آموزش کسب درآمد با توزیع اوراق تبلیغاتی پخش تراکت کارت ویزیت کاتالوگ

آموزش کسب درآمد با توزیع اوراق تبلیغاتی پخش تراکت کارت ویزیت کاتالوگ

کسب درآمد با توزیع اوراق تبلیغاتی پخش تراکت

توزیع اوراق تبلیغاتی یکی از کارهای پر درآمدی است که در شهرستان های مختلف می توان انجام داد و نیاز به هیچ گونه سرمایه ای ندارد، زیرا این مشتریان هستند که تمام سرمایه اولیه مورد نیاز را به شما پرداخت می کنند! اوراق تبلیغاتی شامل تراکت، برچسب، کاتالوگ، کارت ویزیت و … شامل می شود. اما آنچه در این نوشتار بیشتر مورد نظر است، تراکت است.

کسب درآمد با توزیع اوراق پخش تراکت کارت ویزیت کاتالوگ
کسب درآمد با توزیع اوراق پخش تراکت کارت ویزیت کاتالوگ

رستوران ها، پیک ها، آژانس ها، کارواش ها، فرش شویی ها و تمامی کسب و کارهایی که به طور انبوه با مردم در تعامل هستند، می توانند مشتریان شما باشند. در این مدل از کسب درآمد، مغازه داران و صاحبان مشاغل، طبق قراردادی که با شما می بندند، وظیفه چاپ و پخش اوراق تبلیغاتی خود را به شما می سپارند. در ادامه روال انجام کار و پیشنهاداتی برای مشتری یابی ارائه شده است.

دستورالعمل اجرایی

1. افرادی را پیدا کنید که وظیفه پخش تراکت ها را بر عهده داشته باشند. غالبا شیوه پرداخت ساعتی بهترین حالت پرداخت است. نکته مهم در انتخاب این افراد مهم نبودن خصوصیات شخص پخش کننده است! آن ها می توانند هر شرایط سنی و جسمی داشته باشند و به کسب درآمد از این طریق بپردازند.

2. تراکت هایی که کسب و کار شما (توزیع اوراق تبلیغاتی) را توضیح می دهند، در بازار و محل های پر رفت و آمد توزیع کنید. این تراکت ها باید توضیح دهند شما چه کاری انجام می دهید و قیمت هایتان چگونه است.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد از بارگذاری ویدئو یا فیلم

3. با مشتری های خود قرارداد نوشته و پس از طراحی تراکت ها، آن ها را در مکان های مورد توافق با مشتری پخش می کنید. لازم به ذکر است، هزینه ای که مشتری باید بپردازد، شامل هزینه طراحی نیز خواهد شد.

کسب درآمد با توزیع اوراق پخش تراکت کارت ویزیت کاتالوگ

پیشنهاداتی برای پیشرفت کار

 1. توزیع اوراق تبلیغاتی کمک زیادی در مشتری یابی کسب و کارهایی مانند رستوران ها و کسب و کارهای مرتبط با مواد غذایی می تواند داشته باشد. موضوعی که به جرات می توان گقت تا کنون بسیاری از صاحبان این کسب و کارها، به آن توجه نکرده اند. توزیع اوراق تبلیغاتی آن ها می تواند به صورت توزیع پلاک به پلاک منزل و با هدف، اشتراک گرفتن صورت گیرد. این گونه پیشنهادات می تواند در یافتن مشتری و عقد قرارداد با کسب و کار شما بسیار موثر باشد.

2. آژانس ها و پیک ها برای مشتری یابی و گرفتن اشتراک می توانند از شیوه گفته شده در بالا استفاده کرده و مشتری های خود را چند برابر کنند.

3. کارواش ها و تعویض روغنی ها نیز می توانند جزو مشتریان بالقوه شما باشند، پیشنهاد فوق العاده ای که می توان به آن ها داد تا سفارش خود را به شما دهند، دادن تخفیف با مشتریانی است که همراه تراکت به کارواش با تعویض روغنی مورد نظر مراجعه می کنند و آن ها نیز فرصت دارند تا این مشتری را به مشتری دائمی تبدیل کنند.

4. اگر در یافتن افرادی که می خواهید برای تان اوراق تبلیغاتی را توزیع کنند به مشکل برخوردید، می توانید از کاریابی ها نیز کمک بگیرید. بی شک این شغل می تواند برای بسیاری از افراد که مشکلات مختلفی دارند، شغلی فوق العاده باشد.

مقاله پیشنهادی:  کسب درآمد از طریق دورکاری سایت های ایرانی

همانطور که مشاهده کردید، راه اندازی این کسب و کار سرمایه اولیه خاصی نیاز ندارد. علاوه بر این شروع این کسب وکار سود بسیاری زیادی بدست خواهد آورد. اگر روزی هم به این نتیجه رسیدید که دیگر دوست ندارید این کار را انجام دهید و یا قصد واگذار کردن آن را داشتید، می توانید به راحتی آن را رها کرده و به دنبال کار دیگری بروید، بنابراین از هم اکنون به صورت جدی به این شغل فکر کنید.

 داستان موفقیت سایت Airbnb

داستان موفقیت سایت Airbnb

چگونه می توان از اجاره دادن محل سکونت به یک شرکت 10 میلیارد دلاری رسید.

داستان از آنجا شروع شد که در سال 2007 دو دوست به نام های ((برایان چسکی)) و ((جو گیبا)) که دانشجوی رشته هنر بودند، برای پرداخت اجاره خانه خود به مشکل برخورد کردند. در همان زمان، همایشی در شهر در حال برگزاری بود. به خاطر برگزاری همایش، هتل های اطراف آپارتمان آن ها و دیگر بخش های شهر پر شده بودند.

به همین منظور، آن دو وب سایتی طراحی کردند و تصاویری از آپارتمان شان را در آن قرار دادند. به زودی اولین مهمان ها سر رسیدند تا برای یکی دو روز در آپارتمان آن ها اقامت کنند. این کار برای آن ها 1000 دلار درآمد به همراه داشت. هنگامی که آن ها لبخند رضایت را در چهره مهمانان شان مشاهده کردند، تصمیم گرفتند این ایده را گسترش دهند. در فوریه سال 2008 ((ناتان بلچارزیک)) که فارغ التحصیل علوم کامپیوتر از دانشگاه هاروارد بود، به تیم آن ها ملحق شد و در اوت همان سال سایت ((آیربند )) را راه اندازی کرد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

آن ها به مدت چند ماه، هفته ای 200 دلار از طریق سایت درآمد کسی کردند تا اینکه به این نتیجه رسیدند که تصاویر مکان هایی که در سایت وجود دارد زیبا نیستند. به همین خاطر، در نیویورک خانه به خانه رفتند و از مکان هایی که در سایت فهرست شده بودند عکس گرفتند.

با این کار، پس از گذشت یک هفته درآمد آن ها به هفته ای 400 دلار رسید. سر انجام، نیاز به پول بیشتر منجر به پیشرف آلبرند شد. پس از آنکه سرمایه گذاری به نام فرد ویلسون دست رد به سینه آن ها زد، موفق شدند از دو شرکت سرمایه گذاری مبالغ قابل توجهی را دریافت کنند.

همچنین بخوانید :زندگی نامه بیل گیتس

در مدت کوتاهی، آیربند در سراسر جهان گسترش یافت و هم اکنون در بیش از 30000 شهر از 192 کشور جهان قابل دسترس است. هم اکنون شرکت آن ها 10 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا