فیلم آموزش معامله گری بورس بازارهای مالی و فارکس در ۱۲ هفته

آموزش معامله گری در12 هفته

معامله گری یا ترید در بازارهای مالی در واقع به منزله این است که یک دارایی در قیمت پایین خریداری شده و در قیمتی بالاتر به فروش برسد.

به نوعی می توان گفت معامله گری در بازارهای مالی بورس یا فارکس به خرید و فروش جنس فیزیکی یا مجازی مرتبط با آن بازار مالی نظیر سکه طلا اطلاق می گردد. در بازارهای مالی ممکن است هر دارایی نظیر سهام، ارزی خاص، ارز دیجیتال و… مورد معامله قرار گیرد.

آموزش معامله گری بورس بازارهای مالی فارکس در ۱۲ هفته


هر چند این امکان نیز وجود داشته که در بازارهای مالی بورس یا فارکس ابتدا فروش انجام شده و پس از آن خرید صورت گیرد که در این حالت این معامله Short trading نامیده می شود.

 در این بین شخصی که طبق ایده ها و نظر خود در رابطه با بازار مورد نظر خرید و فروشی انجام دهد تریدر یا معامله گر نامیده می شود و هدف او از این کار دستیابی به اهداف مالی می باشد.

متن آورده شده در ادامه در واقع ترجمه قسمتی از توضیحات سایت اصلی در رابطه با مجموعه ویدئوی آموزشی معامله گری در 12 هفته است.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

*با توجه به آن که این آموزش به زبان اصلی بوده و همچنین دارای حجم بالایی (11 گیگ) می باشد لذا تنها در صورت تسلط کافی به زبان انگلیسی دانلود آن به شما عزیزان توصیه می شود.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که با شنیدن واژه معامله دچار احساس یآس و سرخوردگی می گردید، اگر تا به حال مبالغ زیادی را صرف سیستم های بی ارزش و استراتژی‌هایی با وعده پولدار شدن کرده اید و هیچ نتیجه ای از این کار حاصل نشده است، اگر از وعده های فریبنده انجمن های مدعی آموزش دهنده معاملات خسته شده اید… وقت آن رسیده که با تمامی این تجربه های تلخ و احساسات آزار دهنده خداحافظی کنید، با ما دوباره امیدواری معنا پیدا می کند.

فیلم آموزش معامله گری بورس بازارهای مالی فارکس در ۱۲ هفته
فیلم آموزش معامله گری بورس بازارهای مالی فارکس در ۱۲ هفته

Jason Stapleton

شما توانسته با کنترل و مدیریت صحیح معاملات خود یک زندگی مثال زدنی را برای خود بسازید.  شما قادر به کار کردن مستقیم با افراد برجسته ای نظیر جیسون (Jason Stapleton) و آکیل (Akil Stokes) خواهید بود. که نتیجه این همکاری یادگیری مهارت هایی بوده که این افراد در معاملات سودآور هر روزه خود از آن ها بهره می گیرند.

فیلم آموزش معامله گری بورس بازارهای مالی فارکس در ۱۲ هفته

Akil Stokes

آکیل و جیسون به خوبی به شما چگونگی غلبه بر ترس، استرس، افکار شیطانی، هیجان زدگی را خواهند داد تا از آن ها دوری نموده و کنترل بیشتری بر روی تصمیمات خود در معاملات داشته باشید. شما در واقع در شرف ملحق شدن به یکی از برنامه های آموزشی معامله گری بسیار موفق تا به این جا می باشد.

مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

این برنامه مختص افرادی است که قصد یادگیری مهارت های معامله گری در خانه و به واسطه صندوق های تامینی حرفه ای و معامله گران اختصاصی بوده ساخته شده است. این برنامه یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی تحلیل تکنیکال ، نقشه معاملات، مدیریت پول، و روانشناسی معاملات در هر نقطه در جهان خواهد بود. اگر شما نیز دوست داشته به یک معاله گر موفق و ثروتمند تبدیل گردید بی شک ساده ترین و البته موثرترین راه پیش روی شما همین برنامه آموزشی خواهد بود.

فیلم آموزش معامله گری بورس بازارهای مالی فارکس در ۱۲ هفته

در این ویدئوهای آموزشی فشرده آموزش مجموعه ای از استراتژی های معاملاتی اختصاصی با سوابق اثبات شده آورده شده است.

ردیفعنوانلینک دانلودحجم
1Week 1 دانلود101MB
2Week 2دانلود126MB
3Week 3دانلود115MB
4Week 4دانلود90MB
5Week 5دانلود112MB
6Week 6دانلود87MB
7Week 7دانلود71MB
8Week 8دانلود83MB
9Week 9دانلود50MB
10Week 10دانلود45MB
11Week 11دانلود77MB
12Week 12دانلود73MB
13DSR Trainingدانلود23MB
14Final Remarksدانلود9MB
15Live Sessionsدانلود761MB
16Monday Q&A Sessionsدانلود5.5GB (حجم بالا)
17Additional Resourcesدانلود3.6GB (حجم بالا)
18TTW Recordingsدانلود279MB

رمز فایل ها farachart.com

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا