فیلم آموزش نرم افزار ادونس گت با وحید درزی

فیلم آموزش نرم افزار ادونس گت با وحید درزی

یکی از پرطرفدارترین تحلیل ها در بازار ارز و سهام، تحلیل تکنیکال می باشد که به معامله گر با استفاده از اعداد و ارقام و نیز گذشته یک سهم در تصمیم گیری کمک خواهد نمود. در واقع در تحلیل تکنیکال نمودارهای قیمت بررسی شده و الگوهای قیمتی در راستای پیش بینی حرکت های آینده بازار شناسایی خواهد نمود. نمودار تغییرات قیمت در واقع یکی از اصلی ترین فاکتورها در تحلیل تکنیکال به شمار می آید.

فیلم آموزش نرم افزار ادونس گت با وحید درزی
فیلم آموزش نرم افزار ادونس گت با وحید درزی

طبیعی است که این تحلیل بدون در اختیار داشتن ابزار مناسب و نیز با دستانی خالی معامله گر را با انبوهی از داده ها رو به رو ساخته که برای مرتب سازی آن ها به زمان زیادی احتیاج خواهد داشت. به منظور تجربه تحلیل ها و معاملات هر چه راحت تر توسط تریدرها کمپانی های بزرگ و نیز کارگزاری های معتبر در این زمینه نرم افزارهایی بسیار کاربردی ارائه نموده اند.

البته لازم به ذکر است که ارائه یک نرم افزار جهت تحلیل تکنیکال توسط یک کارگزاری فوایدی را نیز برای خود آن کارگذار در بر خواهد داشت چرا که در اکثر اوقات معامله گر با قبول نرم افزار نیاز بوده که برای انجام معاملات خود نیز، آن کارگزاری را برگزیند.

به طور معمول این دسته از نرم افزارها مانند هم بوده و تنها تفاوت هایی جزئی در بین آن ها به چشم می خورد. اما با این حال بهتر بوده که با دقت بیشتری اقدام به انتخاب نرم افزاری مناسب در این زمینه نمایید.

از طریق اطلاعاتی که تحلیل تکنیکال در زمینه روند حرکت بازار در اختیار شما قرار داده این امکان برای شما فراهم شده تا به خوبی اقدام به پیش بینی آینده قیمت بازار نمایید. به کمک تحلیل تکنیکال می توان با تشخیص به موقع بازار خرسی خروج از آن را انتخاب نموده و نیز در صورت تشخیص بازار گاوی موج جدید قیمت ها را برای سواری انتخاب نموده و به سوددهی مطلوبی برسید.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش نصب و انتقال دیتا به داینامیک تریدر از طاها عبودزاده

گفتنی است که بعضی از معامله گران بورس حرفه ای احتمال داشته به منظور تحلیل از چندین نرم افزار استفاده نمایند.

یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه تحلیل تکنیکال نرم افزار ادونس گت  (Advanced GET) می باشد که قابلیت های خاصی که داشته آن را در بین تریدرهای حرفه ای بسیار محبوب ساخته است. البته این احتمال وجود داشته که کاربران به دلیل عدم آشنایی کامل با اصول نرم افزار و نیز چگونگی ارزیابی آن در تحلیل های خود با ابهاماتی رو به رو گردند. لذا نیاز بوده که پیش از کار با این نرم افزار در رابطه با استفاده از نرم افزار خوب آموزش دیده و تمامی مجهولات را از سر راه برداشته تا بتوانید به صورت اصولی از نرم افزار ادونس گت (Advanced GET) استفاده نمایید.

فیلم آموزش نرم افزار ادونس گت با وحید درزی

نرم افزار ادونس گت (Advanced GET) یکی از نرم افزارهای شمارنده امواج به شمار آمده که دارای مزایای بسیاری است. این نرم افزار شماره گذاری امواج را خود به صورت خودکار و با تشخیص خود انجام داده و همچنین به واسطه برخورداری از قابلیت های ویژه ای نظیر  PTI ،Elliott Triger، شماره گذاری های مختلف، JTI، خطوط گن، چنگال های اندروز و… از دیگر نرم افزارها جلو افتاده است.

همچنین بخوانید :فیلم آموزشی چنگال اندروز از وحید درزی

به طور کلی نرم افزار ادونس گت ابزارهایی کاربردی را در سه بخش اصلی ابزارهای تکنیکال کلاسیک، ابزارهای مربوط به امواج الیوت، ابزارهای خاص ادونس گت در اختیار تحلیلگران قرار خواهد داد.

شماره توضیح لینک دانلود حجم فایل
1 انتقال دیتا و معرفی نرم افزار دانلود 133MB
2 توضیحات تکمیلی و ابزارها دانلود 90MB
3 موج شماری اتوماتیک امواج الیوت دانلود 38MB

مقاله مرتبط : فیلم آموزش نرم افزار ادونس گت Advanced Get با شهاب موسوی

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش آنلاین تحلیل بنیادی بورس تهران

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا