فیلم آموزش امواج الیوت با وین گورمن + PDF

فیلم آموزش امواج الیوت با وین گورمن

فیلم آموزش امواج الیوت با وین گورمن + PDF به زبان اصلی

برای اولین بار در سال 1938 رالف نلسون الیوت اقدام به ارائه نظریه ای بر مبنای تغییرات قیمت نمود که در واقع این نظریه بیانگر دوره های حرکتی قیمت در قالب الگوهای مشخص و تکرار شونده امواج بود. این امواج به واسطه موج ها و الگوهایی مشخص و تکرار شونده، روانشناسی توده مردم را نشان می داد. الیوت معتقد بود شرایط احساسی، تکانشی، معقول، ابهام و منطق گروهی در ویژگی های حرکت بازارهای مالی نقشی اساسی داشته و الگو، نسبت و زمان عواملی بوده که باعث شده قیمت تغییر پیدا کند. بنابر عقیده الیوت گذشته قیمت اتفاق های اکنون بازار را به وجود آورده و برای ارتباط آن ها به آینده و اکنون می توان الگوهای تکرار شونده را تحلیل نمود.

فیلم آموزش امواج الیوت با وین گورمن
فیلم آموزش امواج الیوت با وین گورمن

الیوت شناخت پذیری رفتار انبوه مردم در الگوهای روندها و بازگشت های بازار را قانون موج ها نامید.

امواج الیوت را می توان از استراتژی های پرطرفدار در بین تحلیلگران دانست. کلیه استراتژی های معاملاتی نظیر امواج الیوت بر پایه قوانین خاصی می باشند. این نظریه در واقع از حرکت امواج دریا برگرفته شده و در حقیت الیوت بر این باور بوده که در هر بخش از بازارهای مالی نظیر بورس که افراد زیادی در آن فعالیت داشته قیمت ها براساس قاعده امواج الیوت حرکت می کنند.

در تحلیل تکنیکال می توان به کمک امواج الیوت به این موضوع پی برد که حرکت نمودار قیمتی بازار سرمایه در واقع بر مبنای 5 موج افزایشی انجام شده که در نهایت برای اصلاح روند، سه موج کاهشی روی کار خواهند آمد.

مقاله پیشنهادی:  دانلود مستند چرا بانک ها هرگز نمی بازند با دوبله فارسی

با بررسی نمودارهای بازارها می توان به خوبی این را دریافت که به کمک امواج الیوت می توان تمامی بازار و بورس را مورد تحلیل قرار داد. امواج الیوت را می توان امواجی بسیار کاربردی دانست که بر اثر پشت سر هم آمدن موج های تکراری حاصل می گردند. این موج ها در واقع حاصل رفتار و هیجان افراد در بازار بوده و بر مبنای نظریه اصلی تکنیکال (بازار حاصل تکرار گذشته خود است) استوار هستند.

الیوت طبق ویژگی های قابل اعتماد مشاهده شده در الگوی امواج موفق شد به خوبی حرکت های بازار سهام را در آینده پیش بینی نماید.

فیلم آموزش امواج الیوت با وین گورمن
فیلم آموزش امواج الیوت با وین گورمن

آموزش امواج الیوت با وین گورمن

رئیس منابع آموزشی کمپانی EWI به نام وین گورمن چیزی حدود 30سال بود که در زمینه مدیریت و معامله گری تجربه کسب نموده و آغاز کار او در زمینه معامله گری به فعالیت در سیتی بانک آمریکا باز می گردد که در این ٌمحیط موفق به دستیابی موفقیت های تجاری بسیاری شد. او این روزها با توجه به تخصصی که داشته معامله گری را به کمک امواج الیوت دنبال نموده و موفقیت هایی چشمگیر را نیز در این راستا داشته است.

در ادامه مجموعه ای آموزشی از این معامله گر موفق آورده شده است که در آن امواج الیوت به خوبی آموزش داده شده که شما حتی با یک آشنایی دست و پا شکسته با زبان اصلی نیز به خوبی قادر بوده از این ویدئوها نهایت استفاده را برده و امواج الیوت را بیاموزید. امید است با تماشای این ویدئوهای آموزشی به خوبی با امواج الیوت آشنا شده و بتوانید از این به بعد با تحلیل موثر بازار بورس ، سرمایه گذاری های موفقی را تجربه نمایید.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن

امواج الیوت را می توان از موثرترین روش های تحلیل بازارهای جهانی فارکس و داخلی به شمار آورد و نیاز است هر فردی که وارد بازار بورس شده با این روش آشنایی پیدا نماید.

شماره عنوان لینک دانلود حجم
1 Introduction لینک 168MB
2 Motive Waves لینک 49MB
3 Corrective Waves لینک 36MB
4 Rules لینک 15MB
5 Guidelines لینک 59MB
6 Wave Personalities لینک 10MB
7 Fibonacci Relationships لینک 29MB
8 Summary لینک 14MB
PDF این دوره آموزشی لینک

رمز farachart.com

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا