فیلم آموزش چنگال اندروز با کامران جعفرقلی

ویدئوی آموزش چنگال اندروز با کامران جعفرقلی

آموزش چنگال اندروز با کامران جعفرقلی

یکی از ابزارهای کاربردی در تحلیل تکنیکال چنگال اندروز می باشد که البته علت این نامگذاری شباهت این ابزار به چنگال است. معرفی این ابزار به مردم دنیا از سوی فردی به نام آلن اندروز صورت گرفت و این موضوع سبب شد به احترام او این ابزار را چنگال اندروز بنامند.

آلن اندروز اعتقادی به خطوط حمایت و مقاومت کلاسیک نداشت و می گفت دیگر در بازار امروزی جایگاهی ندارند. او به این نکته پی برده بوده که به منظور پیش بینی نوسانات قیمت ابزار قوی تری مورد نیاز است این موضوع سبب شده به تحقیق در این زمینه بپردازد و نتیجه این تحقیقات نیز اختراع ابزار چنگال اندروز بود.

یادگیری چنگال اندروز با کامران جعفرقلی
آموزش چنگال اندروز با کامران جعفرقلی

شکل گیری چنگال اندروز طبق خط روند ها و سقف ها و کف های مهم نمودار قیمت-زمان صورت گرفته و متنوع می باشد.

چنگال اندروز در انواع خطوط میانی سنتی، خطوط میانی شیف، خطوط میانی داخلی و خطوط میانی شکاف موجود بوده و در این بین چنگال اندروز میانی سنتی از سایرین کاربردی تر بوده و در بین تحلیلگران محبوب تر می باشد.

چنگال اندروز در واقع ابزاری بوده که به کمک آن می توان روندها را شناسایی نمود. به اعتقاد الن اندوز این روزها کاربرد خطوط روند  گذرنده از نقاط و پیوت های بیشتر بسیار بالا می باشد. طراحی ابزار چنگال اندروز در واقع برگرفته از قوانین عمل عکس العمل نیوتن و نیز رگرسیون خطی صورت گرفته و الن نیز معتقد بوده که براساس قانون نیوتن هر عملی عکس العملی به همان میزان و در خلاف جهت به همراه خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با اشکان منتخب

به منظور رسم چنگال اندروز به سه نقطه چرخشی در فازهای مخالف هم نظیر سقف کف سقف یا کف سقف کف نیاز می باشد. در واقع رسم کانال حرکت آینده قیمت با استفاده از چنگال اندروز با شانس بیشتری برای موفقیت رو به رو خواهد بود.

یادگیری چنگال اندروز با کامران جعفرقلی

نحوه استفاده از چنگال اندروز

  • یکی از موارد استفاده از چنگال اندروز زمانی بوده که حتی ترسیم درست چنگال نیز باعث حرکت قیمت ها در بازار به طرف خط میانی چنگال نخواهد شد. حرکت قیمت ها در روند نزولی اطراف بال بالایی و در روند صعودی اطراف بال پایینی می باشد. در برخی موارد می توان در چنگال های صعودی با شکستن خط بال پایینی به معامله فروش ورود نمود.
  • از دیگر موارد مناسب برای ورود به معامله زمان ایجاد گپی در نزدیکی خط میانی با وجود حرکت قیمت به سوی خط میانی می باشد. از نشانه های پایداری روند در جهت فعلی قرارگیری گپ یا تثبیت قیمت در چنگال صعودی بر روی خط میانی و گپ یا تثبیت در چنگال نزولی زیر خط میانی می باشد. در این موارد ورود به معامله شانس زیادی برای موفقیت به همراه خواهد داشت.
  • مورد سوم نیز برای زمان تبدیل خط میانی برای قیمت به یک خط حمایت یا مقاومت می باشد و در واقع مانع از آن شده که قیمت در روند نزولی به زیر خط میانی و در روند صعودی به بالای خط میانی پیشروی کند.

به طور معمول این ابزار در زمینه ورود به معامله به همراه شاخص های نمای تکنیکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اما با این حال در این شرایط به منظور ورود به معامله بهتر بوده تا زمان شکسته شدن بال بالایی یا بالا پایینی منتظر ماند.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش امواج الیوت توسط جودی ساموئل

در ادامه مجموعه فیلم آموزش چنگال اندروز از آقای کامران جعفرقلی به صورت جامع و کامل آورده شده است.

ردیفعنوانلینکحجم
1بخش اولدانلود21MB
2بخش دومدانلود42MB
3بخش سومدانلود34MB
4بخش چهارمدانلود43MB
5بخش پنجمدانلود26MB
6بخش ششمدانلود38MB
7بخش هفتمدانلود19MB
8بخش هشتمدانلود26MB
9بخش نهمدانلود21MB
پیوستچند نمونه ترید لایو / راهنمای Median Line / توضیح خط p0/p4 و ستاپ تریددانلود363MB

مقاله مرتبط : فیلم آموزش چنگال اندروز با وحید درزی

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

1 نظر در “فیلم آموزش چنگال اندروز با کامران جعفرقلی”

  1. عالی و بسیار مفید بود . با بیان خوب و شیوا و بدون اینکه مثل اغلب مدرسین تکنیکال که با چهار بار باز و بسته کردن متاتریدر یه ته لهجه انگلیسی ( اونم نه لهجه انگلیسی معمولی … لهجه شمال انگلیس و نزدیکای اسکاتلند و اون طرفها ) بگیرند خیلی مفید و خوب مطالب رو بیان کردند . ازشون ممنونم

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا