فیلم آموزش پرایس اکشن با بابک کاظمی + PDF

فیلم آموزش پرایس اکشن با بابک کاظمی

آموزش پرایس اکشن و منطق های کومویی با بابک کاظمی

همان طور که می دانید به منظور تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی روش ها و اندیکاتورهای مختلفی وجود دارد.

یکی از اندیکاتورهای کاربردی جهت تحلیل تکنیکال اندیکاتور ابر ایچیموکو می باشد که در واقع بیانگر میزان حمایت و مقاومت و نیز مومنتوم و مسیر روند است. ارائه این اطلاعات از سوی ابر ایچیموکو از طریق گرفتن چند میانگین و نیز رسم آن ها بر روی نمودار انجام می گردد. در نهایت به کمک این ارقام می توان یک ابر را محاسبه کرد و با استفاده از آن قیمت را در آینده پیش بینی نمود و نیز تخمین زد که از چه سطوح حمایت یا مقاومتی برخوردار می باشد.

فیلم آموزش پرایس اکشن با بابک کاظمی
پرایس اکشن با بابک کاظمی

اندیکاتور ایچیموکو به نسبت نمودار شمعی استاندارد قادر به ارائه نقاط داده بیشتری خواهد بود. اگر چه احتمال داشته در وهله اول به نظر برسد که ابرهای ایچیموکو به سختی قابل تفسیر می باشند اما بعد از آن که شما با نحوه خوانش نمودارها آشنا گردید به خوبی درخواهید یافت که سیگنال های معاملاتی در اندیکاتور معاملاتی به راحتی قابل درک می باشند.

یکی دیگر از شیوه های کاربردی در تحلیل تکنیکال نیز پرایس اکشن می باشد. این شیوه معامله گری در واقع به کمک حرکات واقعی قیمت قادر به تحلیل بازار خواهد بود. این روش همگام با حرکت قیمت فعلی بازار پیش می رود؛ لذا به هیچ عنوان از تحلیل حرکات قیمت جا نخواهد ماند. برخلاف برخی از اندیکاتورها که تنها قادر به پیش بینی حرکات بعدی بازار هستند روش پرایس اکشن این امکان را برای معامله گر فراهم خواهد نمود که حرکاتی از بازار که در آینده بسیار نزدیک قابل وقوع می باشند را حدس بزند.

مقاله پیشنهادی:  آموزش و نحوه تست استراتژی و سیستم معاملاتی در بورس + فیلم با سید رسول حسینی

اگر چه در بیشتر اوقات نظم حاکم بر بازارهای مالی کاملا تصادفی جلوه خواهد نمود اما پرایس اکشن قادر می باشد به واسطه تحلیل این نظم، روند حرکتی قیمت را در آینده پیش بینی کند.

همان طور که گفتیم ابر ایچیموکو و نیز پرایس اکشن هر یک به نحوی در زمینه تحلیل تکنیکال موفق عمل خواهند نمود. و هر دو روش به خوبی توانسته اند از عهده پیش بینی قیمت در آینده برآیند.

این موضوع باعث شد بسیار از تحلیلگران به این فکر بیفتند که برای کسب نتیجه بهتر از تحلیل های خود این دو شیوه را با هم ادغام نمایند. یکی از سیستم هایی که به منظور تحلیل معاملات از پرایس اکشن و منطق های ایچیموکو استفاده می نماید سیستم لاین چارت بنچمارک است.

فیلم آموزش پرایس اکشن با بابک کاظمی

آموزش سیستم لاین چارت بنچمارک این مجموعه ویدئوها و جزوه های آموزشی سیستم لاین چارت بنچمارک تهیه شده توسط آقای کاظمی می باشد که لینک آن ها به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در این سیستم در واقع به همراه ابر ایچیموکو و مولتی تایم تریدینگ توجه ویژه ای به اصول پرایس اکشن نیز خواهد شد.

به نوعی به کمک این ویدئوها شما موفق به یادگیری پرایس اکشن در نواحی شاخص و معیار چرخش بازار بنام بنچمارک خواهید بود و می توان گفت این سیستم ترکیبی از پرایس اکشن و ابر ایچیموکو می باشد. این سیستم را به منظور معامله گری نمودارهای خطی به صورت کاملا حرفه ای مورد استفاده قرار خواهد داد. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که برای درک هر چه بهتر مطالب این ویدئوهای آموزشی آگاهی نسبی از تحلیل تکنیکال کلاسیک و اصول اساسی سیستم ایچیموکو شرط می باشد.

مقاله پیشنهادی:  حجم مبنا در بورس چیست + فیلم آموزش حجم مبنا
ردیفعنوانلینکحجم
1Base Bench دانلود 41MB
2BM3 دانلود 71MB
3Benchmark-2 دانلود 56MB
4Important دانلود 64MB
5Target دانلود 37MB
6Line chart دانلود 93MB
7Snip دانلود 90MB
8Snip & Macd دانلود 108MB
9Kumo Calibration دانلود 78MB
10Trading Puzzle دانلود 105MB
11Skill-1 دانلود 102MB
12B-P-M دانلود 90MB
13Skill-2 دانلود 113MB
14Tips of ku & mac دانلود 27MB
پیوست (PDF)Line & BM & Book
 دانلود 57MB

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

17 نظر در “فیلم آموزش پرایس اکشن با بابک کاظمی + PDF”

  1. با سلام :

    از دست اندرکاران محترم در تهیه مطالب بسیار ارزنده و کاربردی در زمینه اموزش ترید در بازار فارکس که توسط برادر بسیار بزرگوار و واستاد گرامی جناب اقای کاظمی ارایه شده است صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم .مطالب ارایه شده بسیار روان و کاربردی و علمی میباشد و از یگانه خالق مهربان هستی استدعا مینمایم این استاد گرامی را در هردو جهان سربلند و سرافراز فرماید و ایشان حقیقتا زکات علم خود را به نحو احسن بجا اورده است و این ذخیره ارزشمندی برایشان در عالم بقا خواهدبود وامید است با انرژی مضاعف به نشر دانستنیهای خود به جامعه هدف تداوم بخشد.

  2. با سلام. ببخشید این مجموعه برای فارکس بیشتر کاربرد داره؟ یا میشه برای بورس ایران هم مفید باشه؟

  3. ممنون از استاد کاظمی عزیز که چنین گنجینه ای رو با دست و دلبازی تمام در اختیارمون گذاشتن
    سیستمی که ایشون آموزش دادن حداقل چندین هزار دلار ارزش داره.
    امیدوارم بتونم یک طوری زحمات ایشون رو جبران کنم
    سیستمی به شدت قابل اطمینان با sl بسیار کم

  4. داود از ارومیه

    سلام.هرچند که من نتونستم با استاد کاظمی ارتباط برقرار کنم یعنی با ایشون همصحبت بشم اما واقعا دمشون گرم به امید بینایی هر چه بیشتر برای چشمای خسته و مریض استاد گرامی

  5. سلام اینو برای اونایی مینویسم که الان اومدن کامنتا رو بخونن تا تصمیم بگیرن دانلود کنن یا نه
    طی 4 سالی که تو بازار های مالی فعالیت میکنم و بدون استثنا هر روز مطاله میکنم به جرعت میتونم بگم پربار ترین دوره ای بوده که تا حالا خوندم
    از نون شب واجب تره دبدن این کلیپا
    از استاد کاظمی گرامی و ادمین محترم هم نهایت تشکر و قدر دانی رو دارم .

  6. علیرضا محمدی بایزیدی

    درود و سلام بر استاد کاظمی عزیز و گرامی . من خیلی دوره مزالعه کردم . ولی این دوره از همشون پربارتر و با ارزشتره . خدا خیرتون بده استاد عزیز و گرامی

  7. علیرضا محمدی بایزیدی

    استاد عزیز و گرامی سلام درود و سپاس از اینهمه لطف و محبت شما در انتشار فایلهای آموزشی پرایس اکشن با منطق کموئی . میشه لطفا شماره شما رو داشته باشم تا باهتون کلاس خصوصی پیشرفته داشته باشم . 09153106685
    بسیار سپاسگزارم

  8. سلام. وقت بخیر.
    ضمن تشکر از استاد کاظمی بابت زحماتی که برای تدوین این دوره پربار کشیدن و عرض خسته نباشید خدمتشون و خدمت ادمین های محترم، یه سوال دارم که امروز برخورد کردم بهش.
    در سه چهار فیلم آخر که استاد درمورد فروش قسمت تخصصی صحبتی میکنن. ولی توی سایت به صورت رایگان قرار داده شده. آیا با هماهنگی و رضایت استاد هست یا نه؟
    چون فرمودن اگه میخواید با دوستاتون ببینید، ببینید ولی کپی نکنید که مورد رضایت من نیست.
    ممنون میشم جواب بدین تا خیالم راحت باشه.

  9. سلام و درود بر استاد ارجمند جناب آقای کاظمی عزیز/ بابت ارائه این مجموعه فوق العاده از صمیم قلب از شما تشکر می کنم و امیدوارم خیر دنیا و آخرت نصیب شما و خانواده محترم بشه / انشاالله

  10. سلام خذمت استاد بزرگوار
    من هرچیزی رو با سختی قبول میکنم اما دوره شما فوق العاده بود بسیار ممنون
    همیشه در هر دو جهان سربلند باشید و خدا بجه های شما را حفظ کند و رفته گان را رحمت کند
    بسیار ممنون

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا