فیلم آموزش جامع و کامل تحلیل تکنیکال با ایگل بیوگوینسن

ایگل بیوگوینسن

آموزش جامع تحلیل تکنیکال با ایگل بیوگوینسن به زبان اصلی

در بازارهای مالی به کمک داده های گذشته نظیر قیمت و تغییرات آن، حجم معاملات و… رفتار احتمالی نمودار پیش بینی خواهد شد که به این روش تحلیل تکنیکال گفته می شود.

تحلیل تکنیکال روشی کاربردی در تمامی بازارهای عرضه و تقاضا به شمار می آید و در واقع برای تحلیل بازارهایی نظیر ارزهای خارجی، بورس اوراق بهادار و بازار طلا، فلزات گران بها و مسکن از این روش استفاده می شود. در تحلیل تکنیکال برخلاف روش بنیادی به ارزش ذاتی اوراق بهادار توجهی نمی شود و پیش بینی رفتار قیمت در آینده، از طریق تحلیل و بررسی نمودارها انجام خواهد شد. در ادامه بیشتر با مزایای این روش آشنا خواهیم شد:

 تحلیل تکنیکال و مزایای آن

  1. این روش برای تمامی نمودارها قابل استفاده می باشد

استراتژی تحلیل تکنیکال را می توان در تمامی بازارها و بر روی کلیه نمودارها از جمله ﻗﯿﻤﺖ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻓﻠﺰات ﭘﺎﯾﻪ، ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺷﯿﻤﯿﺎﯾﯽ و ﻏﺬاﯾﯽ و ﺷﺎﺧص هﺎی ﺳﻬﺎم  پیاده سازی نمود. این در حالی است که به کمک تحلیل بنیادی به دلیل بالا بودن میزان اطلاعات تنها امکان استفاده از نتیجه بررسی اطلاعات و صورت های مالی در بازار مربوطه وجود خواهد داشت.

  • تمام تمرکز تحلیل تکنیکال بر روی قیمت است
فیلم آموزش جامع تحلیل تکنیکال با ایگل بیوگوینسن
فیلم آموزش جامع تحلیل تکنیکال با ایگل بیوگوینسن

کاملا منطقی و به جا خواهد بود اگر بخواهیم برای پیش بینی قیمت آینده بر روی تغییرات قیمت متمرکز گردیم. برخلاف تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال مدام از تغییرات قیمت جا خواهد ماند. وقتی بر روی قیمت تمرکز گردد تحلیل گر خود به صورت ناخودآگاه متوجه آینده خواهد شد. بازار در واقع شاخص رهبر می باشد و به واسطه آن می توان بین 6 تا 9 ماه آینده را پیش بینی نمود. برای پیش رفتن گام به گام با بازار، نیاز به زیر نظر گرفتن دقیق تغییرات قیمت می باشد. به طور معمول پیش از تغییرات مهم، راهنمایی ها و نشانه هایی خود را نشان خواهند داد. اغلب تحلیلگران از دوره های خرید در کف خواهند فهمید که به زودی سهم ترقی خواهد داشت و نیز دوره های فروش در سقف نیز از نظر آن ها به این معناست که رکود در راه می باشد.

  • تحلیل تکنیکال در تشخیص درجه حمایت یا مقاومت بسیار موفق عمل خواهد نمود
مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش امواج الیوت با حسین وادی خیر

تحلیل تکنیکال از طریق آنالیز ساده و ابتدایی نمودارهای قیمت این امکان را فراهم خواهد نمود تا درجه حمایت یا مقاومت را بهتر تشخیص داد. به طور معمول تعیین این پارامترها از سوی دوره های تراکم محدوده داد و ستد انجام می شود. این موضوع نشان دهنده تعادل ﻗﻮای ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ ﻋﺮﺿﻪ و ﺗﻘﺎﺿﺎ و به بن بست رسیدن داد و ستد می باشد. خروج قیمت از این محدوده بیانگر آغاز رشد عرضه یا تقاضا می باشد. در صورت بالا رفتن قیمت از حد بالایی محدوده قیمت می توان برنده بودن تقاضا و نیز در صورت خروج از محدوده پایینی افزایش عرضه را حدس زد.

  • زمان خرید را راحت تر تشخیص خواهد داد

به کمک تحلیل تکنیکال راحت تر می توان زمان خرید را تشخیص داد. بی شک نمی توان از اهمیت زمان مناسب خرید غافل شد. بعضی از تحلیل گران جهت تشخیص سهام مناسب برای خرید از روش فاندامنتال و برای شناسایی زمان خرید از تحلیل تکنیکال بهره می گیرند.

فیلم آموزش جامع تحلیل تکنیکال با ایگل بیوگوینسن

یادگیری جامع تحلیل تکنیکال با ایگل بیوگوینسن در ادامه لینک های مربوط به مجموعه آموزشی تحلیل تکنیکال با ایگل بیوگوینسن آورده شده است. این مجموعه در واقع دربرگیرنده ویدئوها و پی دی اف های آموزشی است و در آن ها به خوبی تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته آموزش داده شده است.

ردیفعناویندانلودحجم
1Introduction – Developing Yourself لینک 82MB
2First step to Technical Analysis – Introduction to Structure لینک 218MB
3DT – DB and Harmonics لینک 128MB
4Indicators, how to use them لینک 163MB
5Fibonacci Ratio Trading – The math of the universe لینک 101MB
6Our Toolbox – Adding to Our Toolbox لینک 267MB
7Building Your Trade Plan لینک 270MB
8Improve your Technical Analysis لینک 355MB
9BackTesting and The DYS Develop your System or Strategy لینک 259MB
10You are on your way لینک 307MB
11What you need to master لینک 124MB
12What do you want لینک 54MB

رمز فایل ها farachart.com

مقاله پیشنهادی:  دانلود مستند فراز و نشیب بیت کوین دوبله فارسی

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا