ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع

ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع

معرفی کامل سایت تریدینگ ویو tradingview از علیرضا زارع

سایت تریدینگ ویو، سایتی است که قابلیت تحلیل چارت ها را به شما ارائه می دهد و می تواند بطور کامل جایگزین برنامه های متداول در این زمینه مانند متاتریدر یا سی تریدر یا هر برنامه تحلیلی دیگری شود.

شما براحتی و فقط ازطریق یک مرورگر قادر خواهید بود به ابزارهای پیشرفته ی تحلیلی دسترسی داشته باشید. می توانید به سرعت انواع ابزارها و اندیکاتورها برای تحلیل های تکنیکال مورددسترسی قرار دهید. برای دسترسی به این ابزارها و این سایت وارد آدرس tradingview.com شوید.

شروع کار با سایت تریدینگ ویو

برای شروع کار با سایت تریدینگ ویو ، می بایست ابتدا یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید. با  انجام چند مرحله ساده می توانید حساب خود را ایجاد کرده و آن را فعال کنید.

بدین منظور وارد آدرس این سایت شده و سپس روی گزینه Join for Free واقع در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. پس از آن، وارد صفحه ای می شوید که با استفاده از ایمیل یا جیمیل، توئیتر یا فیس بوک می توانید حساب خود را ایجاد کنید.

چارت ها و نمودارهای سایت تریدنیگ ویو

در این سایت، ابزارهای نموداری به صورت ساده ارائه شده است. این ابزارها برحتی قابل استفاده هستند و قدرت بسیار بالایی برای استفاده ی تحلیلگران با هر سبک تحلیل تکنیکال دارند.

تمام ابزارها و اندیکاتورها در این سایت جمع آوری شده اند تا کاربران کمبودی احساس نکنند. در این سایت براحتی با حرکت دادن نمودارها، بزرگ و کوچک کردن می توان آنها را جابجا کرد. این ویژگی را در کمتر ابزار مشابهی می توان یافت.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش تحلیل آنلاین از طریق سایت تریدینگ ویو

نمای کلی پلت فرم نموداری در سایت تریدینگ ویو نمای کلی پلت فرم سایت تریدینگ ویو از بخشهای مختلف تشکیل شده است (مانند شکل زیر).

ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع
ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع

بخش های مختلف موجود در شکل به شرح زیر هستند:

  1. این قسمت نمایانگر نمودار قیمتی است که محور عمودی قیمت و محور افقی زمان را نشان می دهد.
  2. منوی اصلی در این قسمت قرار دارد. می توان در این منو، نمودار نمادها، بازارها و روش های مختلف نمایش نمودار را انتخاب کرد، انواع تایم فریم ها را مشاهده نمود. نمودارها را مقایسه کرده و اندیکاتورها را به نمودار اضافه نمود و اقدام به ایجاد هشدارهای قیمت کرد.
  3. نشان دهنده ابزارهای ترسیم بر روی نمودار است.
  4. می توان در این قسمت، نمایه و قالب های جدید ایجاد نمود. می توان از میان آنها، قالب موردنظر را انتخاب کرد (البته درصورت فعال سازی حساب Pro یا Premium).
  5. ابزارهای موردنیاز برای ایجاد Wacth List، انتشار ایده های معامله گری یا ایجاد تقویم جدید و غیره در این قسمت هستند.
  6. در این قسمت می توان ایده های خود را منتشر کرده و اسکرین شات ها را ذخیره نمود. می توانید نمودارهای خود را بصورت مستقیم بر روی توئیتر منتشر سازید.

انواع نمایش نمودار همچون شکل زیر، در سایت تریدینگ ویو می توانید نوع نمایش نمودار را مطابق میل خود از میان گزینه های مختلف نمودار انتخاب کنید.

ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع
ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع

بصورت پیش فرض، نمایش نمودار به صورت Candlesticks (شمع های ژاپنی) نشان داده می شود. این نمایش دارای بیشترین محبوبیت در میان تحلیلگران است. زیرا ساده، کاربردی و دارای نمایش نوسانات است.

این ویدئوی با ارزش که از طرف آقای علیرضا زارع برای سایت چارت ایران ارسال شده به معرفی کامل سایت trading view می پردازند که قبلا بصورت کوتاه و مختصر در مطلب فیلم آموزش تحلیل آنلاین از طریق سایت تریدینگ ویو به معرفی آن پرداخته ایم. امید واریم این ویدئو برای شما مفید باشد

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با نیما ازادی + PDF
ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع
ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع
شمارهموضوعلینک دانلودحجم
1 آموزش سایت trading viewدانلود 141 MB

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

6 نظر در “ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع”

  1. محمد صالح ابراهیمی

    آقا سلام وقت بخیر
    دوست عزیز، من یه سوال خیلی خیلی فنی دارم
    مهندس ، آیا من میتونم با یک اکانت ، همزمان از چهار تا دستگاه مختلف (با چهار تا آی‌پی متفاوت) وارد تریدینگ ویو بشم!؟

  2. اعتمادشماسرمایه ماست.واریزی بعدازتحویل اکانت انجام شود.
    تحویل فوری
    برای خریداکانت پرمیوم تریدینگ ویوبه صورت ماهانه(98.000تومان) وسالانه(486.000تومان) لطفابه دایرکت مراجعه کنید.🙏

    شماره تماس09367713031

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا