فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی

فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی

آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی + زبان اصلی

آشنایی با نمودارهای شمعی برای اولین بار در سال 1991 میلادی جوامع غربی و توسط فردی به نام استیو نیسون صورت گرفت که در واقع این شناخت منجر به دگرگونی شیوه های تحلیل تکنیکالی موجود در آن زمان شد. اما واقعیت آن است که تنها راز تریدرهای ژاپنی شمعدان های ژاپنی نبود و یکی از دیگر ابزارهای معاملاتی ژاپنی ها ابرهای ایچیموکو بوده که به واسطه آن ژاپنی ها قادر به دستیابی به پول های هنگفتی از پشت میزهای معاملاتی خود گشتند.

با برملا شدن رازهای پنهان روند معاملاتی ژاپنی ها باعث شد به بازارهای مالی دید بلند مدتی پیدا شود که متاسفانه شمع های ژاپنی از عهده پیش بینی به این بزرگی عاجز بودند. مشخص سازی سطوح حمایت و مقاومت درون روندهایی با قابلیت تشخیص دشوار و یا شناخت جهت روند غالب قیمت واضح و یا پنهان شده در زیر ابرهای ایچیموکو.

فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی
فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی

معامله گران تکنیکال بالغ بر بیست سال ابزار اصلی خود در معاملات را شمع های ژاپنی قرار داده بودند اما چیز چندانی در مورد معامله گری ژاپنی با ابرهای ایچیموکو نمی دانستند. ابر ایچیموکو در واقع سیستم معامله گری توسعه یافته ای بود که در معاملات روندی به درک هر چه بهتر نمودارهای شمعی کمک خواهد نمود.

در واقع ژاپنی ها برای تعیین سطوح حمایت و مقاومت خط روند، درک زمان برگشت از روند غالب،  تعیین نقاط ادامه روند قیمتی و درک زمان رخداد تثبیت قیمتی چارت ابری ایچیموکو را انتخاب نموده اند. نمودارهای ایچیموکو در زمینه مشاهده و تحلیل اطلاعات بازار از روش خاص خود برخوردار می باشد. چارت های ابری نیز مانند بیشتر شمع های ژاپنی بسیار جالب و دیدنی می باشند.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش کامل پرایس اکشن با سعید خاکستر

 واژه ایچیموکو به معنا دیدن در یک نگاه می باشد و به لاتین مفهوم Equilibrium Chart At A Glance  را دارد. از این رو به نوعی می توان گفت ایچیموکو در زبان فارسی نمودار موازنه شده در یک نگاه یا در واقع نگاهی به نمودار موازنه شده یا چیزی بین این دو معنا می شود. 

ابر ایچیموکو در واقع روشی کاربردی در تحلیل تکنیکال به شمار آمده که در آن چند اندیکاتور در نموداری واحد با هم ادغام خواهد شد. از این روش در نمودارهای شمعی یک ابزار معامله به شمار آمده که باعث شده نسبت به نواحی حمایتی و مقاومتی قیمت به دیدی مطلوب دست پیدا نمود.

فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی

این ابزار در زمینه پیش بینی نیز کاربرد داشته و خیلی از تریدرها از آن به منظور مشخص نمودن جهت روند آینده و حرکت بازار بهره خواهند گرفت. هر چند ایچیموکو یک اندیکاتور محسوب شده اما می توان آن را نوع پیشرفته ای از نمودار دانست که قادر به نمایش بازار در ابعاد گوناگون خواهد بود. از این رو تریدرها نیز بیشتر آن را به چشم یک نمودار می بینند.

فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی

در ادامه چهار مجموعه آموزشی از جرمی ویلی (jeremy whaley)آورده شده که در آن به خوبی نحوه به کارگیری نمودارهای ایچیموکویی به منظور تفسیر سیگنال ها توضیح داده است. سیستم معامله گری که در آن از ابرهای ایچیموکو استفاده شده به خوبی در این ویدئوها آموزش داده شده و به شما چگونگی استفاده از ابرها در معاملات روزانه آموزش داده میشود. سیستم ایچیموکو را می توان ابزاری جانبی به منظور درک و تفسیری متفاوت از نمودارهای سهام دانست.  

مقاله پیشنهادی:  دختری که میخواست زیبایی خود را با پول معامله کند
حجم لینک دانلود موضوعات سرفصل های اصلی
 1GB دانلود The Rich History of Japanese Trading
Introduction
Tools of the Trade
Candlesticks Meet Clouds
Introduction to Ichimoku Clouds
How to Build a Cloud
Kijun Sen
The Cloud
Chikou
Homework
Introduction
1GB دانلود Key Signals
Reading the Clouds
Tenkan and Kijun Signals
Chikou Signals
Candlestick Signals
Interpreting the Data
Senjou A & B Examples
Tenkan & Kijun Examples
Chikou Examples
Homework
Reading the Clouds
1GB دانلود Some Extra Notes
Testing the System
Trading Signal Checklists
Trigger Setup
Rules for Bullish Setup
Bullish Example
Rules for a Bearish Setup
Bearish Example
Homework
Testing the System
872MB دانلود Possible Markets
Trading Options
Multiple Time Frames
Elliot Wave Principle
Which Time Frames?
How To Get Great At Clouds
Homework
Strategies and Applications
17MB دانلود Setup in Motive wave or TSU Charts Motive wave
24MB دانلود Setup in Trade Navigator Trade Navigator

رمز فایل farachart.com

مقالات مرتبط

4 نظر در “فیلم آموزش ایچیموکو با جرمی ویلی”

  1. سایت شما کم هزینه تر و مطالب روان و گویا به زبانی قابل فهم و شیرین تدریس می شود. از زحمات شما و همکاران مترمتان بسیار سپاسگزارم. آدرس سایت شما را در مرورگر خودم کپی کرده ام و حتما همیشه به سایت شما مراجعه میکنم و اگر مطالب جدیدی باشد حتما از آن استفاده میکنم. بازهم ممنون از زحمات شما

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا