فیلم آموزش متا استاک با وحید درزی

فیلم آموزش متا استاک با وحید درزی

آموزش متا استاک با وحید درزی

نرم افزار متا استاک را می توان نرم افزاری کاربردی در زمینه تحلیل تکنیکال به شمار آورده که از سوی فعالان بازار سهام مورد استقبال زیادی قرار گرفته و در ایران نیز به منظور مطالعه بازار سهام، این نرم افزار بسیار محبوب می باشد.

این نرم افزار که از تولیدات کمپانی تامسون رویترز بوده در زمینه تحلیل تکنیکال بورس و سهام بسیار خوش درخشیده است.

این نرم افزار دارای بالغ بر 300 اندیکاتور و ابزار تحلیل تکنیکال بوده و این موضوع باعث شده که نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه استفاده از آن رایج تر باشد.

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با نیما ازادی

البته قابلیت های این نرم افزار تنها به اندیکاتورها و ابزارهای پیش ساخته متنوع محدود نشده و این موارد تنها بخش کوچکی از امکانات این نرم افزار محسوب می گردند. به طور معمول معامله گرانی که در بازار سهام از تحلیل تکنیکال استفاده نموده نیاز داشته که به صورت مداوم صدها سهم را مورد بررسی و مطالعه قرار دهند که البته در رابطه با بازارهای جهانی این تعداد به هزاران سهم نیز خواهد رسید. همان طور که می دانید عملا مطالعه صدها سهم طی یک روز کاری نشدنی بوده و تنها شناخت ابزار تحلیل تکنیکال جوابگوی این نیاز نخواهد بود.

به گفته دکتر الکساندر الدر برخی مواقع تحلیل گر تکنیکال خود نیز هیچ گونه اطلاعی از ماهیت و زمینه کاری سهم در حال خرید و فروش نخواهد داشت. در حقیقت خرید و فروش بر مبنای استراتژی های اتخاذ شده و سیگنال های گرفته از نمودار صورت می گیرد. در واقع به دنبال سیگنال خرید و فروش صدها یا حتی هزاران سهم مورد بررسی قرار گرفته تا در نهایت یک معامله انجام شود.

مقاله پیشنهادی:  آشنایی با منطق بازارهای مالی

در چنین مواقعی بوده که نرم افزاری نظیر متا استاک قابلیت های خود را به رخ خواهد کشید و در واقع به داد تحلیلگر می رسد. طبیعی است که هر یک از تریدرها جهت خرید و فروش، استراتژی های خاص خود را داشته که تاثیر آن ها را در بازه های زمانی مختلف احساس نموده اند. و یا احتمال داشته معامله گری قصد بررسی استراتژی خاصی را داشته باشد. قابلیت فرمول نویسی و برنامه نویسی نرم افزار متا استاک این امکان را فراهم نموده تا بتوان استراتژی ها را مکانیزه و خودکارسازی نمود.

نرم افزار متا استاک امکان فیلترسازی تمام سهم های موجود در بازار را برای شرایط خاصی از وضعیت اندیکاتورها و اسیلاتورها فراهم خواهد نمود. شما توانسته از طریق پیاده سازی و فیلتر نمودن استراتژی های ساده یا پیچده به خوبی بر تمامی سهم های با پتانسیل صعود که با استراتژی شما در تناسب بوده اشراف داشته و تمامی فرصت های خرید و فروش را زیر نظر داشته باشید.

همچنین با استفاده از نرم افزار متا استاک امکان طراحی اندیکاتورهای شخصی، تغییر اندیکاتورهای موجود و یا ادغام آن ها با یکدیگر وجود خواهد داشت.

فیلم آموزش متا استاک با وحید درزی

یکی دیگر از قابلیت های برجسته نرم افزار متا استاک بررسی هوشمند نمودار سهام از طریق فرمول نویسی می باشد. به عنوان نمونه شما با برنامه نویسی قادر به نمایش سیگنال های خرید و فروش روی سهم با توجه به استراتژی های معاملاتی مختلف و یا تغییر رنگ نمودار در شرایط مختلف خواهید بود. به نوعی می توان گفت نرم افزار متا استاک به خوبی توانسته مرز بین تحلیل تکنیکال سنتی و پیشرفته را از میان بردارد.

مقاله پیشنهادی:  معرفی کامل سایت MyfxBook.Com

موارد ذکر شده تنها نگاهی اجمالی بر قابلیت های بی شمار نرم افزار متا استاک بود.

ردیف عنوان لینک دانلود حجم
1 آموزش متااستاک لینک 128MB

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

2 نظر در “فیلم آموزش متا استاک با وحید درزی”

  1. با سلام و خداقوت ، چگونه می تونم آموزش کامل نرم افزار متا استاک رو کسب کنم ؟ اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم ، اگر فیلم و یا سدی در این مورد دارد اعلام بفرمایید و شرایط (هزینه) انرا نیز بفرمایید

  2. باسلام
    آیا نرم افزار متا استاک مانند مقیدتریدر به اطلاعات بازار ایران دسترسی دارد و قابل استفاده است؟
    باتشکر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا