فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو جیکن با زیرنویس فارسی

فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو چیکن با زیرنویس فارسی

پرایس اکشن در واقع یکی از روش های تریدری بوده که تحلیل در آن تنها بر مبنای داده های قیمت انجام شده و از این طریق شناسایی نقاط ورود و خروج صورت خواهد گرفت. در پرایس اکشن نیازی به اندیکاتورها نبوده و تنها نمودارهای قیمتی ساده برای تحلیل ها کافی خواهند بود.

فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو چیکن با زیرنویس فارسی
فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو جیکن با زیرنویس فارسی

تریدرها به واسطه این تکنیک قادر به دنبال کردن حرکات واقعی قیمت بوده و ذهن خود را درگیر اندیکاتورهای نه چندان مهم که به طور معمول قادر به همگام شدن با قیمت نبوده نمی کنند. در روش پرایس اکشن تنها نمودار قیمت ساده مورد استفاده قرار گرفته و هیچ نیازی به مواردی نظیر تحلیل فاندامنتال و نوسانگرها نیست. در واقع نمودارهای شلوغ بیشتر باعث بر هم خوردن تمرکز تردیدرها خواهند شد.

در پرایس اکشن داده های خام قیمتی به عنوان داده های پایه در نظر گرفته شده که امکان به کار گیری آن ها در قالب های گوناگون نموداری نظیر کندل استیک وجود خواهد داشت.

استفاده از روش پرایس اکشن در معاملات چه مزایایی را به همراه دارد؟

فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو چیکن با زیرنویس فارسی
پرایس اکشن چیست

معامله گری به روش پرایس اکشن مزایای بسیاری به همراه داشته که در ادامه با چند نمونه از آن ها آشنا خواهیم شد:

  • استفاده از این روش هزینه ای را برای تریدرها به همراه نخواهد داشت چرا که این روش به نرم افزارهای اضافی نیازی ندارد. تریدرها در این روش توانسته اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی از کندل، بار، نقطه یا سایر نمودارها دریافت کند.
  • روش پرایس اکشن را در تمامی بازارها و در هر موقعیتی نظیر فارکس ، آتی، کالا، سهام می توان پیاده سازی نمود.
  • برای تحلیل پرایس اکشن هر نرم افزاری قابل استفاده بوده و در واقع شما با هر نرم افزاری که در اختیار داشته می توانید کار خود را راه بیندازید.
  • این روش بر خلاف سایر روش ها درگیر تاخیر قیمتی نخواهد بود و از سرعت بالایی برخوردار است. به نوعی در این روش معاملات شما تحت تاثیر اطلاعات تاریخ گذشته نخواهند بود.
  • پرایس اکشن به معامله گر این امکان را داده تا بدون تداخل اطلاعات به ترکیب همه چیز بپردازند.
  • یادگیری این روش نیازمند تمرین بسیار بوده و تنها با صرف زمان و حوصله می توانید در این روش خبره شده و به راحتی با آن معاملات موفقی داشته باشید.
مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش روش معاملاتی گن (GANN) از همایون فرزانه
فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو چیکن با زیرنویس فارسی
فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو جیکن با زیرنویس فارسی

معامله گری با روش پرایس اکشن به سبک اندرو جیکن

اندروجیکن معتقد است که اصول معامله گری توسط تریدرها به شیوه نامناسبی یاد گرفته شده و در واقع خیلی از افراد به جای آموختن یک استراتژی درست  و نیز یادگیری کار با ابزارها و روش های مناسب تنها وقت خود را صرف یادگیری روش های تکنیکالی رایج نموده که صرفا به باخت کمتر آن ها کمک می کنند. 

 برای داشتن معاملات موفق نیاز بوده فارغ از نگرانی های ناشی از ترس از دست دادن پول فکر خود را وسیع تر نموده و تنها با تمرکز و دقت به مباحث نگاه کرده، احتمالات را در نظر گرفته و دامنه وسیع تری را در پیش روی خود مجسم کنید. در واقع نیاز بوده که نگاهی کلی به مباحث داشته و جزئی نگر نباشید.

اندرو چیکن در این ویدئوهای آموزشی سعی نموده تا با دقت و تمرکز بر روی چارت ها روشی نو را برای پیاده سازی روندها و روال های ترید به معامله گران بیاموزند.

انتظار می رود پس از تماشای این ویدئوها و یادگیری این روش طرز فکر جدیدی در شما شکل بگیرد.

ردیف عنوان لینک دانلود حجم
1 بخش اول لینک 385MB
2 بخش دوم لینک 1.10GB
3 بخش سوم لینک 32MB
4 ریز سرفصل ها لینک PDF

رمز فایل ها farachart.com

مطالب مرتبط :

مقالات مرتبط

3 نظر در “فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو جیکن با زیرنویس فارسی”

  1. سلام.سایت شما برای من دیگه باز نمیشه مگر با فیلتر شکن.الان فیلم هایی که خریدم نصفشو وقت نکردم ببینم.لطفا راهنمایی کنید.با فیلتر شکن هم سرعت میاد پایین باز نمیشه

  2. درود دوستان تو یه فصل اول موضوع پرایس اکشن تحلیل کردن نبود فقط نشون میده کارکردن و معامله کردن به صورت تصادفی بازی می‌کنه هر معامله ای احتمالی داره

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا