فصل سوم آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش

فصل سوم آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

فصل سوم آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

امروزه قدرت اینترنت برای کسب درآمد بر هیچکس پوشیده نیست و اگر چه شاید همه مردم راه های کسب درآمد از آن را ندانند اما همه قبول دارند که از طریق اینترنت کارهای زیادی می توان انجام داد. در حال حاضر طبق آمارهای موجود جهانی، از هر ده نفری که میلیونر می شوند هشت نفر آن ها در فضای وب و اینترنت به این موفقیت دست پیدا کرده اند.

فصل سوم آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

چیزی بسازید که 100 نفر واقعا دوستش داشته باشند؛ نه چیزی که یک میلیون نفر کمی دوستش داشته باشند.

– برایان چسکی (موسس مشترک سایت آیربنب)

در این فصل تلاش شده تا انواع روش های معمول کسب درآمد از اینترنت توضیح داده شده و همچنین تمام اطلاعاتی که برای شروع نیاز است، ارائه شود.

کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش

یکی از ساده ترین روش ها برای کسب درآمد از اینترنت ، فروش محصولات دیگران و گرفتن پورسانت برای هر فروش است، سیستم های همکاری در فروش شاید یکی از پر طرفدارترین انواع کسب و کارهای حال حاضر در جهان هستند که می توان آن ها را در خانه و تنها با داشتن یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت، انجام داد. در این شکل از کسب درآمد، شما می توانید با عضویت رایگان در یکی از سایت ها و یا فروشگاه های اینترنتی که اجازه ی همکاری در فروش را به شما می دهند، از میان محصولات موجود در فروشگاه، آن هایی را که علاقه مند به بازاریابی هستید، انتخاب کرده و در فروشگاه خودتان که سایت به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد، به فروش برسانید. به این ترتیب با هر فروشی که به انجام برسانید، هم مدیر سیستم و هم شما سود خواهید کرد.

فصل سوم آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

از مزایای سیستم های همکاری در فروش می توان به موارد زیر اشاره کرد

مقاله پیشنهادی:  درآمد ترید ارز دیجیتال (صفر تا صد درآمد ترید+ بایدها، نباید)

1. بزرگترین مزیتی که برای این سیستم ها می توان قایل شد، این است که تنها کار شما، معرفی و تبلیغ محصولاتی است که از سبد فروشگاه انتخاب می شود و سایر مراحل کار از جمله تهیه محصولات، بسته بندی، ارسال محصولات و مسائل مالی، بر عهده فروشگاه یا شرکت مورد نظر است.

2. در سیستم های همکاری در فروش، میزان پورسانت عمدتا بسیار بالا است که این موضوع به نوبه خود باعث سود بالای فروش می شود. مطمئنا سود بیشتر، انگیزه فروشندگان را برای فعالیت بیشتر و کسب درآمد بالاتر افزایش می دهد.

3. در شیوه کسب درآمد اینترنتی از طریق (که افی لیت مارکینگ هم گفته می شود)، تمام کارها به صورت آنلاین انجام می شود. از ثبت نام در سیستم تا کلیه مراحل تبلیغات و فروش محصولات به صورت آنلاین و از طریق اینترنت صورت می گیرد و تنها کاری که نماینده فروش در کل این پروسه باید انجام دهد، تبلیغ محصولات است.

چه نوع سیستم همکاری در فروش را انتخاب کنید؟

با  توجه به تعداد زیاد سیستم های همکاری فروش در سطح اینترنت ذکر نکاتی در مورد انتخاب سیستم مناسب لازم به نظر می آید:

1. به میزان پورسانت محصولات توجه داشته باشید و این که هزینه تبلیغ و معرفی این محصول برای شما تا چه اندازه خواهد بود.

2. آیا مدیر سیستم در راستای معرفی و فروش محصولات، آموزش هایی در نظر گرفته است؟ توجه داشته باشید برای کسب درآمد اینترنتی از طریق سیستم های همکاری در فروش، نیاز به آموزش دارید و باید بدانید کلیت درآمد اینترنتی چیست و چگونه می توان کسب  و کار اینترنتی بوجود آورد.

3. به شرایطی که محصول در آن به فروش می رسد توجه کنید. برای مثال هزینه ارسال، نحوه ارسال، مدت زمان ارسال، نحوه پرداخت وجه و … معمولا سیستم های همکاری در فروش ایرانی از شیوه پرداخت در محل استفاده می کنند، یعنی پس از ثبت سفارش خریدار و تحویل سفارش به وی، وجه محصول توسط مامور پست دریافت شده و به شرکت منتقل می شود. با این حساب فروشی که شما امروز انجام داده اید در بهترین حالت 4 روز طول خواهد کشید که پورسانت آن محاسبه شده و به حساب تان در بخش کاربری سایت واریز شود.

مقاله پیشنهادی:  کسب درآمد از فروش عکس (۲۰ سایت خارجی+ایرانی)

4. رابطه بین حداقل پرداخت و سطح پورسانت ها را بررسی کنید. وقتی پورسانت محصولات پایین و حداقل پرداخت بالا باشد، دوام آوردن در سیستم تا حدودی دشوار خواهد شد. لازم به ذکر است، به تعداد دفعات پرداخت در طول ماه نیز توجه کنید.

5. به نو و جدید بودن محصولات توجه داشته باشید یعنی این که تا به حال مانند آن ها وجود داشته است یا خیر، محصولات جدید یعنی امکان یافتن مشتریان بیشتر نسبت به محصولات قدیمی تر.

فصل سوم آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

دستورالعمل اجرایی

برای راه اندازی کار خود باید سه قدم زیر را طی کنید:

قدم اول: یک دامنه با هزینه ای در حدود 12 تا 40 هزار تومان از سایت های فروش دامنه تهیه کنید.

قدم دوم: درخواست اتصال دامنه به سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند، بدهید تا یک فروشگاه اینترنتی رایگان برای شما ساخته شود. نمونه ای از سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند عبارت است از

www.alborzmarket.com* البرز مارکت/

www.tehmarket.ir* بازار/

www.iranamir.biz* ایران امیر/

www.mihanstore.net* میهن استوار/

www.1002shab.com* هزار و دو شب/

www.forooshgahan.com* فروشندگان/

www.dayanshop.net* دایان/

www.elikan.ir* الیکان/

www.papersell.bz* پی پرسل/

www.paeganltd.com* پایگان/

www.melimarket.biz* ملی مارکت/

www.shoperzfa.com* شاپر زفا/

www.shopgostar.info* شاپ گستر/

www.mizbanmarket.com* میزبان مارکت/

www.masbi.com* مسبی/

www.bizna.ir* بیزنا/

قدم سوم: از میان محصولات فروشگاه پشتیبانی کنند، محصولات جذاب و مرتبط با هم را انتخاب کرده و به فروشگاه خود اضافه کنید.

همچنین برای افزایش فروش باید قدم های زیر را بردارید:

گام اول: به وبلاگ و سایت ها درخواست لینک دهید تا شما را لینک کنند. این کار باعث می شود که رتبه سایت شما در گوگل بالا برود.

گام دوم: از طریق سایت های تبلیغات اینترنتی، محصولات خود را به صورت جداگانه تبلیغ کرده و در انتهای متن تبلیغاتی خود، لینک محصولات سایت فروشگاهی خود را قرار دهید، در صورت کلیک روی لینک ها، هر مشتری وارد سایت فروشگاهی شما می شود تا ادامه مراحل خرید خود را تکمیل کند. لازم به ذکر است شما باید به مدت یک ماه تبلیغات و تبادل لینک را بدون هیچ گونه خستگی ادامه دهید.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد با کوتاه کردن لینک

گام سوم: تلاش کنید تا از شیوه بازاریابی آفلاین (همانند کارت ویزیت، کاتالوگ، بازاریابی کلامی و غیره) نیز در کنار بازاریابی آنلاین بهره ببرید.

گام چهارم: زمان خودتان را در اینترنت، بیهوده نگذرانید و در صورتی که مشاهده کردید محصولی مرتبط با سایت شما در اینترنت پر فروش است، آن را فراهم کرده و به سایت فروشگاهی خود بیافزایید.

گام پنجم: یک یا چند بنر ثابت در وبلاگ و یا سایت خودتان از سایت هایی که سیستم زیر مجموعه گیری و یا معرفی در ازای پاداش دارند، قرار دهید تا از آن طریق نیز بتوانید به کسب درآمد بپردازید. معمولا بیشتر سایت های همکاری در فروش، سیستم زیر مجموعه گیری نیز دارند که می توانید از طریق بنرهای سایت خود مشتری های خود را زیر مجموعه خود کنید.

گام ششم: در بعضی سایت های مهم که در رابطه با محصولات فروشگاهی شما فعالیت می کنند، می توانید در قسمت مهمی که نظر دهندگان به دنبال یک محصول خوب و موجه می گردند، نظر مثبت داده و سایت و محصولات خود را معرفی کنید. از این طریق توانسته اید بدون هیچ هزینه ای در یک مکان مهم، تبلیغی تاثیر گذار از سایت و محصولات خود کنید. نکته جالب این شکل از تبلیغات، ماندگار بودن نظر شما برای همیشه در آن سایت و زیر متن مرتبط با محصولات شما است. لازم به ذکر است برای توسعه هر چه تمامتر فروشگاه خود نیز می توانید با هزینه ای بسیار اندک، دفتر کار مجازی خود را راه اندازی کرده و شماره دفتر کار خود را درسایت و پیامک های تایید خرید، معرفی کنید.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا