فیلم آموزش استراتژی رابرت ماینر

استراتژی رابرت ماینر

کارگاه آموزشی استراتژی رابرت ماینر به زبان اصلی

یکی از لازمه های موفقیت در بورس یادگیری تحلیل تکنیکال یا تحلیل بنیادی به منظور تحلیل معاملات می باشد. عدم آشنایی به این علوم احتمال دارد تریدرها را درگیر شکست سختی نماید. از این رو می توان گفت قدم اول در بورس یادگیری تحلیل تکنیکال و بنیادی می باشد. با یادگیری این روش ها ریسک کار به میزان قابل توجهی پایین آمده و به همان میزان احتمال سوددهی معاملات بالاتر خواهد رفت.

یکی از افرد معروف در زمینه بورس به نام رابرت ماینر که جزو پیشکسوتان تحلیل گران تکنیکال سراسر دنیا به شمار آمده و سبک خاصی را برای تحلیل در نظر گرفته است. سبک ابداعی این تحلیل گر بسیار کارآمد بوده و سال هاست که براساس سبک او تحلیل تکنیکال توسط استادان مختلف آموزش داده می شود.

استراتژی رابرت ماینر
استراتژی رابرت ماینر

سبک رابرت ماینر در واقع یک سبک معاملاتی در آموزش بورس به شمار آمده و به نوعی رابرت ماینر دارای سبک تحلیلی اختصاصی نبوده و تنها با ادغام اطلاعات و سبک تحلیلی دیگران از ابزارها استفاده مناسبی نموده و بدین طریق فرآیندهای معاملاتی خود را انجام می دهد.

روش و استراتژی رابرت ماینر بعد از سال ها تجربه سرانجام روی کار آمد و این روزها این شیوه در زمینه آموزش تحلیل تکنیکال به کار برده می شود. آموزش تحلیل تکنیکال بر اساس استراتژی رابرت ماینر به خوبی قادر به پوشاندن خلأ ایجاد شده توسط بی تدبیری برخی از تحلیل گران امواج الیوت در بازارهای مالی خواهد بود. تحلیل الیوت به سبک ماینر به منظور تحلیل تمامی بازارهای مالی از جمله بورس و سهام، فارکس ، کالا و ارز و… کاربردی می باشد.

مقاله پیشنهادی:  دانلود مستند جذاب تبدیل شدن به وارن بافت دوبله فارسی

در ادامه لینک ویدئوهای آموزشی رابرت ماینر به شکل کارگاه آموزشی و به زبان اصلی آورده شده است که رابرت ماینر در واقع در این ویدئوها به صورت قدم به قدم استراتژی خود را آموزش خواهد داد. استراتژی ماینر در واقع شیوه ای معاملاتی کامل و جامع بوده که بسیار ساده و قابل درک می باشد. این سبک در واقع دربرگیرنده جنبه های کاربردی تجزیه و تحلیل الگوی امواج الیوت، پیش‌بینی قیمت فیبوناچی، تجزیه و تحلیل روند حرکت (اسیلاتور مومنتوم) در چند تایم زمانی می باشد. شما با این آموزش توانسته موارد زیر را بیاموزید:

  • استخراج ابهامات روش تجزیه و تحلیل الگوی امواج الیوت و تشخیص سریع الگوی امواج الیوت ساده و کاربردی و به کارگیری آن ها در تصمیمات مربوط به معاملات
  • امکان تشخیص مقاومت ها و حمایت های منحصر به فرد قیمت در بازه های زمانی مختلف و تکنیک های تجسم اتمام موج قیمتی
  • یادگیری استراتژی های روند در بازه‌های زمانی مختلف به عنوان یکی از قدرتمندترین استراتژی های معاملاتی
  • آشنایی با رویکرد معاملاتی پویا و قابل استفاده در بسیاری از نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال دربرگیرنده اندیکاتورهای مشهور پیش‌بینی و اصلاح قیمت و نیز در بازه های زمانی و موقعیت های مختلف در انواع بازارها از جمله بازارهای فیوچرز، شاخص‌ها، بورس‌ها، صندوق های معاملاتی و صندوق های سرمایه‌گذاری معاملاتی
فیلم آموزش استراتژی رابرت ماینر
فیلم آموزش استراتژی رابرت ماینر

لازم به ذکر  است که با توجه به مالتی مدیا بودن این ویدئوهای آموزشی نصب نرم افزارهای QuickTime  و Flash Player  شرط می باشد. علاوه بر آن دکمه ورود به برنامه نیز بعد از لحظاتی در زیر کادر سفید ابتدایی به نمایش در خواهد آمد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش کامل تحلیل بنیادی بورس تهران با محمد قاسمی

مطلب مرتبط : فیلم آموزش استراتژی الیوت به سبک ماینر با بابک چابک

امید است این کارگاه آموزشی به درک هر چه بهتر شما در زمینه استراتژی ماینر کمک شایانی نماید.


ردیف عنوان لینک دانلود حجم
1 Introduction to dynamic trading  دانلود 107MB
2 Elliott Wave Analysis  دانلود 536MB
3 Dynamic Price Analysis  دانلود 470MB
4 Indicator Strategies  دانلود 492MB
5 Dynamic Trade Strategies  دانلود 324MB
6 Trading The Plan  دانلود 446MB

رمز farachart.com

مقالات مرتبط

1 نظر در “فیلم آموزش استراتژی رابرت ماینر”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا