دانلود فیلم بیت کوین چیست – مستند همه چیز درباره بیت کوین

دانلود مستند بیت کوین چیست فیلم

مستند بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره آن

این روزها بیت کوین در واقع به عنوان طلای جدید دیجیتالی شناخته می شود. بیت کوین تقریبا کارکردی شبیه به پول دارد و به نوعی یک پول دیجیتال و یک نوآوری اینترنتی است. البته پشتوانه این پول مردم و استفاده کنندگان آن می باشند و دولت ها قادر به دخالت در آن نیستند. منظور از این که بیت کوین یک نوآوری است این می باشد که خیلی زود توانسته از مرحله ایده به واقعیت برسد و همان طور که احتمالا می دانید این روزها نقش پررنگی در اقتصاد و مراکز سیاست پژوهی دارد. و همچنین لازم به ذکر است که طی چند سال گذشته شاهد افزایش ارزش بیت کوین از چند صدم دلار به هزاران دلار در بازارهای جهانی فارکس می باشیم.

دانلود فیلم بیت کوین چیست - مستند همه چیز درباره بیت کوین
دانلود فیلم بیت کوین چیست – مستند همه چیز درباره بیت کوین

البته برای در اختیار داشتن بیت کوین نیاز به خرید یک بیت کوین کامل نمی باشد و شما امکان خرید یک میلی بیت کوین یا در واقع یک هزارم بیت کوین را نیز خواهید داشت.

در ادامه نمودار قیمتی بیت کوین به دلار آورده شده است. قیمت هر بیت کوین در سال 2017 به مرز 5000 دلار رسید.

نمودار قیمتی بیت کوین در سال 2017 (شهریور 96)

دانلود فیلم بیت کوین چیست - مستند همه چیز درباره بیت کوین

بیت کوین این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است تا پول غیرقابل بازگشت را بدون هیچ واسطه ای انتقال دهند و این در واقع به معنای تضمینی عالی برای آزادی های مالی می باشد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش پرایس اکشن توسط جیک به زبان فارسی

بیت کوین فراهم کننده امکان پرداخت های بسیار کم هزینه می باشد. شبکه بیت کوین فاقد سیستم کنترل کننده متمرکز می باشد و اداره مدیریت آن برعهده هیچ سازمان، موسسه و یا نهاد دولتی نمی باشد. تقریبا به ده دقیقه زمان نیاز می باشد تا انتقال هر بیت کوین تایید گردد. در صورت انتقال پول از یک نقطه به نقطه دیگر اطلاع رسانی این موضوع در کل شبکه انجام شده و همه نقاط از این امر مطلع می گردند.

دانلود فیلم بیت کوین چیست - مستند همه چیز درباره بیت کوین

شما با یک ایمیل و یک رمز ده رقمی قادر به باز کردن یک حساب بیت کوینی خواهید بود. در ادامه بیشتر با مزایای حساب بیت کوینی آشنا خواهیم شد:

  • عدم امکان مصادره اموال شما از سوی شخص یا دولت
  • عدم نیاز به پرداخت هر گونه مالیات
  • کم بودن میزان کارمزد انتقال بیت کوین
  • سرعت نسبتا بالای انتقال بیت کوین
  • عدم امکان ردیابی نقل و انتقالات مالی شما از سوی افراد
  • عدم وجود هر گونه خطر جهت استرداد وجه

بیت کوین ها نیز تقریبا شبیه به دیگر ارزها می باشند و همچون آن ها از سوی تجار، خرده فروش ها و مردم عادی، به عنوان راهی برای دریافت و پرداخت پذیرفته شده اند. در حال حاضر در برخی از کشورها حتی با بیت کویین افراد قادر به خرید پیتزا و یا دیگر خریدهای روزمره خود می باشند. جمع آوری کمک های مردمی از کل دنیا نیز توسط بسیاری از گروه ها و نهادها به وسیله بیت کوین انجام می شود.  

دانلود فیلم بیت کوین چیست - مستند همه چیز درباره بیت کوین

طراحی بیت کوین به گونه ای صورت گرفته است که حداکثر از آن در کل دنیا 21 میلیون وجود داشته باشد. لذا بعد از استخراج 21 میلیون بیت‌کوین با مشخصات اصلی، افزایش بیت کوین ها اتفاق نخواهد افتاد و تورم نیز به وجود نمی آید. به نوعی انجام کاهش یا افزایش ارزش بیت کوین در درون خود شبکه صورت می گیرد و امکان دستکاری آن از سوی عوامل خارجی و دولت ها امکان پذیر نمی باشد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش چنگال اندروز با کامران جعفرقلی
نام مستندهمه چیز درباره بیت کوین
شرکت سازندهbacklight
دوبله فارسی و زیر نویسشبکه تلویزیونی مدرن اکونومی
مدت مستند48 دقیقه
دانلود مستنددانلود

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا