به چه صورت ذهن یک معامله گر بورس هیپنوتیزم می شود

به چه صورت ذهن یک معامله گر بورس هیپنوتیزم می شود
به چه صورت ذهن یک معامله گر بورس هیپنوتیزم می شود
به چه صورت ذهن یک معامله گر بورس هیپنوتیزم می شود

به چه صورت ذهن یک معامله گر بورس هیپنوتیزم می شود

بورس و سرمایه گذاری در بازارهای مالی عملا از ریسک زیادی برخوردار هستند. و اگر در آنها از لوریج یا همان اعتبارهای اهرمی (( دادن اعتبار به سرمایه گذار تا بتواند چندین برابر سرمایه خود معامله کند)) نیز استفاده شود، این ریسک نیز به تناسب افزایش اهرم اعتبار زیاد می شود . دادن اهرم به معامله گرها به مثل یک شمشیر دولبه برنده است از طرفی میتواند حساب شما را به سرعت چندین برابر کند و به سود رویایی برسید و از طرف دیگر نیز میتواند به همان سرعتی که سود زیاد بدست میاورید سرمایه خود را از دست بدهید .

به چه صورت ذهن یک معامله گر بورس هیپنوتیزم می شود ؟

بسیاری از امیال درونی انسانها در بازارهای مالی به چالش و به آزمایش کشیده میشوند، و اثر و انعکاسی صد چندان در نتیجه معاملات شما دارند.

به عنوان مثال شما کارمند یک شرکت می باشید و فردی ترسو،طمعکار و بی انضباط هستین. این خصوصیات به خودی خود خطری جدی برای کار شما به حساب نمی آیند و شما در پایان ماه حقوق خود را دریافت می کنید، ولی وجود این خصوصیات در شما وقتی که وارد بازارهای مالی میشوید می تواند نتایج وحشتناکی را برای شما به ارمغان آورد.

از نظر من بازارهای مالی اخلاق و شخصیت خاص خود را می طلبد و شما نیاز به نوعی تهذیب نفس دارید باید خصوصیاتی مانند ترس،طمع،بی نظمی،اعتماد کاذب،سطحی نگری،شایعه پرستی،ساده لوحی،شجاعت بی جا،احساساتی بودن و …. را در خود کنترل کنید، در غیر اینصورت این بازار باتلاقی برایتان خواهد شد که سرمایه،وقت و حتی خانواده ی شما را به راحتی از شما می گیرد.من معامله گرانی را می شناسم که بسیار ثروتمند شده اند ولی معامله گری را نیز سراغ دارم که با ضررهای پی درپی متاسفانه کارتن خواب شده است.

مقاله پیشنهادی:  آموزش بورس قسمت چهارم - صندوق سرمایه گذاری

معامله گران ساده لوح هر بار بعد از شکست باز بر می گردند به خیال واهی “اینبار موفق میشوم و کیمیاگری را در این بازار خواهم آموخت”. ولی بازار تمام سرمایه ی آنها را می گیرد،پس اندازها،قرض ها،ماشینی که فروخته و …. ولی در کنار همه این حرف های مایوس کننده بگذارید به شما بگویم که اگر ذهن خود را آماده و حاصل خیز کنید شما به درآمد و درصدهایی از سود خواهید رسید که حتی تصورش برای شخص خود شما هم دشوار خواهد بود. پس شروع کنید به درمان ذهن بیمار خویش، که این مهمترین راز معامله گری می باشد.

در بازارهای مالی بر خلاف تصور همه، به نظر من حرف دوم پول و سرمایه است و حرف اول روش و ذهن می باشد.

قبل از اینکه حساب خود را شارژ کنید سه سوال اساسی از خود بپرسید :

1- از دست دادن این پول چه تبعاتی و چه آثاری برای من دارد؟
2- آیا این پول را از کسی قرض گرفته ام؟
3- آیا واقعا ذهن و جسم من آماده ی معامله گری هست یا این پول نیز مانند بقیه پولها به تباهی خواهد کشید؟

معاملگران زیان ده موقع واریز وجه به حساب خود دچار هیپنوتیزم ذهنی میشوند با خود می گویند اینبار دیگر موفق خواهم شد ولی نمی دانند این داستان اتمامی ندارد تا وقتی که نتوانند اژدهای درون خود را آرام کنند.آری این بازار ثروت آفرین است ولی مثل هر کسب و کاری نیاز به آموزش و آماده سازی ذهن و روح دارد.پس همیشه قبل فشردن کلید نهایی برای واریز وجه از خود بپرسید نکنه من هیپنوتیزم شده باشم آیا وقعا آماده ام؟

مقاله پیشنهادی:  شباهت میان شطرنج و بازارهای مالی

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا