجانده است ، پیشنهاد میکنیم این دوره عالی را از دست ندید چرا که شامل مباحث و روش های سیگنال گیری عالی میباشد که میتوانید از طریق اندیکاتور ایچیموکو بدست آوردید.

 

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

 

مقالات مرتبط

14 نظر در “سیستم معاملاتی آقای کارل بورگت Carl Burgette”

  1. سلام و عرض ادب
    آموزش ها بسیار دقیق از مقدمه تا پیشرفته ایچیموکو را توضیح داده بود و برای بنده مفید واقع شد
    تشکر از مدیریت سایت

  2. سلام و روز خوش دوست عزیز
    اگر امکان دارد توضیحی در رابطه با نقطه ورود و مقدار پیشروی قابل قبول رو بدهید ممنون از راهنماییتون

  3. درود برمدیر محترم سایت
    آیا آموزش های جنابCarl Burgette متفاوت از اموزش های اقای کریس هست و اینکه ایا تکنیک ها و سیگنال هایی در روش آموزشی ایشون ارایه می شود ؟

  4. با سلام و تشکر از سایت و مجموعه بسیار مفیدتون
    میبخشید، امکانش هست زیرنویس هاتون رو بصورت جداگانه برای دانلود قرار بدید؟
    متشکرم

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا